اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
سرپرست اداره كل سياسي و انتخابات استانداري خوزستان اعلام کرد: 2 ميليون و 190 هزار نفر واجد شرايط راي دادن در مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي در 6 حوزه انتخابيه استان هستند.

 پيمان جهانگيري از فعال شدن 1 هزار و 665 شعبه اخذ راي در مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي در استان خبر داد. وي افزود: در مرحله دوم انتخابات دوره دهم مجلس شوراي اسلامي 6 حوزه اصلي، 10 حوزه فرعي و 22 بخش مستقل خواهيم داشت.

جهانگيري بیان داشت: توزيع تعرفه هاي اخذ راي و پيشتيباني شعبه ها انجام شده است. وي تصریح کرد: بر اساس قانون انتخابات در حوزه هايي كه انتخابات مجلس به دور دوم كشيده شده است فقط افرادي مجاز به راي دادن هستند كه در مرحله نخست نيز در همان حوزه‌ها راي داده باشند بر همين اساس تمهيدات لازم انجام و آموزش هاي لازم به اعضاي شعب و نمايندگان فرماندار داده شده است.

این مقام مسئول اذعان داشت: مهري كه در مرحله اول در شناسنامه راي دهندگان ثبت مي شود با مرحله دوم تفاوت دارد؛ علاوه بر اين با استفاده از دستگاه هاي كارتخوان احراز هويت، از روي كارت ملي مي توان مشخص كرد كه فرد در مرحله اول راي داده است.

سرپرست اداره كل سياسي و انتخابات استانداري خوزستان درباره اخذ راي در روستاهاي سيل زده اهواز گفت: بر اساس گزارش هايي كه از فرمانداري دريافت كرديم مشكلي براي اخذ راي در اين روستاها نداريم.

پیمان جهانگيري بر رعايت بي طرفي و صيانت و حفظ آرا توسط مجريان انتخابات تاكيد کرد و از مردم خواست كه در ساعات اوليه روز براي انداختن راي خود به صندوق مراجعه نمایند.

وي درباره تخلفات انتخاباتي در اين مرحله اظهار كرد: تاكنون مورد خاصي به جز نصب پوسترها و عكس هاي خارج از چارچوب تعيين شده تخلف مشاهده نشده است.

جهانگيري بیان داشت: در مرحله اول انتخابات در استان نيز مشكل خاصي نداشتيم و هيچكدام از صندوق ها ابطال نشد البته آراي تعدادي از صندوق ها بازشماري شد كه نتيجه نشان داد هيچگونه دخل و تصرفي در آن ها صورت نگرفته و در راي معترضان تغييراتي اتفاق نيفتاد.

گفتنی است 3 ميليون و 430 هزار و 258 نفر از خوزستاني ها در مرحله نخست دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي واجد شرايط راي دادن بودند.

انتخابات حوزه انتخابيه آبادان ، 'اهواز، باوي، حميديه و كارون' حوزه انتخابيه 'ايذه و باغملك' حوزه انتخابيه 'بهبهان و آغاجاري' حوزه انتخابيه مسجدسليمان، لالي و انديكا و حوزه انتخابيه ماهشهر، اميديه، هنديجان و رامشير به دور دوم كشيده شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار