اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۲۱۲
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
شدید زاده در گفتگو با شوشان: کیانوش راد در فرآیندی دموکراتیک گزینه ی نهایی شد/عدم اجماع بر روی یک گزینه سبب شد وزارت کشور راه خود را برود/ در راستای رسیدن خوزستان به توسعه ی همه جانبه همراهی خواهیم کرد
معتقدیم استان خوزستان دارای ظرفیت های بالایی از نیروی انسانی است و نیروهای بومی شناخت کاملی از شرایط سیاسی ...
شوشان: جاسم شدید زاده انتخاب کیانوش راد به عنوان گزینه ی نهایی شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلبان خوزستان را یک فرآیند کاملا دموکراتیک دانست و تصریح کرد: کیانوش راد در جلسه ای که اکثریت نمایندگان احزاب و تشکل های سیاسی خوزستان در آن حضور داشتند برای معرفی به وزارت کشور برگزیده شد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با شوشان گفت: در جلسه ای نیز که در وزارت کشور با مقیمی برگزار شد ، کیانوش راد را برای تصدی گری در استانداری خوزستان مطرح کردیم اما وزارت کشور وقتی مشاهده کرد که در خوزستان تعدد گزینه ها در این خصوص احراز پست استانداری مطرح است به این نتیجه رسید که نیروهای سیاسی و نمایندگان بر گزینه ی خاصی اجماع ندارند .
شدید زاده با اظهار اینکه طرح اسم های مختلف بدون هماهنگی منجر به این شد که وزارت کشور راه خود را برود ، افزود: وزارت کشور وقتی عدم اجماع بر روی گزینه ی خاصی را شاهد بود ، گزینه ی مورد نظر خود را انتخاب کرد.

وی خوزستان را دارای شرایط خاص استراتژیک دانست و تصریح کرد:خوزستان دارای نقش ویژه ای در خاورمیانه است از سوی دیگر با کشورهایی چون عراق و کشورهای حوزه ی خلیج فارس نیزهمسایه می باشد از این رو حساسیت زیادی بر روی این استان وجوددارد و دولت استانداری را برای خوزستان مد نظر دارد که هم با سیاستهای دولت هماهنگ باشد و هم بتواند در راستای توسعه ی خوزستان و کل کشور حرکت کند .

به گزارش شوشان ، شدید زاده با اشاره به اینکه دولت استاندار خوزستان را با توجه به شاخص هایی که مد نظر دارد انتخاب می کند ،گفت: با توجه به اینکه از زمان پیروزی انقلاب تا کنون ، خوزستان با تعدد استاندار مواجه بوده است و 20 استاندار در این استان ، به صورت مرتب جای خود را به دیگران داده اند ، حساسیت گروه های سیاسی و اجتماعی نسبت به این امر و انتصاب گزینه ی بومی در این استان بسیار زیاد است . 

وی حساسیت گروهای سیاسی در خوزستان مبنی بر انتصاب یک استاندار بومی را به جا دانست و خاطر نشان کرد:معتقدیم استان خوزستان دارای ظرفیت های بالایی از نیروی انسانی است و نیروهای بومی شناخت کاملی از شرایط سیاسی ، اجتماعی و رفاهی مردم دارند .

شدید زاده بیان کرد:با اینکه اعتقاد داریم خوزستان دارای نیروهای توانمندی است که توان اداره ی این استان را دارند اما ملاحظات دولت را نیز در نظر می گیریم چون دولت می خواهد کشور را اداره کندو با توجه به انجام کارهای کارشناسی به انتصاب استاندار خوزستان مبادرت می ورزد.

نماینده ی مردم اهواز در مجلس ششم گفت:ما با هر فردی که دولت تدبیر و امید ایشان را برای تصدی گری در استانداری خوزستان منصوب می کند در راستای رسیدن خوزستان به توسعه ی همه جانبه همراهی خواهیم کرد.

وی با تاکید بر فاکتور کفایت به عنوان یکی از فاکتورهای مهم برای استاندار آینده ی خوزستان ، اظهار داشت:برای اینکه توسعه ی همه جانبه در خوزستان حاصل شود، نیازمند نیرویی در حد وزیر در این استان هستیم ونمی توان استاندار خوزستان را از بین نیروهایی که امتحان خود را پس داده اند ، انتخاب کرد.

شدید زاده با اشاره به اینکه در سالهای پایانی نباید دولت را با مشکل مواجه ساخت ، گفت:با توجه به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری دولت قطعا کسی را برای تصدی گری در استان خوزستان برمی گزیند که علاوه بر توان اجرایی بالا ،بر فضای استان نیزآشنا و مسلط باشد.

وی رایزنی های گروه های سیاسی و تلاش این گروه ها برای معرفی گزینه های مورد نظر استانداری خوزستان مطلوب دانست و گفت: فایده ی این رایزنی ها این بود که نیروهای سیاسی دغدغه ها و حساسیت های موجود در خوزستان را به دولت انتقال دادند و این نکته ی بسیار مثبتی بود و استاندار آینده نیز باید این دغدغه ها را در نظر داشته باشد .


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۷
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
comment
0
7
comment آقای شدید زاده
مثل اینکه شما و عموری بودید که در جلسه با مقیمی در حضور بنده و دوستان گفتید یا کربلای مشارکتی یا غیر بومی
واقعا که...
comment
[...]
|
United States
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
comment
0
0
comment اقای شدید زاده مجلس ششم من به شما رای دادم شماامتحان خودتون رو پس دادین یادتونه چقدبه مسائل [...]دامن میزدین
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
comment
1
0
comment آقای شدیدزاده فرق شما با کربلایی چیه چرا نامی از شما برای تصدی برده نمیشود مگه شما هم یه دوره نماینده نبودیید
comment
اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
comment
0
1
comment این قومگرایی خوزستان را نابود کرد
پاسخ ها
comment
كارشناس مطلع
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
comment
comment استاندار غير بومي بياد مهم اين است كه كاري باشد .
comment
حسین عبدالخانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
comment
0
0
comment شدید زاده کسی نیاز به همراهی شما نداره
همراهی شدید زاده = ته چاه بدون آب
comment
asad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
comment
0
0
comment جمال درویش مشاور استاندار سابق او را لجوج ، خودسر و عجول نامید
جمال درویش در پایگاه حزب اعتماد ملی در بخش از این مقاله بصورت صریح مقتدایی را با صفات بالا معرفی کرد. درحالیکه منتقدان مقتدایی بارها اورا به این رفتار ها متهم می کردند ولی مقتدایی همواره عملکرد خود را در تصمیم گیریهاب مهم همچون خودور های اروند و بخشنامه ها قانونی و برمبنای اختیارات خود بیان می کرد.
در حالیکه 3 هفته از برکناری ، استعفا یا بازنشستگی مقتدایی می گذرد هنوز از ایشان و اطرافیان نزدیکش از شوک حاصل از این موضوع خارج نشده اند بطوریکه در این مدت درویش از موضع مشاور، مدیرکل روابط عمومی و دبیر حزب اعتماد ملی مواضع متناقضی از نحوه عزل مقتدایی داشته است بطوریکه در این مدت بارها مواضع متناقضی بیان شده است در آخرین موضع او در مورد مقتدایی گفته است :
دبیر حزب اعتمادملی منطقه خوزستان اظهار کرد: مدیری خودسر است! عجول است! قلدر است! خوب باشد، اما دارد با تمام توان برای استان کار میکند مهم سودی است که از قبل او به استان میرسد، در عوض مدیری مطیع و با حوصله برای انجام یک کار به تهران نامه مینویسد و شش ماه منتظر جواب مینشیند بعد هم جواب منفی است آیا کار خوزستان اینطور به سامان میشود؟
لینک مطلب
http://www.etemad-khz.ir/index.php/news/item/419-2016-05-26-08-43-39
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار