اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۶۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
آهن جان خبرداد: باتوجه به استقبال خوب مردم و افزایش آمار دخانیات و قلیان میان جوانان، تلاش می کنیم این المپیاد ورزشی به صورت سالانه در اهواز برگزار شود.

شب گذشته (۲۹ اردیبهشت ماه) نخستین المپیاد ورزشی کلانشهر اهواز با حضور رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر و معاونین شهردار اهواز در پارک ساحلی افتتاح شد.

امیر آهن جان معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز در این خصوص به خبرنگار ما گفت: طبق برنامه ریزی هایی که از سه ماه قبل صورت گرفته بود، درصدد کنار هم قراردادن هیات های ورزشی برای فعالیت بهتر بودیم.

وی افزود: هیات های ورزشی شاید به صورت مستقل بتوانند کارها و مقام های خوبی به دست بیاورند اما دنبال آن بودیم که یک وحدت رویه میان آنها ایجاد کنیم تا علاوه بر کسب مقام های خوب، برنامه های متنوعی به صورت مستقل اجرا کنند.

نخستین المپیاد ورزشی کلانشهر اهواز افتتاح شد + تصاویر

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این برنامه که با حضور ۲۵ هیات ورزشی استان برگزار شده بود، اجرای آن در فضایی باز باحضور اقشار مختلف مردم بود تا علاقه مندان بتوانند از نزدیک فعالیت های ورزشی را نظاره گر باشند.

آهن جان عنوان کرد: خوشبختانه شب گذشته در افتتاحیه این المپیاد بیش از ۵ هزار نفر حضور داشتند که حضور این تعداد جمعیت نشان دهنده تشنه بودن مردم به ورزش است.

وی افزود: به این دلیل باید مسئولین امر، باتوجه به گسترش زندگی ماشینی، امکانات ورزشی را چند برابر کنند تا افراد بیشتری بتوانند از آنها بهره مند شوند.

معاون شهردار اهواز گفت: باتوجه به مشکلات موجود در هیات ورزشی، شب گذشته موفق شدیم کمک های مالی خوبی به آنها انجام دهیم و حدود سه هزار پیراهن ورزشی با نشان المپیاد، بین این هیات ها توزیع کنیم.

نخستین المپیاد ورزشی کلانشهر اهواز افتتاح شد + تصاویر

امیر آهن جان تصریح کرد: در سال ۸۸ طبق مطالعاتی که در شهر اهواز صورت گرفت، به این نتیجه رسیدیم که باید در هر محله از شهر یک زمین چمن وجود داشته باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز ادامه داد: در این خصوص تاکنون ۷۰ زمین چمن در ۷۰ محله از شهر اهواز احداث شد است که باتوجه به اینکه این کلانشهر دارای ۱۱۹ محله است، انتظار می رود تا دو سال آینده تعداد این زمین چمن ها با تعداد محلات برابری کند.

وی افزود: باتوجه به مشکلات و محدودیت های بانوان برای ورزش، در دو نقطه شرقی و غربی شهر نیز دو پارک بانوان با امکانات مناسب احداث شد.

نخستین المپیاد ورزشی کلانشهر اهواز افتتاح شد + تصاویر

آهن جان در ادامه خبرداد: باتوجه به استقبال خوب مردم و افزایش آمار دخانیات و قلیان میان جوانان، تلاش می کنیم این المپیاد ورزشی به صورت سالانه در اهواز برگزار شود.

معاون شهردار اهواز در پایان گفت: از مسئولین و اصحاب رسانه می خواهم کمک کنند تا انشالله به سمتی برویم که ورزش در سبد زندگی مردم قرار گیرد.

نخستین المپیاد ورزشی کلانشهر اهواز افتتاح شد + تصاویر


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار