اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۶۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
لحظه به لحظه از انتخابات خوزستان / رقابت "سلفی" در اهواز / گمانه زنی هواداران لیست ها / توزیع نان رایگان / آخرین وضعیت انتخابات در مسجدسلیمان ، ایذه و باغملک / عروس و داماد اهوازی پای صندوق رای / حاشیه های مقتدایی در هنگام رای / تصویر اتحاد سه کاندیدای لیست امید اهواز/ توزیع مرغ ببین مردم / موج تک رای ها با لباس محلی/ اعلام نایج انتخابات خوزستان ؛ فردا صبح / کلیپ های حمایتی در شبکه های مجازی/شمارش آرا پس از ساعت 21 /ساعات پایانی در گرد و خاک/ مشارکت پایین در مرکز اهواز
فرآیند برگزاری دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه خوزستان همزمان با سراسر کشور آغاز شد. این انتخابات در 55 حوزه از 21 استان باقی مانده
شوشان: فرآیند برگزاری دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه خوزستان همزمان با سراسر کشور آغاز شد. این انتخابات در 55 حوزه از 21 استان باقی مانده برگزار می‌شود.

* در مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي 16نامزد در شش حوزه انتخابيه اهواز ، بهبهان ، ماهشهر ، آبادان ، ايذه و مسجدسليمان با هم رقابت مي كنند. 

  مسجدسليمان

بيش از 168 هزار نفر در حوزه انتخابيه مسجدسليمان واجد شرايط راي دادن هستند. فرماندار مسجدسلیمان گفت:  از كل افراد واجد شرايط راي دادن در اين حوزه انتخابيه، هشت هزار و 846 نفر راي اولي هستند. درحوزه انتخابيه مسجدسليمان، لالي، هفتكل و انديكا 217 شعبه شامل 116 ثابت و 101 سيار در نظر گرفته شده است. راي گيري با تمهيدات لازم و در امنيت كامل در حال برگزاري است و مردم از ساعات اوليه صبح در پاي صندوق هاي راي حاضر شده اند.

  * دو ميليون و 190 هزار نفر در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم شوراي اسلامي در شش حوزه انتخابيه خوزستان واجد شرايط راي دادن هستند.

شهرستان كارون 

 * 82 شعبه اخذ راي در شهرستان كارون آراي مردم را جمع آوري مي كنند.  فرماندار شهرستان كارون 82 شعبه اخذ راي در اين شهرستان كار جمع آوري آراي مردم در مرحله دوم دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي جمع آوري مي كنند. شهروندان كارون از ساعات نخست آغاز راي گيري مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي حضور پرشوري در شعب راي گيري دارند.  كميته جلوگيري از تخلفات انتخاباتي در اين شهرستان تشكيل شده و موارد را به قاضي ويژه ارائه مي دهد.

باغملك  

 * 74 هزار نفر واجد شرايط راي دادن در باغملك وجود دارد.  فرماندار باغملك گفت: 74 هزار نفر واجد شرايط راي دادن در اين شهرستان براي حضور در دور دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي وجود دارد. در مرحله دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي 100 شعبه اخذ راي در شهرستان باغملك در نظر گرفته شده است. 59 شعبه راي در شهر باغملك، 22 شعبه در شهر صيدون و 19 شعبه در شهر ميداوود اين شهرستان مستقر شده است. در اين دوره انتخابات 75 هزار تعرفه راي در شعبه هاي اخذ راي توزيع شده است.

استاندار خوزستان رای خود را به صندوق انداخت

استاندار خوزستان لحظاتی پیش رای خود را در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به صندوق انداخت. عبدالحسن مقتدایی لحظاتی پیش با حضور در حوزه اخذ رای مستقر در مسجد جوادالائمه (ع) واقع در منطقه پادادشهر اهواز، ضمن بازدید از فرایند و نحوه رای‌گیری، رای خود را به صندوق شماره 193 انداخت.



اخذ رأی با شناسنامه‌ بدون عکس

 * ستاد انتخابات کشور طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که لازم نیست شناسنامه رأی‌دهنده عکس‌دار باشد و دارندگان شناسنامه بدون عکس نیز می‌توانند در انتخابات شرکت کرده و رأی بدهند.

اطلاعیه شماره 111 ستاد انتخابات کشور 

ستاد انتخابات کشور اطلاعیه شماره 111 خود را صادر کرد. در اطلاعیه شماره 111 ستاد انتخابات کشور آمده است: به اطلاع فرمانداران، بخشداران و اعضای شعب اخذ رأی می رساند اطلاعیه هایی که از سوی ستاد انتخابات کشور صادر و از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران منتشر و اعلام می شود، معتبر بوده و در غیر اینصورت قابل استناد و بهره برداری نمی باشد.

آبادان

 * فرماندار آبادان با اشاره به وجود 134 شعبه اخذ رای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان گفت: در صورت عدم تمدید زمان اخذ رای، نتایج تا ساعت 6 بامداد فردا (شنبه) اعلام خواهد شد. همچنین 134 نماینده در این شعب بر فرآیند رای‌گیری نظارت دارند.
در صورت پایان یافتن زمان رای‌گیری تا ساعت 18 امروز و عدم تمدید آن، فرآیند شمارش آرا تا ساعت 2 بامداد به طول خواهد انجامید و نتایج انتخابات نیز تا ساعت 6 صبح فردا (شنبه) اعلام خواهد شد.

احتمال تمدید زمان رای‌گیری در اهواز بسیار کم است
 
فرماندار اهواز گفت: 473 شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان اهواز فعال است و به تعداد صندوق‌ها نیز بازرس وجود دارد. وی افزود: اکنون در حال کامل کردن و رفع مشکلات شعب اخذ رای هستیم. بیشتر شعب کار خود را آغاز کرده‌اند و به زودی کلیه شعب نیز فعال خواهند شد. یش‌بینی می‌شود که دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز به خوبی انجام شود و مردم مشارکت خوبی داشته باشند ولی همیشه تعداد مشارکت در انتخابات مرحله دوم، کمتر است. ارزانی‌بیرگانی با اشاره به زمان اعلام نتایج دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به این‌که شمارش آرا در مرحله دوم انتخابات آسان‌تر است، پیش‌بینی می‌شود زمان اعلام نتایج نیز زودتر از دور اول باشد. وی افزود: مهلت شرکت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت 18 و احتمال تمدید زمان رای‌گیری بسیار کم است.

رقابت سلفی 

کاربران خوزستانی شبکه های مجازی با ورود به روز انتخابات ، حمایت شان از کاندیداهای مورد نظر وارد فاز جدیدی شده و تب عکسی انداختن با برگه رای به همراه نشان دادن اسامی کاندیداها در واتساپ و تلگرام داغ شده است.

 



در هیچ کدام از استان‌ها مشکل امنیتی نداریم

 * سخنگوی وزارت کشور از اشراف کامل دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی برای برگزاری انتخابات در امنیت کامل خبر داد. سخنگوی وزارت کشور امروز ظهر با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای دور دوم انتخابات مجلس 17 میلیون واجد شرایط رای دادن هستند،‌ گفت: ستاد انتخابات کشور حدود 19 میلیون تعرفه به چاپ رسانید که برای هر کدام از از 21 استان که انتخابات در آن برگزار می‌شود رنگ تعرفه‌ها از یکدیگر متمایز است و امکان تخلف را به صفر می‌رساند.

استاندار خوزستان : بحرانی نداشتیم
 
 * عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان پس از انداختن رای خود به صندوق، در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش مشارکت مردم در انتخابات، در تحکیم نظام، اظهار کرد: افرادی که ابتدا نسبت به خود و سپس نسبت به جامعه و مملکت احساس مسئولیت می‌کنند، بدون شک در انتخابات مشارکت خواهند کرد و می‌توانند با انتخاب فرد اصلح، نمایندگی را به مجلس بفرستند که روی قوانین تاثیرگذار باشند. وی عنوان کرد: مردم با مشارکت خود در انتخابات می‌توانند تکلیف نیمه تمام خود را کامل کنند و با تبلیغاتی که برای مرحله دوم انتخابات انجام شده است، به نظر می‌رسد مشارکت و حضور مردم مانند مرحله اول پررنگ خواهد بود.
 
وی افزود: با توجه به تجارب گذشته، در برخی نقاط و موضوع‌ها دقت و تمرکز بیشتری شده است و به لطف خدا شاید برای نخستین بار است که هیچ‌گونه موضوع قابل ملاحظه‌ای در هیچ حوزه‌ای از جمله حوزه‌هایی که در سال‌های گذشته بحرانی‌ بوده‌اند، مشاهده نشده است. استاندار خوزستان اظهار کرد: با تلاش کلیه دستگاه‌های امنیتی، عضو شورای تامین و به ویژه وزیر و قوه قضائیه، بسیج و همچنین با محوریت نیروی انتظامی، امنیت لازم به ویژه امنیت حاشیه صندوق‌ها تامین شده است و امنیت خوب و مطلوبی مدنظر بوده که اکنون نیز از آن راضی هستیم.
 
باوي

 * فرماندار باوي، افراد واجد شرايط راي دادن در اين شهرستان در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم را حدود 61 هزار نفر اعلام كرد. 77 شعبه اخذ راي در اين شهرستان در نظر گرفته شده است. حدود دو هزار و 500 نفر در اجراي مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي در اين شهرستان همكاري كردند. هيچكدام از روستاهاي اين شهرستان درگير سيلاب نشدند و شرايط در آنها عادي است و انتخابات نيز در اين روستاها در حال برگزاري است. در دور نخست انتخابات در اين شهرستان تخلفي اتفاق نيفتاد و با صحت بالايي برگزار شده بود.

عکس/ آغاز دور دوم انتخابات مجلس در مسجدسلیمان 



پیامک رای به سید شکرخدا موسوی و یوسفی

 * پیامکی از یک شماره همراه در حال انتشار است که در آن از مردم خواسته شده است که به یوسفی و شکرخدا موسوی رای دهند. در این پیام آمده است : رای ما یوسفی و شکرخدا موسوی.

فرماندار مسجدسلیمان رای خود را به صندوق انداخت

  * فرماندار مسجدسلیمان با حضور در حوزه اخذ رای مستقر در مسجد نمره یک، ضمن بازدید از فرایند و نحوه رای‌گیری، رای خود را به صندوق انداخت.



حضور نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رأی با کارت شناسایی مجاز است

  * ستاد انتخابات کشور درباره حضور نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رأی اطلاعیه‌ای صادر کرد. در اطلاعیه شماره 113 ستاد انتخابات کشور آمده است: بر اساس ماده 55 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، حضور نمایندگان محترم نامزدها در شعب اخذ رأی به همراه کارت شناسایی صادره از سوی هیأت نظارت مربوطه، مجاز است و این افراد می‌توانند تا پایان زمان اخذ رأی و شمارش آراء و تنظیم صورت جلسه، در محل شعبه حضور داشته باشند.

وضعیت تعطیلی مدارس خوزستان در فردای انتخابات

 * مشاور وزیر آموزش و پرورش وضعیت تعطیلی مدارس در شهرهای حوزه انتخاباتی را تشریح کرد. محمد فاضل مشاور وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: در تهران مدرسه ای حوزه انتخاباتی نیست و مدارس حوزه انتخاباتی در شهرستانها نیز فردا تعطیل نیستند. وی تاکید کرد: شمارش آرا به دلیل محدود بودن سریع انجام شده و هیچ مدرسه ای نباید به این دلیل تعطیل شود. گفتنی است دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز در 21 استان کشور انجام می شود.

ایذه

 * کار اخذ رأی در 162 شعبه ایذه با شور و استقبال مردم در حال انجام است. فرماندار ایذه گفت: کار اخذ رأی در 162 شعبه ایذه از صبح امروز آغاز شده و اینک نیز با شور و استقبال مردم در حال انجام است. برای این مرحله 162 شعبه اخذ رأی برای این شعبه در نظر گرفته شده است و برای انجام انتخابات تمامی تمهیدات لازم اندیشیده شده است.  همه تلاش مجموعه ستاد انتخابات شهرستان برای انجام یک انتخابات سالم و پرشور است و برای انجام این امر نزدیک به 4 هزار نفر مشغول به‌کار هستند.  وقت قانونی برگزاری انتخابات 10 ساعت است که قطعا از طرف وزارت کشور تمدید می‌شود و همزمان با پایان یافتن اخذ رأی، شمارش در حوزه‌ها آغاز خواهد شد. تا پایان شمارش نمی‌توانیم هیچ نتیجه‌ای را اعلام کنیم و قطعا نتیجه به فردا صبح موکول خواهد شد.

گمانه زنی لیستی

هر کدام از هواداران کاندیداهای لیست امید یا لیست اصولگرایان اهواز در اخبار انتشاری خود خبر از وضعیت رای بالای کاندیداها و لیست مورد نظر خود می دهند. به گزارش شوشان ، هواداران این لیست ها و یا کاندیداها معتقدند که لیست رقیب یا کاندیدای رقیب رای چندانی ندارند. این گمانه زنی ها از همان ساعات اولیه انتخابات صورت گرفته و اکنون نیز ادامه دارد. 

توزیع نان مجانی !

* اخیرا تصاویری منتشر شده که نشان می دهد یکی از کاندیداهای اهواز در حال توزیع مرغ و مواد غذایی برای کسب رای در روز رای گیری است. همچنین خبرها حاکی از آن است که یک نانوایی در جهت تبلیغ سید شکرخدا موسوی کاندیدای اهواز در حال توزیع نان رایگان است. البته این خبر را ستاد شکرخدا موسوی هم تایید کرده و گفته است : یک نانوایی در اهواز لطف زیاد داشته و به خاطر علاقه اش به سید و به افتخار ایشان یک روز نان رایگان به فقرا  دادند.

 
بیانیه فوری ستاد سیدشکرخداموسوی

* در ادامه ی تخریب های ناجوانمردانه صبح روز رای گیری طبق یک برنامه ریزی دقیق توسط افراد و تیم های معلوم الحال تصاویر و مطالبی در فصای مجازی پخش شد که در این راستا نکاتی را متذکر می شویم. سیدشکرخدا موسوی قویا تاکید بر رای پاک دارند و مجموعه ی ستاد ایشان تمام تلاشش را برای اخذ آرای خاص و با شناخت کامل انجام داده و خواهد داد. توزیع مرغ و گوشت با عکس سیدشکرخدا کاملا ساختگی ست. از بسته شیرینی که به نیت میلاد امام علی (ع) و روز مرد به عامه ی مردم داده شده بود سوء استفاده گردید. خرید و فروش رای توسط تیم تبلیغاتی ایشان کاملا تکذیب می شود.

عذرخواهی یوسفی از مردم

همایون یوسفی کاندیدای اصلاح طلب اهواز در بیانیه ای نوشت: با عنایت به نزدیکی روز انتخابات و تلاش شبانه روزی تمامی همشهریان، مسئولین و نیروهای ستادهای رسمی و مردمی اینجانب و سایر نامزدهای محترم دور دوم انتخابات حوزه اهواز، حمیدیه، باوی و کارون، در تبلیغات میدانی و توزیع اقلام فیزیکی (شامل پوسترها، بنرها، کارتن پلاستها و سایر موارد) تا به امروز، بدینوسیله ضمن پوزش و طلب مغفرت از مردم صبور این حوزه بخاطر تحمل تمامی مزاحمت ها، ناملایمات و بعضا مخدوش شدن چهره خیابان ها و بسترهای رسمی و غیررسمی تبلیغاتی، از تمامی نیروهای اجرایی خود می خواهم تا بلافاصله و بدون درنگ در نخستین ساعات بامداد شنبه (یازدهم اردیبهشت ماه) در عملیاتی هماهنگ، به موازات نیروهای خدوم شهرداری و حتی پیش از آنها، نسبت به جمع آوری گسترده تمامی این اقلام، اقدام عاجل فرمایند.

 کاندیداهای اصلاح طلب اهواز در محل رای 

 * علی ساری و کاظم نسب الباجی دو کاندیدای اصلاح طلب اهواز به همراه سید جابر موسوی رییس شورای هماهنگی اصلاح طلبان خوزستان و جمعی از هواداران در مسجد جواد الائمه پادادشهر.



عكس سلفي مردم با استاندار خوزستان در روز انتخابات

 * در حاشيه راي دادن استاندار خوزستان در مرحله دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در مسجد جوادالائمه پادادشهر اهواز برخي از مردم شهرستان كارون به محض مواجه شدن با استاندار درخواست برطرف شدن مشكل كيفيت آب آشاميدني شهرشان شدند. يكي از شهروندان شهر كوت عبدالله مركز شهرستان كارون با انتقاد از كيفيت آب شرب اين شهر از استاندار خوزستان خواست نسبت به رفع اين مشكل اقدام نمايد. يكي ديگر از شهروندان حاضر در اين مسجد كه براي راي دادن حاضر شده بود با در دست داشتن فيلمي از آب شرب اين شهرستان خواستار رسيدگي به وضعيت آب شرب اين شهرستان شد. پس از اين شهروندان ياد شده با گرفتن عكس سلفي با استاندار از تلاش ها و پيگيري هاي وي تشكر كردند.



راي گيري در خوزستان بصورت آنلاين

 * معاون سياسي و اجتماعي استانداري خوزستان گفت: 98 درصد شعبه هاي دريافت راي در مرحله دوم انتخابات مجس دهم در خوزستان به صورت برخط با سامانه استانداري خوزستان در ارتباط هستند. فرج الله خبير بيان كرد: مرحله دوم انتخابات مجلس دهم در خوزستان به خوبي در حال انجام است و سامانه استانداري خوزستان در حال كنترل شعبه هاي دريافت راي در اين استان است. وي با اشاره به اينكه استقبال مردم از حضور در پاي صندوق هاي راي در مرحله دوم خوب است گفت: راي دهندگان نام و نام خانوادگي و كد نماينده را در برگه هاي دريافت راي وارد كنند. خبير افزود: افرادي كه در شعبه هاي راي گيري فعاليت دارند توجه لازم را در وارد كردن و مهر كردن شناسنامه راي دهنده داشته باشند.

آیت‌الله شفیعی در پای صندوق رای 

  * آیت‌الله سید علی شفیعی ظهر امروز هنگام حضور در پای صندوق رای در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور در انتخابات نشان حضور مردم در ساختار سیاسی کشور است و از این روز مردم باید در این موضوع شرکت داشته باشند. وی با تاکید بر حضور پرشور مردم در این مرحله به مانند دور اول، افزود: این کار در اهواز از اهمیت بالاتری برخوردار‌ است، زیرا در دور اول هیچ نماینده‌ای نتوانسته مستقیم به مجلس راهی شود. نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: اینک که انتخابات در برخی از حوزه‌های استان خوزستان در دور دوم در حال انجام استان است از مردم برای حضور در این مرحله برای حضور پرشور و انتخاب با تفکر دعوت می‌کنم تا خوزستان در آینده نیز نمایندگان شایسته‌ای را داشته باشد.

اخذ رأی حتی در بیمارستان‌ها و پادگان‌ها

* ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 116 از اعضای شعب اخذ رأی سیار در سراسر کشور خواست تا از رأی دهندگان حتی در بیمارستان‌ها و پادگان‌ها، صرفاً در قبال ارائه شناسنامه رأی‌گیری به عمل آید. در اطلاعیه شماره 116 ستاد انتخابات کشور آمده است: به آگاهی اعضای محترم شعب اخذ رأی سیار در سراسر کشور می‌رساند که نحوه اخذ رأی و بررسی مدارک در شعب سیار هیچ‌گونه تفاوتی با شعب اخذ رأی ثابت ندارد و لذا از رأی دهندگان گرامی حتی در بیمارستان‌ها و پادگان‌ها نیز صرفاً در قبال ارائه شناسنامه، رأی‌گیری به عمل آید.
 
دعوت فرماندار آبادان از شهروندان 

* معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان از شهروندان این شهرستان برای حضور پرشور و حماسی در انتخابات دعوت كرد. عزیزالله شهبازی روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق انتخابات دور دوم مجلس دهم شورای اسلامی در شعبه سیار اخذ رای در جمع خبرنگاران رسانه ها گفت:بر اساس آمار، حوزه انتخابیه آبادان، اروندكنار و چوئبده 16 هزار رای اولی دارد. بیش از 240 هزار نفر در حوزه آبادان واجد شرایط رای در مرحله دوم انتخابات هستند، اگرچه ممكن است در این مرحله میزان مشاركت كمتر شود.

حضور مدیرکل فنی و حرفه ای خوزستان پای صندوق رای

* مدیرکل فنی و حرفه ای خوزستان با حضوردر شعبه 178 مسجد موسی بن جعفر(ع) منطقه کمپانی اهواز رای خودرابه صندوق انداخت.


تخلف انتخاباتی منجر به تشكیل پرونده مشاهده نشده 

* دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبادان گفت:از آغاز تبلیغات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاكنون، در حوزه انتخابیه آبادان، اروندكنار و چوئبده، تخلف منجر به تشكیل پرونده قضایی گزارش نشده است. احمد شیرعلی زاده گفت:با تشكیل نشست های متعدد با اعضای ستادهای كاندیداهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان و همكاری اعضای ستادها، تاكنون تخلف و جرم نگران كننده ای اعلام نشده است.

اعلام نتایج انتخابات در خوزستان منوط به تایید وزارت کشور

* رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: نتایج انتخابات توسط ستاد انتخابات کشور اعلام می‌شود و هیچ‌کدام از فرمانداری‌ها و حوزه‌های انتخابیه حق اعلام نتایج را ندارند تا نتایج کاملاً به تأیید وزارت کشور برسد. فرج‌الله خبیر اظهار کرد: تعداد واجدین شرایط رأی‌گیری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان 2 میلیون و 200 هزار نفر است. همچنین تعداد شعب اخذ رأی نیز 1665 شعبه است که به احتمال زیاد باید به تعداد شعب ثبت‌نام اخذ رأی، بازرس حضور داشته باشد. وی افزود: در تمام شعب اخذ رأی نیروهای محافظ حضور دارند که از سوی نیروی انتظامی و با حکم فرماندار مستقر هستند و انجام وظیفه می‌کنند. در سطح کلی نیز شورای تأمین هر شهرستان مسئول تأمین امنیت عمومی تحت حوزه انتخابیه هستند که تاکنون وظایف خود را به خوبی انجام داده‌اند.
 
رئیس ستاد انتخابات خوزستان با اشاره به زمان اعلام نتایج دور دوم انتخابات، عنوان کرد: معمولاً در شهرستان‌های کوچک اعلام نتایج سریع‌تر اعلام خواهد شد ولی این موضوع به یک سری پارامترها بستگی دارد. به این صورت که تمام صورت جلسات نهایی تجمیع خواهند شد و در اختیار هیأت اجرایی و هیأت‌های نظارت هر شهرستان قرار خواهد گرفت و در نهایت در استان نیز تأیید می‌شود.
 
 
تصاویر سه کاندیدای اصلاح طلب اهواز در مسجد جواد الائمه به همراه تعدادی از اعضای ستاد








امام جمعه اهواز:حضور در انتخابات و گزينش كانديداي اصلح تكليف الهي است

 * نماينده ولي فقيه در خوزستان و امام جمعه اهواز حضور در مرحله دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و گزينش نامزد اصلح و كارآمد را يك تكليف الهي و ملي بيان كرد و گفت: انتخابات از اركان اصلي نظام اسلامي است و نبايد از كنار آن به سادگي گذشت.  آيت الله سيدمحمدعلي موسوي جزايري در خطبه هاي نماز جمعه اهواز در مصلاي مهديه امام خميني(ره) اين شهر افزود: انتخابات يادگار امام راحل آن معمار كبير انقلاب اسلامي و همچنين رهبري معظم انقلاب اسلامي بوده همواره بر حضور و مشاركت احاد مردم تاكيد كرده اند از اين رو وظيفه داريم در اين صحنه حضور پيدا كرده و اداي تكليف كنيم. وي از همه افرادي كه تاكنون موفق نشده اند در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم شركت كنند خواست پاي صندوق ها حاضر شوند و به نامزد مورد نظر خود راي بدهند.

حضور ماهشهری‌ها در مرحله دوم انتخابات

* مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بندر ماهشهر در حال برگزاری است. فرماندار و امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر با حضور در شعبه شماره 23، دبیرستان شهدای پیام انقلاب رای خود را صندوق انداخت.فرماندار بندر ماهشهر پس از انداختن رای خود به صندوق اظهار کرد: روند اخذ رای در این حوزه انتخابیه از ساعت هشت صبح در 128 شعبه آغاز شده و تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت. خوشبختانه مردم این شهرستان همچون مرحله نخست، در این مرحله نیز از همان ساعات ابتدایی با حضور فعال و گسترده خود در شعب اخذ رای در حال خلق حماسه‌ای دیگر هستند.


استاندار پای صندوق رای





تک رای ها !

* انتشار تصاویر تعرفه های انتخاباتی و نشان دادن "تک رای" هایی که به برخی کاندیداها داده می شود موجی از اختلاف و دو دستگی را در حامیان لیست اصولگرایان و اصلاح طلبان اهواز ایجاد کرده است. در این تعرفه ها گاهی تک رای به کاندیدای اصولگرا داده می شود و گاهی تک رای به کاندیدای اصلاح طلب. البته ستاد یکی از کاندیداهای اصلاح طلب اهواز از مردم خواسته است که از تک رای خودداری کنند و لیستی رای دهند.

حامیان تک رای و غیر واقعی لیست امید 

* ستاد همایون یوسفی در بیانیه ای نوشت : بعضی با نوشتن تک رای و ارسال آن در فضای مجازی با لباس محلی، به هدف ایجاد شکاف و تفرقه بین اعضا لیست امید، اقدام به پخش این تصاویر می کنند و در واقع به جهت تخریب اقدام به این عمل میکند و حامی واقعی نیستند.


عروس و داماد خوزستانی پای صندوق رای






گرماي هوا مانع از حضور خوزستانی ها نشد

* سرپرست اداره كل سياسي و انتخابات استانداري خوزستان گفت: با وجود گرماي هوا ، حضور مردم حوزه هاي انتخابيه مرحله دوم دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در خوزستان در پاي صندوق هاي راي ، پررنگ و پرشور است. دماي هوا در روز جمعه در اهواز 40 ، آبادان 41، بهبهان 39، ماهشهر، 38، هنديجان 39، اميديه 40، مسجدسليمان 39، لالي 37 و ايذه 34 درجه سانتيگراد گزارش شده است.


عکس همراه با نوه و برگ رای

* محمد چوپان عضو ستاد ائتلاف اصلاح طلبان خوزستان در محل صندوق رای . 


 تمدید زمان رأی‌گیری تا ساعت 20 در اکثر حوزه‌های انتخابیه 

* ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌ای از تمدید زمان رأی‌گیری تا ساعت 20 در اکثر حوزه‌های انتخابیه خبر داد. در اطلاعیه شماره 118 ستاد انتخابات کشور آمده است: ضمن تشکر از حضور پرشور ملت شریف ایران در مرحله دوم انتخابات و با توجه به گزارش های دریافتی از حوزه‌های انتخابیه مبنی بر درخواست تمدید مدت زمان اخذ رأی، نظر به موافقت وزیر محترم کشور به استناد تبصره 4 ماده 10 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، زمان اخذ رأی به مدت دو ساعت یعنی تا ساعت 20 در کلیه حوزه‌ها به استثناء حوزه انتخابیه ممسنی و رستم در استان فارس تمدید می‌شود.

آغاز زندگی مشترک پای صندوق رای

* محمدرضا فرهاني و بانو فرهاني زوج شهر چوئبده آبادان زندگي مشترك خود را روز جمعه از پاي صندوق راي آغاز كردند تا بر اساس سنت خدا به دو تكليف شرعي عمل كنند. اين زوج جوان با حضور در شعبه 100 دبستان عمار شهر چوئبده، راي خود را به صندوق انداخته و سپس، زندگي مشترك خود را آغاز كردند. اين عروس و داماد پس از شركت در مرحله دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي  انگيزه خود براي شركت در انتخابات را اداي وظيفه شرعي و لبيك به فرمان رهبري در خصوص شركت مردم در انتخابات عنوان كردند.

 انتخابات در کمال آرامش در حال برگزاری است

* فرماندار مسجدسلیمان گفت: انتخابات در فضای کاملا آرام و امن و در عین حال باشکوه در این حوزه انتخابیه در حال برگزاری است. علیرضا گرویی با اشاره به تمدید ساعت اخذ رای تا ساعت 20 در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، اظهار کرد: شمارش آرا بلافاصله پس از پایان مهلت قانونی انتخابات و در صورت عدم تمدید مجدد آغاز می‌شود و پس از پایان شمارش آرا، نتایج اعلام خواهد شد.

دعوت از خوزستانی ها برای انتخاب افراد شایسته 

* آیت‌الله سید علی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مرحله اول انتخابات حضور گسترده و پرشور مردم را شاهد بودیم که امیدواریم مرحله دوم نیز با حضور پرشور و پرنشاط مردم همراه شود. وی افزود: از خوزستانی‌هایی که در شهرشان انتخابات مجلس شورای اسلامی به دور دوم کشیده شده برای شرکت در انتخابات دعوت می‌کنم تا با انتخاب افراد شایسته استان را از نمایندگان اصلح بهره‌مند سازند.

اعلام نتایج انتخابات خوزستان : فردا صبح 

* رییس ستاد انتخابات خوزستان با بیان این‌که شمارش آرا بلافاصله پس از پایان اخذ رای آغاز خواهد شد، گفت: امیدواریم تا صبح فردا نتایج آرا در تمامی حوزه‌های انتخابیه اعلام شود. فرج‌الله خبیر  اظهار کرد: زمان اخذ رای در هر شش حوزه انتخابیه خوزستان تا ساعت 20 تمدید شده است. از آنجا که معمولا در ساعات پایانی اخذ رای، مراجعه به شعب بیشتر خواهد بود، در حال حاضر نمی‌توان میزان مشارکت رای‌دهندگان را پیش بینی کرد و سطح مشارکت در این ساعات متغیر است.

کلیپ حمایتی شدید زاده 

* کلیپ حمایتی جاسم شدید زاده در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است . در این کلیپ شدید زاده از مردم خواسته است ضمن حضور در پای صندوق های رای به سه کاندیدای اصلاح طلب اهواز رای دهند.

شمارش آرا پس از ساعت 21

* اسماعیل ارزانی بیرگانی با اشاره به ادامه رای‌گیری در شعب اخذ رای تا ساعت 21، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که میزان مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه اهواز، کارون، حمیدیه حدود 25 درصد باشد که البته این رقم در شعب مختلف متغیر خواهد بود.وی با بیان این‌که امنیت در شعبه‌های رای‌گیری برقرار است، ادامه داد: چنانچه زمان رای‌گیری تمدید نشود، شمارش آرا در این حوزه انتخابیه بلافاصله پس از ساعت 20 آغاز خواهد شد.فرماندار اهواز افزود: احتمال می‌رود نتایج آرا تا پیش از صبح فردا (شنبه) اعلام شود.

 ساعات پایانی در گردو خاک 

* در حالی که به لحظات پایانی وقت رسمی رای گیری نزدیک می شویم ، شهر اهواز با هجوم پدیده ی گرد و خاک مواجه شده است . کاربران شبکه های مجازی مرتب گوشزد می کنند که گرد و خاک مانع از حضور مردم در پای صندوق های رای نشود .با توجه به کاهش میزان مشارکت مردم نسب به دور اول پیش بینی می شد  ،میزان مشارکت با تمدید زمان اخذ رای افزایش پیدا کند که هجوم ریزگردها مشکل ساز شد!

شروع گمانه زنی های غیر رسمی 
 
* با اینکه هنوز فرآیند اخذ رای به پایان نرسیده است ، گمانه زنی های غیر رسمی و ارائه ی آمار از میزان آرای  کاندیداها در شبکه های مجازی شروع شده و در حال شدت گرفتن است .ارائه ی این آمار به خصوص از حوزه های اخذ رای در شهرستانها مشهود است.

تمدید رای گیری تا ساعت 21 

* بر اساس اطلاعیه ستاد کشور زمان اخذ رای در برخی حوزه‌های انتخابیه تا ساعت 21 تمدید شد. در اطلاعیه 119 ستاد انتخابات کشور آمده است:با سپاس از ملت شریف ایران، به آگاهی می رساند با توجه به استقبال چشمگیر مردم عزیز و درخواست استانداران و به استناد تبصره 4 ماده 10 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و موافقت وزیر کشور مدت اخذ رای در کلیه حوزه های انتخابیه به استثنای حوزه‎های بروجن، اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری به مدت یک ساعت دیگر یعنی تا ساعت 21 تمدید گردید. تاکید می‎گردد اعضای شعب اخذ رأی در استان چهارمحال و بختیاری موظفند نسبت به اخذ رای تا آخرین نفراتی که در شعب حضور دارند اقدام نمایند.

مشارکت پایین در مرکز اهواز

*  مشارکت در نواحی مرکز شهر بسیار پایین است. در حسینیه شهدای شمخانی رای طبق اطلاعات واصله تعداد آرا زیر 100 نفر بود. در مسجد آیت الله شفیعی (میدان شهدا) نیز مشارکت پایین گزارش شده است.  در مسجد اصفهانی ها (خیابان شریعتی) نیز همین گونه است. به نظر می رسد مشارکت زیر 30 درصد باشد.

کمک از یار قدیمی

* محمد چوپان عضو ستاد اصلاح طلبان خوزستان در مطلبی نوشت: کاندیداهای اصولگرا از یار قدیمی کمک خواستند! در پی ناامیدی اصولگرایان کاندیداهای این جریان با استمداد از یار قدیمی شان یعنی ریزگردها قصد منصرف ساختن مردم اهواز از دادن رای یکپارچه دارند. اما مردم فهیم اهواز با هجوم بسوی صندوق ها و رای به لیست امید دروازه های نور و امید را به روی خویش باز خواهند کرد.

گمانه زنی خیریه نیسی 

 *خیریه نیسی فعال اصولگرا در مطلبی در کانال خبری شوشان نوشت : طبق آخرین اخبار واصله از حوزه های اخذ رأي ، سيد شريف حسيني و شبيب جويجري وسیدشکرخدا موسوی به ترتيب حد اكثر آراي مأخوذه را كسب كردند. البته گمانه اصلاح طلبان برخلاف نظر خیریه نیسی است و آنها می گویند که استقبال از لیست امید بسیار زیاد بوده است.

اعلام نتایج انتخابات دقیقا مشخص نیست

* رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: پیش بینی زمان دقیق اعلام نتایج مرحله دوم انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی مشخص نیست. رئیس ستاد انتخابات خوزستان: زمان دقیق اعلام نتایج انتخابات مشخص نیست. فرج الله خبیر افزود: اعلام نتایج در شش حوزه انتخابیه به زمان تهیه صورت جلسات تجمیع آرا و رفع مغایرت ها بستگی دارد. وی گفت: به علت تعدد و پراكندگی برخی حوزه های فرعی زمان بیشتری برای شمارش آرا نیاز است در نتیجه نمی توان زمان دقیقی برای اعلام نتایج تعیین كرد. خبیر گفت: پس از پایان رای گیری ، بلافاصله شمارش آرای صندوق ها شروع می شود.

تصاویری ماندگار در پای صندوق های رای 



















* دعای پدر برای پیروزی پسر

* فاخر مرمضی در مطلبی نوشت: دستان پینه بسته پدردکتر علی ساری به آسمان رفت.تا علی به بهارستان برود. همان دستانی که نان حلال دردهان علی ساری گذاشتند.اینک ازاو می خواهند که فقرومحرومیت دوران کودکی رافراموش نکند. دعای پدرعلی مستجاب شدوبرعلی ساری است که حرمت دستان پدر واشک های مردم محروم رافراموش نکند.


پایان رای گیری در خوزستان

* رییس ستاد انتخابات خوزستان از پایان زمان اخذ رای در تمامی حوزه‌های انتخاباتی خوزستان خبر داد.   فرج‌الله خبیر اظهار کرد: ساعت اخذ رای در استان خوزستان به پایان رسیده و درب تمام شعب رای‌گیری بسته شده است. وی افزود: اخذ رای تنها از کسانی که تا پیش از پایان ساعت رای‌گیری در شعبه حضور یافته‌اند، انجام می‌شود. خبیر تصریح کرد: در بسیاری از شعب، شمارش آرا آغاز شده است و در شعبی که اکنون کار رای‌گیری را انجام می‌دهند نیز بلافاصله پس از رای‌گیری از افراد باقیمانده، شمارش آرا آغاز می‌شود.

وی گفت: نتایج آرا در حوزه‌های انتخابیه خوزستان احتمالا تا صبح فردا اعلام خواهد شد. اسماعیل ارزانی، فرماندار اهواز نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنای خوزستان، با اشاره به پایان رای‌گیری در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه اظهار کرد: درب تمام شعب این حوزه انتخابیه بسته شده است و پس از رای‌گیری از افراد باقی‌مانده در شعب، شمارش آرا در این حوزه آغاز می‌شود.

ساج و یاس

* طبق گمانه زنی های غیر رسمی در حوزه های شهری اهواز  کاندیداهای اصلاح طلب (یاس) و در حوزه های روستایی رای «ساج» ( ساری ، الباجی و جویجری ) بیشتر است.

* شنیده های یکی از منابع میدانی از مناطق روستایی حاکی از رای بالا به لیست «ساج» ساری/ الباجی و جویجری ست.

* شنیده ها از مسیراهواز - الحایی نیز حاکی آن است که : جویجری الباجی و سید شریف بیشترین رای را تاکنون داشته اند.

* ‪‪‎ شنیده ها از مناطق شلنگ آباد و شهرک اهواز نیز آن است که اکثر آرا به نفع جویجری ساری و الباجی می باشد.

* شنیده های شوشان از صندوق روستای دهلیز از مجموع 183 رای : ساری 173 ، الباجی 172 ، جویجری 128

* شنیده های شوشان از صندوق سیار مسیر تصفیه :  جویجری 386 / سید شریف 265 / الباجی 197

* طبق گمانه زنی ها ، بالاترین رای در میان لیست اصلاح طلبان را به احتمال الباجی و بالاترین رای در میان اصولگرایان را احتمالن شبیب جویجری خواهند داشت.

* طبق شنیده های شوشان ، صندوق شماره 13 سیار گمبوعه حمیدیه : علی ساری173 ، الباجی173 ، جویجری 127 ،  سیدشریف 58 ،  یوسفی 9 و شکر خدا 0 رای آوردند.

* طبق شنیده های شوشان ، آمار یکی از صندوق های  شبیشه حمیدیه :  106 الباجی ،   98 جویجری ،   59 شکرخدا موسوی ،  64 سید شریف حسینی و  ساری 54 رای و  یوسفی 7 رای آوردند. 
 
طبق شنیده های شوشان ،  صندوق قریه سید احسین : جویجری148 ،  سید شریف 130 ،  الباجی 194 رای. 

طبق شنیده های شوشان ، حسینه دولت آباد حمیدیه ام البنین : شبیب جویجری 152 ،  الباجی 118 ،  ساری 103 ، یوسفی 22 رای.

طبق شنیده های شوشان ، صندوق رای روستای قلعه سحر :  سید شریف حسینی  129 ،  الباجی 110 ،  جویجری97 ، شکرخدا موسوی 78 ، علی ساری 42 و  یوسفی 26  آوردند.

 * طبق شنیده های شوشان ، صندوق رای جسانیه : سید شریف 434  ، جویجری 326 ، الباجی 205 رای آوردند.

  * طبق شنیده های شوشان ، آمار صندوق پارک علامه : یوسفی 165 ،  شکرخدا موسوی 80 ،  سید شریف حسینی 77 ،  ساری 62 ، جویجری 55 و  الباجی 59 رای آوردند.

 * طبق شنیده های شوشان ،  * طبق شنیده های شوشان ، یکی از شعب مرکز شهر اهواز :  تعداد کل رای ها 183 رای ،  تعداد رای های باطله 9 رای : همایون یوسفی 99 ، جوادکاظمي نسب 95 ، علی ساری 92 ، شکر خدا موسوی 68 ،  سید شریف 62 و  جويجري 58 رای آوردند.
 
طبق شنیده های شوشان ،  صندوق آرا دبستان آیت شکاره 2 : ساری 110 ، باجی 86  ،  سیدشریف 64 ،  جویجری 46 ،  یوسفی 22 ،  شکرخدا موسوی 22 رای آوردند.

*  طبق شنیده های شوشان ، صندوق آرا حسینیه شهرک دانشگاه :  الباجی ۲۲۴ ، ساری ۱۹۵ ، یوسفی۱۷۵ ، سید شریف ۱۷۳ ، جویجری ۱۵۲ شکرخدا موسوی ۱۱۱ رای آوردند. 

 *  طبق شنیده های شوشان ، صندوق آرا حوزه مسجد النبی فرهنگیان :  الباجی296 ،  ساری243 ،  یوسفی83 رای آوردند .

*  طبق شنیده های شوشان ، صندوق آرا  دغاغله :  جويجري ٢٧٨ ،  الباجي٢٧٧ ،  شريف حسيني١٠٣ ،  ساري ٩٠ ،  يوسفي ١٠ و شكرخدا موسوی 6 رای آوردند .

 *  طبق شنیده های شوشان ، صندوق آرا خيابان لشكر منازل راه اهن مدرسه شاهد صابرين : همايون يوسفي ١٠٧ ،  جواد كاظم نسب ٩٠
، علي ساري٨٢  ،  سيد شريف حسيني ٧٤ ،  سيد شكر خدا موسوي ٧١  ،  شبيب جويجري ٦٩ رای آوردند. 
 
  *  طبق شنیده های شوشان ، صندوق آرا صندوق عین دو اهواز:ساری 460 ،  الباجی 280 ،  یوسفی 260 ،  جویجری 210 ،  حسینی 170 و شکرخدا موسوی67 رای آوردند.
 
*  طبق شنیده های شوشان ، صندوق آرا حوزه خدمات شهری لشکرآباد رفیش :  شبیب جویجری 122  ، کاظم نسب الباجی 117 ،   ساری107  ، سیدشریف 103 ،  یوسفی28 و  شکرخدا موسوی 26 رای آوردند.

 *  طبق شنیده های شوشان ، صندوق آرا مسجد الهدی حمیدیه  : جواد کاظم نسب 403 ،  سید شریف حسینی 400 ،  علی ساری 340 ،  شبیب جویجری 321 ،  شکرخدا موسوی 123 ،  همایون یوسفی 56 رای آوردند .

 *  طبق شنیده های شوشان ،  صندوق آرا شهرستان باوی شعبه شماره  ٢۰ روستایی تل بومه : جویجری : ۱٨٩ ،  سید شریف ۱٨٣ ،  ساری ۴٣ ،  الباجی  ٩۵ ،  شکر خدا موسوی  ٨۵ و  یوسفی ۶ رای آوردند.

 *  طبق شنیده های شوشان ،  حوزه دبستان فارابی : الباجی 158 ،   شکر خدا 153 ،  جویجری 130 ،   یوسفی 199 ،  ساری 126 و  سید شریف 164 رای آوردند.
 
 *  طبق شنیده های شوشان ،  آمار نهایی روستای حده : الباجی 121 ، ساری 84 ، جویجری63  ، شریف 62 ، یوسفی 21 ، شکرخدا موسوی 20 رای آوردند.
 
  *  طبق شنیده های شوشان ،  آرا بروال علی آباد : ساری 269 ،  الباجی 254 ،  سید شریف 201 ، یوسفی 116 ،  شکرخدا 73 و  جویجری 216  رای آوردند.

*  طبق شنیده های شوشان ، مسجد ابوالفضل العباس کیان:  الباجی   ۲۴۹ ،  علی ساری ،   ۲۲۸ ،  سید شریف   ۱۷۸ ، جوبجری.  ۱۷۳ ،      شکر خدا  ۴۵ و  همایون یوسفی  ۳۰ رای آوردند.

 *  طبق شنیده های شوشان ، روستاهای بنی ساله / دهلیز 1 و 2 و 3 : مجموع کل آرا 186 : جویجری 127 ،  سیدشریف 58  ، علی ساری 173 ،  الباجی173 ،  یوسفی 9 رای آوردند.

  *  طبق شنیده های شوشان ، آراي صندوق سیاحی مسجد امام علی (ع) : ساری181 ،  جویجری 158 ،  الباجی 134 ،  سیدشریف 111 ،  شکرخدا 45 و یوسفی16 رای آوردند.

   *  طبق شنیده های شوشان ، آراي صندوق مسجد ولی عصر چهارصد دستگاه : یوسفی 341 ،  جویجری 292 ،  موسوی 258 ،  سید شریف 192 ،  الباجی 100 و  ساری 40 رای آوردند.

   *  طبق شنیده های شوشان ، آرا حوزه اسلام آباد كوت عبد الله حسيني:  ٢١٣ جويجري ، ١٧٦ الباجي، ١٦٠ ،ساري  ١٤٣ ، شكرخدا  ١٣٩ و يوسفي  ١٣٧  رای آوردند.
 
  *  طبق شنیده های شوشان ، صندوق آرا  حوزه ی دبستان علامه امینی آخر آسفالت :  کاظمی نسب 197 ،  ساری 244 ،  یوسفی 143 ،  جویجری 177 ،  شکرخدا 152 و  سید شریف حسینی 201 رای آوردند.

*  طبق شنیده های شوشان ، صندوق آرا جنگیه : سیدشریف 300 ، جویجری200 ، الباجی200 و ساری 150 رای آوردند.
 
 *  طبق شنیده های شوشان ، صندوق آرا کمپلو دبیرستان طالقانی : همایون یوسفی 36 ، دکتر ساری 98 ،  الباجی 85 ،  شکر خدا موسوی 43 ،  شریف حسینی 66 و  جویجری 62 رای آوردند.

  *  طبق شنیده های شوشان ، 17 صندوق از 20 صندوق غیزانیه :  الباجی 1075 ،  جویجری 1067 ،  سید شریف 915 ،  ساری773 ،  شکر خدا 605 و  یوسفی 119 آوردند. 

  *  طبق شنیده های شوشان ، صندوق آراشهرك طالقاني شيبان  : سید شريف ١٦٢ ،  الباجي ١٥٨ ،  ساري١١٠ و جويجري ١١٧ رای آوردند

  *  طبق شنیده های شوشان ، صندوق آرا روستای شعمیط مسیر تصفیه : ساری 144  ،  یوسفی 19 ، جویجری 74 ،  الباجی 199 ،  سید شریف 117 و شکر خدا 66 رای آوردند. 

  *  طبق شنیده های شوشان ، صندوق آرا حوزه مسجد النبی فرهنگیان :  الباجی296 ،  ساری243 و  یوسفی83 رای آوردند.

  *  طبق شنیده های شوشان ، صندوق آرا ربیخه : سیدشریف حسینی ۹۷ ،  کاظم نسب ۸۷ ،  جویجری ۸۴ ،  ساری۵۲ ،  شکرخدا ۹ و یوسفی ۷ رای آوردند. 

  *  طبق شنیده های شوشان ، صندوق آرا   صندوق  البحایی :   الباجی 379 ، سی شریف310 و ساری 279 رای آوردند. 

  *  طبق شنیده های شوشان ، صندوق آرا  مسیر مرا ونه : الباجي 116 ،  ساری 76  و سید شریف 56  رای آوردند.
 
   * طبق شنیده های شوشان ، صندوق آرا  روستای دهلیز از مجموع 183 رای : دکتر ساری 173 ، الباجی 172 و  جویجری 128 رای آوردند.

   * طبق شنیده های شوشان ، صندوق آرا يكاويه بخش مركزي باوي: الباجی 120  ، سید شریف108 ،  جویجری98  و ساری 68 رای آوردند. 

  * طبق شنیده های شوشان ، صندوق آرا خيابان لشكر منازل راه آهن مدرسه شاهد صابرين: همايون يوسفي ١٠٧ ،  جواد كاظم نسب ٩٠ ،  علي ساري٨٢ ،  سيد شريف حسيني ٧٤ ، سيد شكر خدا موسوي ٧١  و شبيب جويجري ٦٩ رای آوردند.

 * طبق شنیده های شوشان ، صندوق آرا کوى سادات :  96 رای جويجرى ،  87 رای سيد شريف ، ساري 136 ، الباجي 137 ،  شکرخدا 23 و یوسفی  25 رای آوردند.

 * طبق شنیده های شوشان ، صندوق آرا  مسجدالرسول :  الباجی ۱۸۲ ، سیدشریف ۱۵۳ ، علی ساری ۱۱۱ ،  جویجری ۸۳ ،  شکرخدا ۳۳ و یوسفی۱۲ رای آوردند. 

 * طبق شنیده های شوشان ، صندوق آرا  خيط الرواس :  جواد الباجی 141  ،  سید شریف 134  ، ساری 112 ،  جویجری 106 ،  شکرخدا 47 و یوسفی 23 رای آوردند.

 طبق شنیده های شوشان ، صندوق آرا روستای قجریه 2 روستای سیره مزبان:  الباجی 131 ، جویجری 16 ، حسینی8 ، ساری 63 ، شکر خدا 11 و یوسفی10  رای آوردند.

 * طبق شنیده های شوشان ، صندوق آرا مدرسه اندیشه خیابان ۱ شیبان : سید شریف 58 ،  الباجی 48 ،  جویجری 39 ،  ساری 29 ،  یوسفی 15 و   شکر خدا 10 رای آوردند.

  * طبق شنیده های شوشان ، صندوق آرا شعبه 92 حصیر آباد :  الباجی 98 ، یوسفی  88 ،  ساری  75 ،  شکرخدا  110 ، سید شریف   131 و جویجری  126 رای آوردند.

  * طبق شنیده های شوشان ، صندوق آرا کمپلو دبیرستان طالقانی 273  : کل آرا 163 ،  آرا باطله 5 ،  همایون یوسفی 36 ،   ساری 98 ، الباجی 85 ،  شکر خدا موسوی 43  ،  شریف حسینی 66 و  جویجری 62  رای آوردند. 

  * طبق شنیده های شوشان ، صندوق آرا   روستای ابودبس شهرستان کارون: سید شریف 212  ، شبیب 118 ،  الباجی 116 ،  شگرخدا 98
یوسفی 64 و  ساری 63 رای آوردند.

  * طبق شنیده های شوشان ، صندوق آرا بیت محارب زرگان: سید شریف 69  ، یوسفی 0  الباجی  14 ، ساری 19 و جویجری 23 رای آوردند.

   * طبق شنیده های شوشان ، صندوق آرا یکی از شعب ملاشیه :  الباجی322 ،  ساری169 ،  جویجری167 ، سید شریف164 ،  یوسفی 20 و  شکر خدا 13 رای آوردند. 

 * طبق شنیده های شوشان ، صندوق آرا باهنر شعبه 125: یوسفی356 ، ساری240 و  الباجی239 رای آوردند.

 * طبق شنیده های شوشان ، صندوق آرا روستای ابودبس شهرستان کارون: سید شریف 212  ،  شبیب 118 ،  الباجی 116 ، شکرخدا 98 ، یوسفی 64 و  ساری 63 رای آوردند.

 * طبق شنیده های شوشان ، صندوق آراجنادله خسرج :  174ا لباجی ،  شبیب 130 ،  شریف 108 و ساری 103 رای آوردند.

 * طبق شنیده های شوشان ، آرای ماخوذه شعبه 15 دراویزه - جلیعه : سیدشریف 95  ،  جویجری 83 ،  الباجی 72  ،  ساری 45  ، شکرخدا 30 و  یوسفی30 رای آوردند.

  * طبق شنیده های شوشان ، آرای یکی از صندوق های ویس : کل آرا: 215 : جویجری  163 ،  سید شریف  145 ،  الباجی 86 ، ساری  55 ، شکرخدا 55 ،  یوسفی 28 رای آوردند. 

 * طبق شنیده های شوشان ، آرای مسجد خیابان 20 ملاثانی: سیدشریف حسینی273 رای ، جویجری 191 رای ،  الباجی170 رای ، ساری129 رای ، یوسفی 74 رای و شکرخدا 71 رای آوردند. 

طبق شنیده های شوشان ، آرا حوزه مسجد اميرالمومنين شناره 26 اسلام آباد كوت عبد الله : شريف حسيني  ٢١٣ ، جويجري  ١٧٦، الباجي  ١٦٠ ، ساري  ١٤٣ ، شكرخدا  ١٣٩ و يوسفي  ١٣٧ آوردند.

طبق شنیده های شوشان ، آرا  صندوق کورش دبستان رجاء خیابان 9 اقبال : یوسفی 825 ، الباجی 615 ، ساری 581 ،  شکرخدا 211 ،  سیدشریف 188 و جویجری 136 رای آوردند.

طبق شنیده های شوشان ، آرا صندوق حوزه جهاد دانشگاهی پردیس : یوسفی 185 ،  شکر خدا 96  ،  ساری 143 ،  جویجری96  ، کاظم نسب 151  و حسینی 116  رای آوردند. 

 طبق شنیده های شوشان ، آرا صندوق مدرسه معرفت کیانپارس: یوسفی ۵۹۹ ،  الباجی ۴۷۷ ، ساری۴۵۶ ،  شکرخدا ۱۸۹ ، شریف ۱۴۰ و جویجری ۱۱۹ رای آوردند. 

  طبق شنیده های شوشان ، آرا صندوق مسجد امیرالمومنین شعبه ۳۸  : سید شریف حسینی ۱۸۱ رای ، جویجری ۱۶۵رای ،  الباجی۱۳۰ رای ، ساری ۸۵ رای شکرخدا ۷۰ رای و یوسفی ۲۸ رای آوردند.

 
  طبق شنیده های شوشان ، آرا صندوق دبستان قاآنی کوت سید صالح شهرستان کارون : سید شریف ۲۱۵ ، الباجی ۱۷۰ ، جویجری ۱۵۰ ، شكرخدا ٣٩ ،  ساري ٣٠  و يوسفي ١٨ رای آوردند. 

  طبق شنیده های شوشان ، آرا صندوقصاحب الزمان ملاثانی:  سید شریف 351 ،  شبیب 341 ،  الباجی 163 ،  موسوی 138 ،  ساری 88 و  یوسفی 49 رای آوردند. 

طبق شنیده های شوشان ، آرا صندوق مسجد صاحب الزمان کوی جواهری: یوسفی 519 ،  الباجی372 ،  ساری 352 ، شکرخدا183. ، سید شریف153 و جویجری 119 رای آوردند.

 * طبق شنیده های شوشان ، آرا صندوق کوی سعدی :  یوسفی 185 ،  شکرخدا 96 ،  ساری 143 ،  جویجری 96 ،  الباجی 151 و سیدشریف 116 رای آوردند. 

 * طبق شنیده های شوشان ، آرا صندوقحوزه ی دببرستان هدف خیابان مسلم : یوسفی ۸۲ ،  الباجی ۶۵ ،  ساری ۶۴ ،  شکرخدا ۴۳ ،  سید شریف۴۲ و  جویجری۳۳ رای آوردند. 

  * طبق شنیده های شوشان ، آرا صندوق کوى سادات : 96 رای جويجرى ، 87 سيد شريف ،  ساري 136 ،  الباجي 137 ، یوسفی  25 و  شکرخدا 23 رای آوردند. 

 * طبق شنیده های شوشان ، آرا صندوق مسجدالرسول : الباجی ۱۸۲ ،  سیدشریف ۱۵۳ ،  علی ساری ۱۱۱ ،  جویجری ۸۳ ،  شکرخدا ۳۳ و  یوسفی ۱۲ رای آوردند. 

طبق شنیده های شوشان ، آرا صندوق  خيط الرواس :  جواد الباجی 141  ،  سیدشریف 134  ،  ساری 112  ،  جویجری 106  ،  شکرخدا 47  و  یوسفی 23 رای آوردند. 

 طبق شنیده های شوشان ، آرا صندوق روستاهای تهلایه و حریجه وکوت الرمالی: جویجری 894 ،  سیدشریف 317 ،  الباجی 119 ، ساری 86 ،  همایون یوسفی 19 و  شکرخدا 3 رای آوردند. 

 طبق شنیده های شوشان ، آرا صندوق کوی استادان :  یوسفی 380 ،  کاظم نسب 331 ،  ساری331 ،  موسوی 124 ،  جويجري 123 و   حسینی121 رای آوردند. 

  طبق شنیده های شوشان ، آرا صندوق ملی راه  : کل ارا1722 : یوسفی501 ،  ساری316 ،  الباجی313 ،  سید شکرخدا 247 ،  سیدشریف187 و  جویجری 158 رای آوردند. 

طبق شنیده های شوشان ، آرا صندوق اول مندلی  : ساری400  ،  همایون 200 رای ،  سید شریف 170 و   شکرخدا 40 رای آوردند.

 * طبق شنیده های شوشان ، آرا صندوق مسیر خسرج  :  الباجی 103 ،  ساری 81 ،  سید شریف 1500 و  جویجری 85 رای آوردند.

طبق شنیده های شوشان ، آرا صندوق شعبه 8 زوویه :  کل آرا 319 : ساری 208 ،  سیدشریف 192 ،  الباجی171 ،  جویجری134 ،  همایون یوسفی  56 و شکرخدا 33 رای آوردند. 

 * طبق شنیده های شوشان ، آرا صندوق روستا العگده : سیدشریف 50  ،  جویجری ۵۹ ،  شکرخدا ۳۳ ،  یوسفی ۱۲ ، ساری ۲۲ و الباجی ۴۶ رای آوردند.

طبق شنیده های شوشان ، آرا صندوق سجادیه کوت عبدالله: .سیدشریف 152 ، جویجری 180  ، ساری113 ، الباجی109 ، شکرخدا 76 و یوسفی43 رای آوردند. 

طبق شنیده های شوشان ، آرا صندوق  180 رای ماخوذه شعبه 8 سیار اسماعیلیه : الباجی 151 ،  جویجری 105 ،  حسینی 86 ،  ساری 68  ،  موسوی 17 و  یوسفی 10 رای آوردند. 

 * طبق شنیده های شوشان ، آرا صندوق357 فرهنگ شهر : ساری304 ،  الباجی278 ،  یوسفی275 ،  جویجری217 ،  شکرخدا 163 و   سیدشریف 132 رای آوردند.

طبق شنیده های شوشان ، آرا صندوق یکی از صندوق های کیانپارس: یوسفی380 ،  الباجی 288 ،  ساری 283  ،  شکرخدا 85 ،  سید شریف 78 و  جویجری74  رای آوردند.

 * طبق شنیده های شوشان ، آرا صندوق شعبه دبستان شهید مدرس: سید شریف حسینی 307 ،  جویجری281 ،  ساری150 ،  الباجی201 ،  یوسفی50 ،  شکرخداموسوی 96 رای آوردند. 

 طبق شنیده های شوشان ، آرا صندوق دبیرستان حکمت زیتون کارمندی : یوسفی 329  ،  ساری 109 ،  الباجی 78  ،  سید شریف 207  و شکر خدا 259  رای آوردند. 

 * طبق شنیده های شوشان از مجموع 560 رای پیچ خزامی : سید شریف 340 ،  کاظمی نسب 274 و جویجری 225  رای آوردند.

 * طبق شنیده های شوشان جمع آراء در عمیره : سیدشریف حسینی253 ، شبیب جویجری141 ،  جواد الباجی119 ،  علی ساری 84 ، سیدشکرخداموسوی 42 و همایون یوسفی 25 رای آوردند.

 * طبق شنیده های شوشان ، نتایج شمارش ارا صندوق بنی هاشم پاستوریزه : سید  شریف ۱۴۷ ،  الباجی ۱۲۷ ،  جویجری ۱۱۹ ، علی ساری ۱۰۰ ،  یوسفی ۵۲ و  شکرخدا موسوی ۴۹ رای آوردند.

  * طبق شنیده های شوشان ، آرا صندوق کوی جواهری شعبه 26 : یوسفی 519 ،  الباجی 372 ،  شکرخدا 183 ،  جویجری119 ،  سید سید شریف 153 و  ساری 352 رای آوردند. 

 * طبق شنیده های شوشان ، آرا صندوق شعبه مسجد امام حسین کوی علوی خیابان سروش : علی ساری 490 ، الباجی 373  ، سیدشریف187 ، جویجری 143  ،  یوسفی 63   و شکرخدا موسوی 18 رای اوردند.

طبق شنیده های شوشان ، آرا صندوق دبیرستان نرجس شیخ بهاء :  کاظمی نسب الباجی : 162 ،  ساری 142 ،  جویجری 118 ،  شریف حسینی 113 ،  یوسفی 87  و شکر خدا موسوی 66 رای آوردند.
 
 
برچسب ها: انتخابات ، خوزستان
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
comment
0
0
comment تفاضل آراي زياد الباجي و ساري و همايون يوسفي در صندوق هاي مناطق [...]خيلي جالبه[...]
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار