اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰
شهردار اهواز در بازدید از آخرین مراحل اجرایی پل جواد الائمه:
شهردار اهواز در بازدید از آخرین مراحل اجرایی پل جواد الائمه: پروژه های ماندگار، کام شهروندان اهوازی را شیرین خواهد کرد
شهردار اهواز در بازدید از آخرین مراحل اجرایی پل جواد الائمه: پروژه های ماندگار، کام شهروندان اهوازی را شیرین خواهد کرد.

سیدخلف موسوی شهردار اهواز به همراه جمشید سلحشور رئیس کمیسیون عمران،معماری و شهرسازی و هوشنگ شیرمردی رئیس کمیسیون حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر اهواز،صفری معاون فنی و عمرانی و مدیران مناطق یک و هشت شهرداری از آخرین مراحل اجرایی پل اصلی جوادالائمه بازدید کردند.

 شهردار اهواز در این بازدید گفت:حرکت به سمت شکستن قفل اجرایی پروژه های بزرگ در شهرداری اهواز،راهبرد اساسی ما در این دوره مدیریتی بود و همچنان در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

 موسوی افزود: نگاه جزیره ای و بخشی نگری دستگاه های دخیل در فعالیت های شهری که عملأ معارض پروژه های بزرگ در شهر اهواز می باشند و انرژی و پول زیادی صرف حل و فصل مشکلات با آنها می شود و محدودیت های اقتصادی و عدم ثبات مدیریتی از عوامل عمده ای بود که در چند دهه گذشته باعث می شد کمتر شاهد انجام پروژه های بزرگ در شهر اهواز باشیم.

 شهردار اهواز تصریح کرد: اجرای پروژه زیرگذر خلیج فارس و احداث پل شهید دقایقی تبلور این جمله حضرت امام بود که " ما می توانیم" و این تجربه موفق باعث شد که در قالب مدیریت جهادی پروژه هایی نظیر پل جواد الائمه،زیرگذر شریعتی، تقاطع و جاده ولایت و پارک بانوان در آستانه بهره برداری قرار گیرند.

سیدخلف موسوی اظهار داشت:پل اصلی روگذر جواد الائمه به طول 650 متر و عرض 23 متر به همراه 5 کیلومتر شمع کوبی آماده شده است و نوید افتتاح آن را در فرصت مناسب به مردم شهر اهواز می دهم و امیدوارم با حل مشکل تداخل فیبر نوری با شمع های پل فرعی، این قسمت از پروژه نیز با دقت و کیفیت بالا ظرف ماههای آینده به بهره برداری رسد.

شهردار اهواز این پل را طولانی ترین پل اجرا شده در شهر اهواز طی سال های اخیر دانست و اضافه کرد: کاهش زمان سفرهای درون شهری و حجم ترافیک، سهولت عبور و مرور وسایل نقلیه، افزایش ایمنی و رضایت شهروندان از مزیت های این پروژه می باشد.




موسوی خاطرنشان کرد: معتقدم توسعه در شهر اهواز باید شهروند محور باشد و بر همین اساس پایش نظرات و مطالبات شهروندان در دستور کار مدیریت شهری است و مجموعه مدیران شهرداری بر اساس همین فاکتورها مورد سنجش قرار خواهند گرفت.

شهردار اهواز گفت: اراده شهرداری بر اطلاع رسانی روشن و شفاف سازی فرایندها بخصوص در بخش های مالی است و اگر این اصلاحات درون سیستمی، هزینه هایی مانند برخی حاشیه سازی ها را در پی خواهد داشت برای توسعه ، عمران و آبادانی شهرمان این هزینه ها را به جان می خریم.

سیدخلف موسوی افزود: به یاری خدا تا پایان امسال شاهد اتمام پروژه های بزرگ وعده داده شده نظیر تقاطع و جاده ولایت، زیرگذر شریعتی، پل اصلی و فرعی جواد الائمه، پل اصلی تقاطع چهار شیر و ده ها پروژه ریز و درشت دیگر خواهیم بود.

شهردار اهواز اضافه کرد: در روند اجرایی این پروژه های بزرگ به طور طبیعی شاهد بروز مشکلاتی بودیم که عمده آنها درخصوص معارضین بود که با حل تدریجی آنها که زمان بر، هم بود می توانیم وعده اتمام آنها را تا پایان سال بدهیم.

موسوی اعلام کرد: از همه نهادها و دستگاه ها درخواست می کنم که به پروژه های شهرداری نگاه استانی و فرا بخشی داشته باشند چرا که این پروژه ها در نهایت به همه شهروندان تقدیم خواهد شد. وی گفت: به عنوان شهردار اهواز هرگونه تأخیر در اجرای پروژه ها را نمی پذیرم و به شهروندان اهوازی اطمینان میدهم که مجموعه مدیریت شهری با همه توان خود به وعده های داده شده، عمل خواهد کرد.

سیدخلف موسوی در پایان از صبر و بردباری شهروندان که مشکلات عملیات اجرایی پروژه های شهری را تحمل می کنند، تقدیر و تشکر کرد.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار