اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۴۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳
توسط مشاور وزیر نیرو صورت گرفت ؛
مشاور وزیر نیرو در آیین تقدیر از روابط عمومی های برتر وزارت نیرو، از مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان قدردانی کرد.
شوشان: مشاور وزیر نیرو در آیین تقدیر از روابط عمومی های برتر وزارت نیرو، از مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان قدردانی کرد.

  


به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، "ناصر مشفق"، مشاور وزیر نیرو در امور اجتماعی و فرهنگ عمومی در آیین تقدیر از روابط عمومی های برتر وزارت نیرو، از "رضا علیجانی"، مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان به دلیل عملکرد این سازمان در اطلاع‌رسانی مناسب حادثه سیل خوزستان قدردانی شد.

در بخشی از لوح تقدیر مشاور وزیر نیرو خطاب به مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان آمده است: تعامل سازنده شرکت های فعال در صنعت آب و برق با رسانه های ارتباط جمعی اعم از نوشتاری و صوتی تصویری مبنی بر آگاهی بخشی شفاف و به موقع به مردم و مشترکین، همواره توانسته پیامدهای مطلوبی به ویژه در زمان بحران های طبیعی و حوادث غیر مترقبه به دنبال داشته و رضایتمندی نسبی این عزیزان را در این مواقع بحرانی فراهم کرده باشد.

در این تقدیرنامه همچنین آمده است: بازتاب مطلوب رویدادهای خبری بروز سیل در منطقه در اواخر فروردین ماه سال جاری با همکاری همه مدیران محترم آن سازمان به ویژه جنابعالی، منجر به گذر از بحران سیل در آن استان با کمترین خسارت ها گردید که بدین وسیله از اقدامات مناسب و به موقع روابط عمومی تحت امر جنابعالی، تقدیر می گردد.

آیین گرامی‌داشت روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق کشور در سالن همایش‌های وزارت نیرو برگزار شد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
comment
0
0
comment آقای علیجانی فرد محترمی است
حیف است که در این مقطع زمانی[...] باشد [...] ولی توان ایشان برای مجموعه های شفاف و صادق بیشتر نمود خواهد داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار