اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱
 مركز اطلاع رساني پليس آگاهي تهران بزرگ اعلام كرد: جوان مستي كه با ضربه چاقو مرتكب قتل در پايتخت شده بود شناسايي و در شهرستان دزفول دستگير شد.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا از مركز اطلاع رساني پليس اگاهي تهران بزرگ، ساعت 23 و 30 دقيقه روز اول اسفندماه سال گذشته وقوع يك فقره نزاع و درگيري منجر به جرح از طريق مركز فوريت هاي پليسي به كلانتري 114 غياثي اعلام شد.  با حضور ماموران كلانتري در محل و انجام تحقيقات اوليه مشخص شد كه جواني 19 ساله بنام « محمدصادق - ش » بر اثر اصابت جسم سخت از ناحيه سر دچار جراحت شديد شده ، كه بلافاصله به بيمارستان منتقل شد. 

دو نفر از دوستان محمد صادق كه شاهد صحنه درگيري وي با متهم بودند، عنوان كردند: در خيابان امير سليماني قدم مي زديم كه موتورسيكلت طرح هوندا 125 با دو سرنشين جوان به ما نزديك و ترك نشين موتور درحالي كه حالت طبيعي نداشت پس از قدري درگيري لفظي با محمدصادق تهديد كرد كه اگر باز ما را در محل ببيند درگير خواهد شد. 

اين دو شاهد در خصوص نحوه درگيري گفتند: پس از ترك خيابان اميرسليماني، ناگهان همان دو راكب موتور سيكلت نزديك شده و ترك نشين موتور كه در مرتبه اول ما را تهديد كرده بود از موتور پياده و با چاقو ضربه اي محكم به ناحيه سر محمدصادق وارد و به سرعت از محل متواري شدند. براساس اين گزارش محمدصادق به علت شدت جراحت وارده به ناحيه سر، به كما رفت و با وجود انجام اقدامات درماني به علت ضربه مغزي جان خود را از دست مي دهد.

همزمان با اعلام خبر فوت محمدصادق به كلانتري ، نوجواني حدودا 16 ساله به بيمارستان مراجعه و در خصوص وضعيت سلامتي متوفي سئؤالاتي را از پرسنل بيمارستان مي كند كه كاركنان بيمارستان با مشاهده وضعيت اضطراب در چهره وي موضوع را به مأموران اطلاع و در نهايت اين نوجوان كه قصد فرار از بيمارستان را داشت دستگير و به كلانتري 114 غياثي منتقل مي شود . 

با تشكيل پرونده مقدماتي با موضوع قتل عمد، پرونده به همراه متهم 16 ساله بنام «حامد . ط» و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسراي ناحيه 29 تهران براي رسيدگي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت . 
*اظهارات حامد 
حامد گفت: با موتور در محل پرسه مي زدم كه منصور(متهم اصلي) مرا صدا زد و گفت كه مست است و درخواست كرد تا با موتور قدري او را بچرخانم تا آرام شود.

وي افزود: در خيابان پرسه مي زديم كه منصور با متوفي چشم به چشم شد و شروع به تهديد آن سه جوان كرد و سپس از محل دور شديم؛ پس از دقايقي بار ديگر با همان سه جوان در خياباني ديگر برخورد كرديم كه اين بار منصور از موتور پياده و بي هيچ مقدمه اي با كشيدن قمه از زير لباسش به سمت يكي از آن سه نفر رفت و با چاقو ضربه اي به سرش وارد و به سرعت از محل متواري شديم و پس از آن ديگر منصور را نديدم. 
*دستگيري متهم در دزفول 
براساس اين گزارش كارآگاهان اطلاع پيدا كردند كه منصور پس از متاركه پدر و مادرش ، بهمراه مادربزرگش زندگي كرده و در زمينه خريد فروش موادمخدر و مشروبات الكلي فعاليت دارد.  در ادامه تحقيقات پليسي مشخص شد كه منصور پس از وقوع درگيري از تهران متواري و پس از مدتي دوباره به پايتخت بازگشته و سپس به يكي از باغ هاي حاشيه شهر دزفول رفت كه در نهايت كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي با اخذ نيابت قضايي به دزفول اعزام و سرانجام در ساعت يك بامداد چهاردهم ارديبهشت وي را دستگير كردند.

سرهنگ كارآگاه آريا حاجي زاده معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ ، در باره اين خبر گفت: با اعتراف صريح متهم به ارتكاب جنايت ، قرار بازداشت موقت از سوي مقام محترم قضايي صادر و متهم براي انجام تحقيقات تكميلي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار