اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
 طي حكمي از سوي سردار سرتيپ دوم پاسدار اسحاقي فرمانده انتظامي استان خوزستان، سرهنگ سيدمحسن تقي زاده به عنوان فرمانده جديد انتظامي شهرستان آبادان منصوب و معرفي شد.

به گزارش ايرنا آيين تكريم و معارفه فرمانده انتظامي شهرستان آبادان روز دوشنبه با حضور معاون استاندار خوزستان و فرماندار ويژه آبادان، جانشين فرمانده انتظامي استان خوزستان و جمعي از اعضاي شوراي تامين و شوراي اداري شهرستان برگزار شد.

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ويژه آبادان در اين نشست، آبادان را سياسي ترين شهر استان خوزستان دانست و گفت:اين شهرستان با وجود قرار گرفتن در نقطه صفر مرزي و وجود اقوام و قوميت هاي مختلف از امن ترين شهرستان هاي استان است.
عزيزالله شهبازي با تجللي از تلاش جمعي مسئولان براي برگزاري مطلوب و بدون تنش دو دوره انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در شهرستان آبادان، اظهار داشت:در مدت برگزاري انتخابات، آبادان از امن ترين شهرستان هاي استان بود.

وي بيان داشت:آبادان تنها غير مركز استان است كه داراي سه نماينده در مجلس شوراي اسلامي است و در زمان برگزاري انتخابات وضعيت امنيتي نامطلوب در اين شهرستان تعريف نشد.

شهبازي در بخش ديگري از سخنانش به حضور گسترده ميهمان نوروزي و كاروان هاي راهيان نور در تعطيلات سال جديد در آبادان اشاره كرد و افزود:جرم امنيتي در شهرستان آبادان وجود ندارد و اين شهرستان در تعطيلات نوروزي، مورد و موضوع مخل امنيت نداشت.

وي از امنيت پايدار به عنوان موضوع چند محوري ياد كرد و افزود:بخش عمده تحقق اين مهم را بهبود ساختار فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي، عمراني و اشتغال تشكيل مي دهد كه در صورت برطرف شدن مشكلات، كار نيروي انتظامي نيز آسان تر مي شود.

معاون استاندار خوزستان در بخش ديگري از سخنانش، دفاع از ارزش هاي نظام جمهوري اسلامي، اجتماعي و مردمي كردن امنيت، ارتقاء دانش و مهارت هاي كاركنان انتظامي و رفع مشكلات ترافيكي را از وظايف فرمانده جديد انتظامي شهرستان آبادان دانست و گفت:با توجه به پيچيدگي جرايم اجتماعي و سايبري نيروي تلاشگر انتظامي بايد به دانش روز دنيا مجهز شود.

فرماندار ويژه آبادان گفت:وجود بزرگترين و نخستين پالايشگاه خاورميانه، پتروشيمي، دسترسي آبي، خاكي، ريلي و هوايي و منابع انساني فني و متخصص ايجاب مي كند كه در موضوع مبازره با قاچاق كالا و و مواد مخدر و برقراري امنيت براي تردد در مسير هاي شهرستان تدابير ويژه اتخاذ گردد.
جانشين فرمانده انتظامي استان خوزستان نيز در ادامه اين نشست با تجليل از خدمات سه ساله سرهنگ حسين كهيايي فرمانده پيشين انتظامي شهرستان آبادان گفت:با استفاده از تمامي امكانات و ظرفيت ها و تعامل با دستگاه هاي امنيتي و نظامي نظير سپاه و بسيج، فضاي امني در زمان برگزاري انتخابات مرحله اول و دوم مجلس شوراي اسلامي در استان خوزستان شاهد بوديم.
سرهنگ سيدمحمد صالحي افزود:در زمان برگزاري انتخابات شاهد فضايي امن و آرام در استان بوديم.

وي مشاركت مردم در برقراري نظم و امنيت را سرمايه ناجا دانست و اظهار داشت:در تعطيلات نوروزي با وجود افزايش 81 درصدي حضور كاروان راهيان نور در استان، مشكل امنيتي در استان رخ نداد. سرهنگ سيدمحسن تقي زاده فرمانده جديد انتظامي شهرستان پيش از اين به عنوان رئيس اداره نظارت بر اماكن فرماندهي انتظامي استان خوزستان مشغول خدمت بود.

در پايان اين مراسم از زحمات سرهنگ بازنشسته ناجا حسين كهيايي تقدير شد.


 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار