اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۰۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
شهردار اهواز در جلسه شوراي معاونين و مديران مناطق:
شهردار اهواز در ادامه، برگزاري مرحله دوم انتخابات مجلس در شهر اهواز را مورد اشاره قرار داد و گفت: ان شاءالله مردم عزيز ما در مرحله دوم انتخابات با مشاركت فعال ...
شوشان: شهردار اهواز در جلسه شوراي معاونين و مديران مناطق: سالم سازي سيستم شهرداري جدي گرفته شود. سيد خلف موسوي با اشاره به شعار سال اعلام شده توسط مقام معظم رهبري گفت: اقتصاد مقاومتي راهبرد اساسي كشور در همه سال هاست چرا كه استقلال كشور با عملياتي شدن اين راهبرد، محقق خواهد شد.


 سيد خلف موسوي با اشاره به شعار سال اعلام شده توسط مقام معظم رهبري گفت: اقتصاد مقاومتي راهبرد اساسي كشور در همه سال هاست چرا كه استقلال كشور با عملياتي شدن اين راهبرد، محقق خواهد شد.

وي افزود: با توجه به تحولات بين المللي و منطقه اي مي بينيم كه تاكيد رهبر فرزانه انقلاب در اين سال ها بر خودكفايي، اتكا به قدرت درون زاي بومي و استفاده از توان داخلي و در عين حال بي اعتمادي به طرف غربي، تا چه ميزان درست، بجا و دقيق بوده است.

شهردار اهواز گفت: دشمنان قسم خورده جمهوري اسلامي هيچ گاه از عداوت دست برنمي دارند چرا كه موجوديت، بالندگي و پيشرفت اين نظام الهي در تضاد با روح استكبار، استعمار و امپرياليسم جهاني است.

سيد خلف موسوي به بدعهدي و سنگ اندازي هاي اخير طرف غربي در روند اجرايي شدن توافقات  بين المللي اشاره كرد و اظهار داشت: فعاليت هاي اخير دولت در انضباط بخشي به بودجه، فعاليت هاي مالي و بخصوص افزايش توليد نفت قابل تقدير است اما متأسفانه برخورد خصمانه امريكايي ها در قضيه اخير كه قصد تصاحب 2 ميليارد دلار پول كشور ما را دارند و من تنها مي توانم اسم اين كار را غارت بين المللي بنامم، نشان داد كه بايد نقطه اتكاء ما مردم و داخل كشور باشد.



شهردار اهواز در ادامه، برگزاري مرحله دوم انتخابات مجلس در شهر اهواز را مورد اشاره قرار داد و گفت: ان شاءالله مردم عزيز ما در مرحله دوم انتخابات با مشاركت فعال ، حداكثري و آگاهانه خود، آينده اي روشن براي شهر و استانمان رقم خواهند زد.

موسوي افزود: شهرداري اهواز آماده همكاري با هركدام از عزيزان است كه رأي لازم را كسب كند و البته هر نتيجه اي در انتخابات رخ دهد، پيروز واقعي مردم هستند كه اين حماسه را در پاسخ به نداي مقام معظم رهبري خلق كرده اند.

شهردار اهواز خطاب به معاونين، مديران مناطق و سازمان هاي شهرداري تاكيد كرد: حفظ بي طرفي كامل، عدم دخالت و دعوت مردم به مشاركت و حضور در انتخابات، استراتژي شهرداري اهواز در مرحله دوم انتخابات مجلس همچون گذشته مي باشد.


موسوي در ادامه خاطر نشان كرد: سالم سازي سيستم شهرداري حتماً جدي گرفته شود و برخورد قاطع حراست و مجموعه هاي نظارتي شهرداري با متخلفان، افرادي كه سوء استفاده مي كنند يا پاسخگوي مراجعات مردمي نيستند با قدرت ادامه يابد.


شهردار اهواز اعلام كرد: در شهرداري اهواز هيچ جايي براي متخلف و افرادي كه در پي آلودگي سيستم هستند، وجود ندارد.

سيد خلف موسوي با بيان اين مطلب كه يكي از جلوه هاي عمل به شعار سال مقام معظم رهبري، كاهش هزينه هاو افزايش بهره وري است، گفت: در شهرداري با حق الناس سر و كار داريم. از اين رو مديران بايد پاسخگوي هزينه كردن ريال به ريال اعتبارات باشند و همچنين بر نحوه عملكرد مالي زيرمجموعه هاي خود نظارت دقيق اعمال كنند.


موسوي با تحليل گزارشات مالي مناطق و سازمان هاي شهرداري در يك ماه گذشته از سال 95، اظهار داشت: با توجه به وضعيت اقتصادي كشور و پيش بيني هايي كه صورت گرفته است بايد تلاش هاي درآمدي مضاعفي صورت گيرد تا در روند اجراي پروژه هاي عمراني وعده داده شده به شهروندان خللي ايجاد نشود.

شهردار اهواز افزود: در حال حاضر هيچ كاري مهم تر از تفريغ بودجه در شهرداري اهواز وجود ندارد و سازمان هاي شهرداري مي بايست ظرف موعد مقرر ضمن شفاف سازي هزينه ها به شوراي محترم شهر به نيابت و نمايندگي از شهروندان پاسخگو باشند.

موسوي ضمن تاكيد بر ادامه سياست هاي تشويقي شهرداري اهواز در سال جاري، ادامه داد: هماهنگي، انسجام، همدلي و داشتن هدف مشترك خدمت به مردم كه رضايت خدا در آن نهفته است،  سرلوحه فعاليت هاي ما در شهرداري است.

شهردار اهواز گفت: من از بعضي مديران كه بدون دليل و منطق در روند اجرايي كارها سنگ اندازي مي كنند راضي نيستم و اخطار مي دهم كه هدفي جز رضايتمندي عمومي شهروندان اهوازي مورد نظر نباشد.

موسوي افزود: روند به روز رساني املاك مسكوني و تجاري در سيستم حداكثر تا خرداد ماه 95 بايد به اتمام رسد.

وي توضيح داد: در حال حاضر از 420 هزار پرونده ملكي و تجاري، تنها 120 هزار پرونده در سيستم ثبت شده است كه در صورت ثبت مابقي، تحولي در بخش درآمدهاي مربوط به نوسازي و بهاي خدمات را شاهد خواهيم بود.

سيد خلف موسوي در پايان بر لكه گيري معابر و خيابان هاي اصلي و فرعي در سطح مناطق بر اساس اعلام شهروندان از طريق سامانه 137 تاكيد كرد و اظهار داشت: نظارت بر پرداخت حقوق و مزاياي كارگران بخش خدمات شهري به طور جد بايستي از طريق مديران مناطق پيگيري و نظارت شود و حتي اگر نياز است حساب مشترك بر اساس مصوبه كميسيون كارگري ايجاد و مديران مطمئن شوند كه در پايان هر ماه حقوق كارگران شهرداري پرداخت مي شود.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
comment
0
0
comment جناب آقای موسوی مطمئنا بیخبر نیستی متاسفانه [...] از در نگهبانی شهرداری تا اتاق شهرداران[...] و همگان به این موضوع واقفند اما نمیدانم چرا دست روی دست میگذارند که نمیدانم سازمانهای نظارتی[...] بنظرم باید از شورای شهر شروع کرد همان کاری که سازمانهای نظارتی در تبریز انجام دادند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار