اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
 مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: شرکت شهرک های صنعتی خوزستان پارسال 13 تور صنعتی برگزار کرد.

اخلاق محمدیان سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:221 صنعتگر خوزستانی پارسال در قالب 13 تور صنعتی از واحدهای صنعتی استان های اصفهان، تهران و البرز دیدن کردند.

وی افزود: در همین راستا 88 نفر در قالب پنج تور صنعتی از استان های البزر، قزوین و اراک نیز به خوزستان سفر کرده و از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی این استان دیدن کردند.
وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری تورهای صنعتی و نمایشگاهی، ایجاد تعامل، شناخت، هم افزایی و بهره برداری بهتر از بازارهای هدف است اظهارکرد:در این بازدیدها که بنا بر ضرورت در داخل استان یا خارج آن انجام می شود صنعتگران، صاحبان صنایع و تحلیلگران صنعتی، با آخرین فناوری تکنولوژیکی ساخت ماشین آلات، آخرین محصول فناوری، واحدهای صنعتی موفق به منظور تبادل تجربیات و حوزه های جنبی نظیر صادرات یا واردات مواد اولیه آشنا می شوند. 

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان بیان داشت: برگزاری جلسات تبادل نظر و کارگاه های فشرده ی آموزشی از دیگر برنامه های برگزاری تورهای صنعتی یا نمایشگاهی است. 

محمدیان گفت: برای کیفی برگزار کردن تورها ، تصمیم بر این است که مطالعات دقیقی بر روی برگزاری تورهای سال 95 انجام، و دستاوردهای حاصل از آن پیش بینی شود و با توجه به آن دستاوردها، برای گروه هدف برنامه ریزی و اجرا شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار