اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
معاون فنی منطقه خوزستان  در حاشیه بازدید متخصصین و  کارشناسان فنی از مراکز انتقال نفت منطقه خوزستان  گفت: ارتقا و بهینه سازی  عملکرد توربین ها و توربوپمپ های توسط متخصصان منطقه خوزستان نکته کلیدی در دوران تحریم ها بود .

به گزارش روابط عمومي شركت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران منطقه خوزستان ،  کارشناسان فنی  شرکت های داخلی و خارجی در زمینه ساخت و تعمیر توربین  با هماهنگی معاون فنی ستاد و منطقه به منظور بازدید از مراکز انتقال نفت به منطقه خوزستان سفر کردند، تا ضمن مشاهده  از دستاورد های چشم گیر منطقه خوزستان در خودکفایی و تعمیر قطعات مصرفی توربین ها و توربوپمپ ها به بررسی وضعیت توربین های زیمنس و تایفون و رستون های tb4000 , tb5000 و TA  در  مراکز انتقال نفت شهید زنگنه (سبزآب) و شهید چمران از نزدیک بپردازند.

معاون فنی منطقه خوزستان  ، مهندس هاشمی زاده در حاشیه این بازدید گفت : با توجه به اینکه در دوران تحریم شرکت های خارجی  هیچ گونه خدماتی در خصوص  توربین ها و سایر تجهیزات  به ما نمیداد، متخصصان جوان منطقه توانستند با خود باوری و اتکا به دانش خود در ارتقا و بهینه سازی عملکرد توربین ها و توربوپمپ های  در دوران تحریم ها  به موفقیت های چشم گیری برسند که برای نمایندگان شرکت زیمنس نیز که در جمع حضور داشتند نکته قابل توجهی بود.

همچنین در این بازدید  سه روزه  وضعیت 2 دستگاه توربین تایفون و 2 دستگاه توربین زیمنس نصب شده و آماده به کار در مرکز انتقال نفت شهید چمران به وسیله بروسکوپ (دوربینی که در مجاری مختلف توربین به منظور مشاهده وضعیت شافت ،  پره ها از زوایای مختلف عکاسی و تصویر برداری می کند) بررسی شد.

در جلسه جمع بندی این سفر که با حضور معاون فنی و روسای واحد های منطقه  برگزار شد، مقرر گردید مقدمات راه اندازی و بهره برداری از  2 دستگاه توربین زیمنس موجود نصب شده  در مرکز انتقال نفت شهید چمران فراهم و نرم افزار راه اندازی توربین هر چه سریعتر تهیه شود.
گسترش ارتباط ها در شرایط پسا تحریم  در جهت تامین قطعات مصرفی و یدکی توربین ها از جمله موارد مهمی بود که در این جلسه مطرح شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار