اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
دبیر شورای اقتصاد دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان از تصویب 19 طرح اقتصادی دانش‌بنیان در این دانشگاه خبر داد و گفت: برحی از این طرح‌ها اجرا شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود این طرح‌ها امسال نتایج مطلوبی برای دانشگاه به همراه داشته باشند.
 
علی غلامی اظهار کرد: درمجموع 19 طرح اقتصادی دانش‌بنیان در استان اجرا خواهد شد که از این تعداد 17 طرح مورد تصویب هیئت‌امنا و 2 طرح مصوب کمیسیون دائمی هستند؛ طرح‌های اقتصادی سرمایه‌گذاری نیز چهار مورد هستند که هر چهار مورد، مورد تصویب هیئت‌امنای استان قرارگرفته‌اند.
 
وی افزود: برخی از این طرح‌ها اجرایی شده‌اند و بعضی در مرحله اخذ مجوزهای لازم از مراجع مربوط هستند. پیش‌بینی می‌شود هم‌زمان با سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نتایج مطلوبی از اجرای این طرح‌ها برای دانشگاه آزاد اسلامی استان به دست آید.
 
دبیر شورای اقتصاد دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: جلسات تخصصی شورای اقتصاد دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه به‌صورت هفتگی برگزار می‌شود و طرح‌های درآمدزایی واحدها در 2 بخش دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری موردبررسی و تصویب قرار می‌گیرد.
 
غلامی تصریح کرد: طرح مشترک واحدهای دانشگاهی اهواز و شادگان تحت عنوان فرآوری محصولات خرما، همچنین طرح ( CHP تولید هم‌زمان برق و حرارت) از طرح‌های در دست اقدام استان هستند؛ طرح پرورش ماهیان گرمابی ارگانیک در واحد اهواز نیز در مرحله اخذ مجوز از مراجع مربوط است. طرح‌های پرورش قارچ خوراکی واحد رامهرمز و ساخت شارژر لپ‌تاپ و موبایل با استفاده از سلول‌های خورشیدی(امواج) نیز مراحل تصویب و اخذ مجوزهای لازم را گذرانده و در مرحله اجرا هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: همچنین طرح‌های تأسیس مراکز خدمات مشاوره و روان‌شناختی و آموزشگاه‌های علمی آزاد ازجمله طرح‌هایی است که در اکثر واحدهای دانشگاهی استان مورد تصویب کمیسیون دائمی و هیئت‌امنای استان قرارگرفته و در فاز اجرا است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار