اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
نمایش «نوبت یعنی بعدی» نوشته و کار مرتضی شاه‌کرم، نویسنده و کارگردان خوزستانی، در کرج به صحنه می‌رود و برای جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر آماده می‌شود.
 
نمایش «نوبت یعنی بعدی» نوشته و کار مرتضی شاه‌کرم که در بخش مرور سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در سه استان البرز، مشهد و یزد به صحنه رفت و با استقبال بی‌نظیر تماشاگران مواجه شد، برای اجرای عمومی به کرج می‌رود.
 
این نمایش که  کاری از گروه نمایش "دیدومک" به سرپرستی ابراهیم گله‌دارزاده است از هفتم تا 17 اردیبهشت 95 ساعت 18 در مجموعه تئاتر شهر کرج، سالن استاد فتحعلی بیگی به صحنه می‌رود.
 
نمایش «نوبت یعنی بعدی» دو روایت موازی دارد و درباره جنگ است و ماجرای پیرزنی را روایت می‌کند که به دنبال یافتن عضو برای پیوند زدن به پسر بیمارش است. او خانه‌اش را اجاره می‌دهد و مستاجرش که قصد عمل جراحی دخترانش را دارد برای یافتن عضو او را همراهی می‌کند.
 
مرتضی شاه کرم برای نوشتن نمایشنامه «نوبت یعنی بعدی» در پنجمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، نمایشنامه‌نویس برگزیده شناخته شده‌ ونمایشنامه «آقای قاضی صدایم را می‌شنوید؟» نیز اثر دیگری از اوست که در جشنواره تئاتر رضوی،‌ برگزیده، چاپ و منتشر شد.
 
بازیگران این نمایش پروا آقاجانی، هما پارسایی (پریسان)، علی غابشی، ترانه کوهستانی، مهناز میرزایی و حامد نساج بخارایی هستند.
 
نمایش «نوبت یعنی بعدی» برای حضور در بخش صحنه‌ای نوزدهمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر که از 28 اردیبهشت تا سوم خرداد 95 در خرمشهر و آبادان به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار خواهد شد آماده می‌شود.
 
عوامل این نمایش عبارتند از: مدیرتولید، دستیار کارگردان و برنامه ریز (مسعود شامی)، طراح صحنه (میلاد خرمن‌بیز)، طراح نور (مرتضی شاه‌کرم)، گروه‌ کارگردانی (احمد صمیمی و رضا یعقوبی)، مشاور رسانه‌ای (میترا رضایی)، روابط‌عمومی و تبلیغات (آرش میرزایی)، موسیقی (آرمین داودی و احمد صمیمی) و عکس (ارمین‌دخت گندم‌بخش).

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار