اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷
 رقابت‎های لیگ برتر گلف کشور با صدرنشینی تیم‎های خوزستانی پیگیری شد.

سیدغلامرضا موسوی، دبیر هیات گلف استان خوزستان اظهار کرد: دور رفت از مرحله نهایی این رقابت‎ها از پنج‎شنبه (نهم اردیبهشت‎ماه) به مدت چهار روز برگزار شد.

وی ادامه داد: در روزهای پنج‎شنبه و جمعه دو بازی برگزار شد که طی آن هیات گلف تهران در مسجدسلیمان میهمان نفت این شهر بود که در پایان با حساب 4 بر 2 بازی را به حریف خود واگذار کرد. در بازی همزمان نیز ملی‎حفاری اهواز در مسجدسلیمان به مصاف آزادگان این شهر رفت که در پایان 4 بر یک برنده شد.

دبیر هیات گلف خوزستان افزود: دو بازی نیز در روزهای شنبه و یکشنبه برگزار شد که طی آن هیات گلف تهران در اهواز رو در روی ملی‎حفاری قرار گرفت که در پایان ملی‎حفاری 5 بر صفر بازی را برد. وی اضافه کرد: در بازی هم زمان نیز دو تیم همشهری نفت و آزادگان مسجدسلیمان به دیدار یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 5 بر یک به سود نفت پایان یافت.

موسوی گفت: در ادامه این رقابت‌ها، پنج‌شنبه و جمعه (شانزدهم و هفدهم اردیبهشت‎ماه) دو بازی در مسجدسلیمان برگزار می‎شود که در آن‌ها ملی‌حفاری و هیات گلف تهران به ترتیب رو در روی نفت مسجدسلیمان و آزادگان مسجدسلیمان قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: هم‎اینک در جدول رده‎بندی مسابقات، ملی‎حفاری اهواز و نفت مسجدسلیمان هر دو با 6 امتیاز به ترتیب رده‎های اول و دوم را در اختیار دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار