اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۷۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
سه گانه ای برای کیانوش راد و شورای ۵۰ نفره / مشق آوانگارد
عبدالرحمن نیک سرشت

یادت هست در تارنمای شخصی ام ، از قول بزرگی نوشتی مصایب و دشواری های پیروزی از شکست بیشتر است { نقل به مضمون }. حالا برای شما و دوستانت اندیشیدم چه بنویسم که در شکست و پیروزی چگونه حرکت کنیم که دشواری های آن کم شود.

1 -  همدلی و همکاری دو جناح برای نجات توسعه ی پایدار در خوزستان ضروری ست. پس از شما می خواهم که اعلامیه مثبت بنویسید و به جبهه اصولگرایان (فلسفی) نگاهی داشته باشید و در جهت همدلی و همکاری پیمان ببندید.

2 _ تشکیلات خود را با برنامه تر و مدون تر از حال فعلی متحول سازید و از این به بعد ، کارشناسی تر و همگیرتر برای حل مسایل خوزستان به شکل سازمانی عمل نمایید. 

3 _ سیاست شان علمی دارد و پیشنهاد می شود کم کم از شگردهای ترفندی به سوی تدابیر عقلانی، تشکیلات خود را نیل بر اعتمادسازی درون بلوک قدرت سوق دهید و به سوی مدیریت تجهیزی حرکت نمایید.

 باید قبول کنید رقابت پایان یافته و وقت رفاقت ها فرا رسیده است و جز با اعتمادسازی نمی توان کشور و استان مان را بسازیم .


برچسب ها: رفاقت ، نیک سرشت
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
داریوش کلاه کج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
comment
0
0
comment جناب نیک بانظرات کاملامعقولانه شماموافقم چراکه اگربین احزاب وگروهها همگرایی وهمسویی بیش ازحدکمرنگ شودبی اعتمادی رنگین تروکارشکنی ها آشکارترخواهدگشت ودرنهایت منافع کشورواستان بانزاع هابه هدرخواهدرفت
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
comment
0
0
comment کاملا منطقیه ولی یکی مثل کیانوش راد با مجموعه خود اصلاح طلب ها هم نمیتونه تعامله درستی داشته باشه چه برسه به اصولگراها
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار