اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
بعد از کش و قوس های فراوان:
بعد از کش و قوس های فراوان عبدالله قاسمی که سابقه ریاست شورای شهر مسجدسلیمان را هم داشت، موفق به اخذ مجوز از سوی استانداری برای عهده دار شدن سمت شهرداری شود.
شوشان: عبدالله قاسمی عضو فعال شورای شهر مسجد سلیمان پس از کش و قوس های فراوان توانست از آخرین خوان نیز به سلامت عبور کند و  تاییدیه خویش را از استانداری  خوزستان دریافت نمود تا بالاخره بتواند به کرسی شهرداری  پرتلاطم مسجدسلیمان تکیه بزند.

پس از کوروش حاجت پور او دومین عضو شورای شهر مسجدسليمان بود که برای شهردار شدن پیشقدم شده اما با توجه به مسائلی که برای حاجت پور به وجود آوردند بیم آن میرفت که مبادا با او نیز مخالفت شود، از این رو و علیرغم هجمه های بدی که از بعضی  کانون های قدرت در شهرستان ضد او شکل گرفت ولی با لطف خدا از این خوان هم به سلامت عبور کرد تا بگوید با تکیه بر متخصصان،بومی میشود مسیر توسعه را زودتر از همیشه پیمود.

عبدالله قاسمی گزینه ای خوب برای شهرداری مسجدسليمان می باشد و شورای شهر نیز باید تلاش کند تا این یکسال باقیمانده را با همکاری با قاسمی به پایانی خوش مبدل کند وگرنه همچنان کارنامه ای تاریک خواهد داشت.

اگر چند نفر معدود بگذارند ایشان فرد مقتدر و متعهدی است و در کل پیش بینی می شود وی بتواند کشتی طوفان زده شهرداری را به ساحل آرامش برساند.

عبدالله قاسمی متولد 1358 عضو فعلی شورای شهر مسجدسلیمان  ،کارشناس مدیریت دولتی و کارشناس ارشد مالی می باشد که تجربه ریاست  شورا در سال دوم و مدیریت بانک ملت از جمله سوابق وی بشمار می رود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار