اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲
او درصدد است تا روزنامه نگاری محیط زیستی را معرفی کرده و فاصله اش را با آنچه که امروز خبرنگاران محیط زیستی دارند، تبیین و آشکار سازد....


شوشان: محمد درویش از چهره های شناخته شده کشوری در عرصه فعالیت های زیست محیطی که ریاست گروه تحقیقاتی مؤلفه‌های اقتصادی اجتماعی بیابان‌زایی را در کارنامه مدیریتی خود دارد متن جالبی را در مورد زینب شریفی مدرس دانشگاه ارتباطات اهواز نوشته که در ذیل می آید:

دیروز در دفتر کارم با او ملاقات کردم. دانشجوی دکترای "ارتباطات اجتماعی" است؛ دقیقا شگردی که همه محیط زیستی ها باید بدانند و البته اغلب نمی دانند! می دانند؟

آمده بود تا برای تکمیل پژوهش هایش که به روش دلفی در حال انجام بود، پرسشنامه ای را پر کند. موضوع پایان نامه اش از عنوان رشته تحصیلی اش هم جالب تر بود.

 او درصدد است تا روزنامه نگاری محیط زیستی را معرفی کرده و فاصله اش را با آنچه که امروز خبرنگاران محیط زیستی دارند، تبیین و آشکار سازد.

در حقیقت زینب شریفی، نخستین فردی است که در ایران، دانشنامه خود را در مقطع دکتری به این موضوع مهم اختصاص داده است. برای این هموطن سختکوش که سابقه ۱۵ سال خبرنگاری را هم در پیشینه خود دارد، آرزوی موفقیت روزافزون تر دارم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار