اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۱۲۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲
از ظرفيت ها و پ​تانسيل و تجربه نخبگان، دانشجويان، معلمان، اساتيد دانشگاه و همچنين نمايندگان اصول گرا و مستقل كه قطعا آنها هم تجربيات خوبي دارند با تشكيل كميته نخبگان...
شوشان - مهران یاوری :
كسي كو فروتن تَر و راد تر  
دل دوستان بدو شاد تر  
استان خوزستان سرشار از منابع غني نفت و گاز و معادن و... نيز يك سوم آب و رودخانه هاي كشور در آن جاري مي باشد  و ليكن عدم مديريت صحيح در سال هاي اخير باعث واپسگرايي و عقب ماندگي استان خوزستان كه بقول حضرت امام دين خود را به اسلام ادا كرد، شده است.
مردم كشور علي الخصوص اهواز و خوزستان تصميم به إيجاد تغيير گرفتند و نيز​ همچون گذشته به جريان پاك و مردمي مدافع عدالت و حق طلب اصلاحات اعتماد كرده و راى خود را براى آرمان ها و آينده و تغيير وضع اسفناك موجود تقديم ليست اميدكردند.
 ضمن تبريك به نمايندگاني كه اعتماد مردم را به دست آوردند این عزیزان باید بدانند که مردم اگر ببيند آنها در مسير مورد نظر و برنامه هايي كه به آنها راي دادند حركت كنند دوباره به اين نمايندگان و اصلاحات اعتماد خواهند كرد و از آنها مي خواهيم بدور از هر حب و بغض خود را نماينده تمام مردم و اقشار بدانند و با برنامه ريزي در جهت حل مشكلات مردم و نيز توسعه و رشد سياسى اقتصادى و اجتماعى در فضايى آرام و دلگرم به زندگى و فرصت هاى مناسب شغلى هر چه بيشتر و بهتر استان اقدام نموده و عقب ماندگي هاي و آسيب هايي كه در چند سال اخير و نيز دوران جنگ تحميلي به اين استان و مردم عزيز وارد گرديد به هر شكل ممكن با تلاش شبانه روزى و مديريت قاطع جبران گردد.

 آقايان يوسفي الباجي و ساري ضمن تبريك مجدد و آرزوي توفيق شما و سفارش و توصيه به اصل مردم داري و نيز خدايي ناكرده محدود كردن خود در فضاهاي بسته و كوچك طايفه ايي و فاميلي بدانيد بعنوان يك اصلاح طلب تمامي اصلاح طلب ها را جذب نموده و با عطوفت و مهرباني كه شيوه پيامبر أكرم (ص) با اقشار مختلف مردم برخورد نماييد و اتحاد و همدلى بين اقوام مختلف را دوباره همچون گذشته مستحكم و زمينه پر رنگ آن را ايفا نماييد و اينكه جذب حداكثري را سر لوحه برنامه ها و اقدامات خود قرار دهيد.

دركل از تمام كساني (اقشار مختلف) كه با حضور سبز خود در كنار جريان اصلاحات بوده و از استاندار محترم و عزيز و محبوب خوزستان جناب دكتر مقتدايي نماينده ارشد دولت به جهت مهيا نمودن فضاي سالم رقابت و نيز رياست شوراي سياستگذاري اصلاحات جناب دكتر كيانوش راد كه نقش بسزا  و درايت بالايى را در اين پيروزى داشتند و از حماسه غرور آفرين مردم خوزستان كمال تشكر و سپاس را دارم .

انتظار مي رود كه بحث هاي گذشته و قبل از انتخابات را به پايان ببريم و حتي دوستان اصلاح طلبي كه سوابق فراواني در اصلاحات دارند و اين دور بنا به دلائلي از جريان اصلاحات دلخور بودند بحق يا نا حق يا لج بازى فرق نمي كند كدورت ها را كنارگذاش​ته و بستر را طوري همگي فراهم كنيم كه دوستان قديمي بازگشته و دوستان جديد نيز جذب شوند تا انشاالله مردم خونگرم خوزستان در انتخابات هاى آتى يكدل و يك صدا حماسه ديگرى همچون دوم خرداد بپا كنند.

همچنین از ظرفيت ها و پ​تانسيل و تجربه نخبگان، دانشجويان ، معلمان ، اساتيد دانشگاه و همچنين نمايندگان اصول گرا و مستقل كه قطعا آنها هم تجربيات خوبي دارند با تشكيل كميته نخبگان در راستاي پيشرفت و توسعه استان مان با برادري و دلسوزي دست در دست هم با شور و نشاط براي خدمت به مردم لحظه ايي درنگ نشود.
اصلاح طلبى يك تفكر است كه در قلب و ذهن همه زنده و پويا بوده و هست پس از امروز اصلاح طلبانه فكر كنيم و اصلاح طلبانه گذشت و اصلاح طلبانه عمل شود.
به اميد پيروزى هاى پى در پى آينده  

 مهران ياوري - فعال سياسي واجتماعي
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
دوستدار امیر حیات مقدم و محسن رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
comment
0
1
comment صد سال از این حرفها شنیدیم .غیر از اینکه معجزه بشه .خوزستان فقط احتیاج به معجزه دارد.
comment
محمداميربهتيار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
comment
0
0
comment درودبرمردبزرگ مهران ياورى كه يكى ازدلسوزان اين استان است هميشه مردان بنام نظرات وانديشه بزرگ بزرگ دارندسپاس ازمطلب آموزنده ونصيحت وار
comment
علی بیگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
comment
0
0
comment ضمن سلام وخسته نباشیدالحق سخنان شماشیواودلسوزانه است امیدوارم منتخبین که رای اعتمادمردم راآورده اندنصیحتهای دلسوزانه شماراسرمشق برنامه های خود قراردهند زنده باد مهران یاوری مردبنام ویکی از بزرگان نامدار استان خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار