اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۱ - ۰۷:۵۵

شوشان : در سال گذشته بارها از تاخیر چندین ماهه در انتصاب در معاونت عمرانی استانداری خوزستان سخن به گلایه گشودیم و بر لزوم انتصاب معاونت عمرانی تاکید ورزیدیم تا اینکه در اولین روزهای سال جدید شاهد انتصاب مهندس محسن پویا مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان به سمت معاونت عمرانی استانداری خوزستان بودیم.

از جلسه تودیع و معارفه استانداری خوزستان حدود چهار ماه می گذرد اما دریغ از دعوت از خبرنگاران برای حضور در جلسات مختلف این معاونت در طی ماه های اخیر. این درحالی است که معاونت عمرانی ریاست چندین شورای استان همچون شورای ترافیک استان، شورای گردشگری ، شورای حمل و نقل، شورای فنی ، شورای مسکن و... را دارد.

به مهندس پویا معاون عمرانی استانداری خوزستان که خود از مدیران باتجربه و دلسوز استان می باشد توصیه می شود سیره و سلوک مثبت معاونت های پیشین استانداری خوزستان همچون مهندس هاشمی زاده، کمرانی، دکتر طباطبایی و مهندس خادمی در دعوت از خبرنگاران به عنوان نمایندگان افکار عمومی را ادامه دهد. به نظر می رسد مردم استان می بایست در جریان آخرین تصمیمات مهمی که در شوراهای مختلف استان که عمدتا در زندگی روزمره هم استانی هایمان دخالت مستقیم دارد قرار بگیرند. چرا که اطلاع‌رساني شفاف به شهروندان در دنیای ارتباطاتی امروز ضرورتي انكارناپذير به نظر می رسد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار