اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۶۲۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳
استاندار خوزستان می‌تواند از اختیارات خود استفاده کند/تغییر فرمانداران امری عادی است
معاون سیاسی وزیر کشور با بیان این‌که تغییر فرمانداران در خوزستان یک امر عادی است، گفت: استاندار خوزستان می‌تواند از اختیارات خود در این زمینه استفاده کند.
 
حمدحسین مقیمی درباره تغییر فرمانداران در استان و قرار داشتن تغییر استانداران و فرمانداران در دستور کار وزارت کشور، اظهار کرد: تغییر استانداران و مدیران همیشه در دستور کار وزارت کشور وجود دارد.
 
وی با بیان این‌که تا پایان دولت ممکن است تغییر و جابه‌جایی داشته باشیم، در مورد تغییرات در استانداری خوزستان افزود: چند نفر از فرمانداران این استان جابه‌جا شده‌اند، البته تاکنون در این مورد با وزارت کشور صحبتی نشده است، اما استاندار می‌تواند از اختیارات خود در این زمینه استفاده کند.
 
مقیمی تاکید کرد: البته جابه‌جایی فرمانداران در خوزستان یک امر عادی است و تنها یک جابه‌جایی بوده است.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۵
comment
comment
برداشت ازاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
comment
1
0
comment نوری در تذکر شفاهی؛
وزارت کشور در نصب مدیران استان خوزستان تجدیدنظر کند
عضو کمیسیون کشاورزی در مجلس از مدیریت مدیران استان خوزستان انتقاد کرد.
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدراضی نوری در نشست علنی امروز (دوشنبه، 20 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی به وزیر کشور گفت: استان خوزستان استراتژیک ترین و حساس ترین و ثروتمندترین استان کشور است اما متأسفانه از حیث مدیریت در پایین ترین سطح مردم سالاری توسط شخصی ناهماهنگ با قوه مقننه مدیریت شده و دست به کارهای خارج از حوزه مدیریتی زده و با هیچ ضابطه ای نیز همسو نیست.

نماینده مردم شوش و دانیال در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بی احترامی به افکار عمومی و انجام حرکات دور از شأن نظام اسلامی و تصمیمات خودسرانه از خود نشان داده که لازم است بررسی و پیگیری شود، متأسفانه مدیریت اشتباه روح مردم سالاری دینی را جریحه دار کرده است.

وی افزود: قداست استان خوزستان که به کربلای ایران معروف است؛ می طلبد تا توسط مدیران ولایت مدار و تأثیرگذار مدیریت شود، متأسفانه به نظر می رسد علی رغم تذکرات مکرر مسئولان ترتیب اثر نمی دهند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ضمن تأکید بر تجدید نظر در مدیریت استان خوزستان، به وزیر جهاد کشاورزی تذکر داد: مابه التفاوت فروش ذرت کاران شهرستان های شوش و دانیال پرداخت نشده و آنها را در امرار معاش خود با مشکل مواجه کرده است.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
comment
0
0
comment با سلام ،همه مردم می دانند که انتصابات در شهرستانها با چه فشاری روی مدیران استان انجام میشود.که متاسفانه با ضعف مدیریت مردم متضرر شدند.لذا هر مدیری نیروی زیر دست خودش را بهتر می شناسد ،وما انتظار داریم از نیروهای توانمند وخدا ترس و خدوم استفاده کنند وشخصا از اخلاق و توانمندی آقای دکتر مقتدایی تقدیر و تشکر دارم
comment
حامد خرمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
comment
0
0
comment تنها نماینده که انصافا بدون حاشیه حرف دل مردم را میزند آخر چطور فرماندار بدون هماهنگی نماینده میتواند کارآمد باشد؟ این انتصابات دستهای پنهایی دارد که دیر یا زود روشن میشود...
comment
هم استانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
comment
0
1
comment آقای نماینه شوش و دانیال ، خداوکیلی اگر آقای مقتدایی برای انتصاباتش در شوش از ا...وام و خ....یشان و دوستان شما استفاده می کرد هم همین نظر رو میدادید . مطمعنا نه و الان از خوبی های وی تعریف می کردین
من یک کارشناس معمولی در یکی از سازمانهای دولتی هستم و اعلام می کنم از زمان انتصاب آقای مقتدایی فعالیتهای دستگاههای دولتی مؤثرتر از قبل شده است .
و نکته آخر شما نمایندگان بالاخره کی متوجه خواهید شد که کارتان قانونگذاری است نه دخالت در سایر قوا و از همه بدتر در انتصاب صفور شهرداری تا مدیرکل و رئیس و ..... که متاسفانه در همه این موارد دخالت بی جا دارید
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
comment
0
1
comment جناب نماينده شوش به عنوان يك شهروند خوزستاني و خانواده جانبازو أسير توصيه مي كنم شما در حال حاضر بايستي به فكر طرح و برنامه و به گفته رهبر عزيز اقدام وعمل باشيد كم از ولايت و شهدا مايه بگذازيد در عمل ثابت كنيد كه به فكر مردم و خوزستان هستيد اميدوارم دغدغه شما به خاطر انتصاب اشخاصي نباشد كه به خاطر راه يافتن به مجلس مديون انها هستيد دوران شعار گذشته است دوران اقدام وعمل مي باشد ًٍو مقابل خون شهدا مديون هستيد استاني كه شهدائ بسياري تقديم نموده است در حال حاضر به ارامش و امنيت احتياج دارد با شعار دادن ًنفاق به راه نيندازيد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار