اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
معاون حمل، نقل و ترافیک شهرداری آبادان در گفت و گو با شوشان
در بخش آموزش تا کنون کلاسهای آموزشی خوبی در جهت آشنایی دانش آموزان در سطوح مختلف با ترافیک و قوانین راهنمایی و رانندگی و فرهنگ ترافیکی داشته و داریم.
شوشان: همزوی معاون حمل، نقل و ترافیک شهرداری آبادان در گفتگویی اختصاصی به شوشان گفت: در سال 95 و اصلا در کل شعار ما در معاونت حمل،نقل و ترافیک با توجه به جلسات متعددی که با شهردار محترم دکتر شیرازی و همکارانم در مجموعه معاونت حمل ،نقل و ترافیک داشته ایم به ترتیب آموزش،ساماندهی،مطالعه و نوآوری مطابق علم روز و پیشرفت های مرتبط کشوری و بین المللی می باشد.

وی در ادامه گفت : در بخش آموزش تا کنون کلاسهای آموزشی خوبی در جهت آشنایی دانش آموزان در سطوح مختلف با ترافیک و قوانین راهنمایی و رانندگی و فرهنگ ترافیکی داشته و داریم. البته در این بین ازابزارهای کمک آموزشی نظیر طراحی،تولید و انتشار سی دی،کتاب،برشور و کاتالوگ و پوستر استفاده نموده و خواهیم نمود.جالب است بدانید در کنار سایر کلاسهایی که برای رانندگان تاکسی در زمینه های مختلف برپا نموده ایم کلاس آموزش زبان انگلیسی را بطور اجباری و در سطح روزمره برای رانندگان تاکسی های فرودگاه بین المللی آبادان ایجاد نمودیم که خوشبختانه خروجی خوبی داشته و با استقبال مواجه شد.و یکی از کلاسهای دیگری که انجام می شود کلاسهای آشنایی با روانشناسی مردم و مسافران برای رانندگان با همکاری استادهای دانشگاه است.

همزوی اقداماتی را که معاونت مطبوعش در سال 95 انجام خواهد داد را اینگونه اعلام کرد : ساماندهی گره ها و نقاط کور ترافیکی و پر خطر با همکاری مطالعات جامعی که مشاوران در این زمینه انجام داده اند می باشد. ایشان در خصوص نصب تابلو ها و علائم ترافیکی توضیح داد: این تابلوها به سه بخش علائم راهنمایی و رانندگی،اصلاع رسانی – مسیر یابی و بخش یا دسته سوم گردشگری است که علاوه بر توسعه و تکمیل تابلو ها در دوبخش اول تابلو های بخش سوم را برای نخستین بار در سطح آبادان نصب خواهیم نمود. 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار