اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰
جمال گلی مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری آبادان شد
دکتر شیرازی با تغییراتی که در این سازمان ایجاد کرد نشان داد که برای توسعه فضای سبز شهری آبادان و ماموریت های دیگر سازمان پارک ها فکر های خوبی در سر دارد .

شوشان: حسین جمال گلی که پیش از این معاونت فنی و عمرانی شهرداری آبادان را برعهده داشت به عنوان مدیرعامل جدید سازمان پارکها و فضای سبز آبادان بر صندلی مدیریت این مجموعه بزرگ و اثر گذار شهرداری آبادان تکیه زد.

دکتر شیرازی با تغییراتی که در این سازمان ایجاد کرد نشان داد که برای توسعه فضای سبز شهری آبادان و ماموریت های دیگر سازمان پارک ها فکر های خوبی در سر دارد . البته در این سازمان مهندس عقیلی مدیر اجرایی پر تلاش و پرتجربه سازمان پارک ها با شناخت خوبی که از این مجموعه دارد می تواند جمال گلی را برای رسیدن به چشم اندازهای مورد نظرش یاری نماید.

 جالب است بدانید شنیده های ما حکایت از این دارد که جمال گلی در خصوص فضای سبز شهر،المانها ، پارکها و.... خدماتی که باید در سازمان پارکها باید انجام دهد مطالعات خوب از گسترده ایی از منابع معتبر بین المللی داشته و با مشاوران کاربلدی برای انجام هرچه بهتر ماموریت خود مشورت هایی داشته است.جمال گلی اصالتا آبادانی و در مقطع کارشناسی ارشد مشغول تحصیل است پروژه هایی که جمال گلی بعنوان معاون عمران شهردار مدیریت نموده است می توان به پل کابلی،جاده ساحلی امام حسین (ع) سالن چند منظوره،احداث ساختمان شورای شهر،احداث ترمینال درون استانی، و..... بعهده داشته است. 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار