اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
  آیین پایانی سومین جشنواره روابط عمومی استان خوزستان (سلام) روز یکشنبه در اهواز برگزار شد.

به گزارش ایرنا ، رئیس کمیته داوران سومین جشنواره روابط عمومی خوزستان در این جشنواره که در محل تالار امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد گفت: بررسی آثار رسیده به این جشنواره نشان می دهد آثار به لحاظ کمی رشد داشته اند اما به لحاظ کیفی و توسعه ای رشد قابل توجهی نداشتند.

حمید رسولی بیان کرد: بررسی آثار نشان می دهد که روابط عمومی ها در بحث طبقه بندی اطلاعات مشکل دارند. وی افزود: بیشتر روابط عمومی ها بر روی شهرت مدیران متمرکز هستند و از فنون نوین خبرنویسی استفاده نمی کنند.

وی اظهار کرد: استفاده از تکنیک های سنجش افکار و تحلیل محتوا نه تنها می تواند نقشه ای پیش روی روابط عمومی ترسیم کند بلکه تمام سازمان را تحت تاثیر قرار می دهد. رسولی گفت: روابط عمومی ها در بخش تبلیغات باید رویکرد جدیدی را اتخاذ کنند.

رئیس سابق شورای روابط عمومی های خوزستان نیز در این جشنواره بیان کرد: جشنواره سلام از کارهای شیرینی است که در خوزستان برگزار می شود و تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی های خوزستان نیز از دیگر کارهای مهمی است که انجام شد.

جمال درویش، در ادامه گفت: در چند روز گذشته دو اتفاق تلخ و ناگهانی در خوزستان شامل تغییر ناگهانی استاندار خوزستان و پس از آن رئیس روابط عمومی استاندار رخ داد.

وی افزود: تغییر یک مدیر اجرایی توانمند (عبدالحسن مقتدایی)، و مدیری که تخصص کار با دست خالی را داشت از اتفاقات تلخ در این استان بود.

وی گفت: استاندار سابق خوزستان بدون بودجه، بسیاری از پروژه های استان از جمله بندر شادگان را راه اندازی کرد. رئیس سابق روابط عمومی استانداری خوزستان افزود: من را نیز به عنوان رئیس روابط عمومی استانداری خوزستان بدون اطلاع، از سمت خود کنار گذاشتند.

در این جشنواره از روابط عمومی های برتر، جمعی از مدیران رسانه ای و پیشکسوتان روابط عمومی خوزستان تجلیل شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار