اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
قائم مقام وزیر کشور با تاکید بر اینکه وزارت کشور به ثبات مدیریت اعتقاد دارد، گفت: اصل بر عدم تغییر استانداران است مگر اینکه فردی تقاضای بازنشستگی کند یا بخواهد در جای دیگری به خدمت مشغول شود.

به گزارش ایرنا، حسینعلی امیری درباره برخی شایعات مبنی بر تغییر تعدادی از استانداران کشور ضمن رد این شایعات تاکید کرد: در وزارت کشور اصل بر عدم تغییر استانداران است ؛ هرچند وزارت کشور مرتب در حال ارزیابی مدیران است.

قائم مقام وزیر کشور همچنین درباره دلیل تغییر معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منطقه ای این وزارتخانه گفت: اقتصاد مقاومتی که یکی از وظایف مهم این معاونت می باشد از برنامه های اصلی دولت است و به ظرفیت سازی های جدید نیاز دارد لذا نیاز به وارد کردن نیروهای پرانرژی بود.

امیری ادامه داد: تغییر معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور علت خاصی نداشته و در جهت هم افزایی و ظرفیت سازی جدید بوده است.

قائم مقام وزیر کشور تاکید کرد: محمدحسین فروزانمهر معاون سابق هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور به عنوان مشاور اقتصادی وزیر منصوب شده است و این وزارتخانه کماکان از دانش و تجربه وی بهره می برد.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور روز گذشته در حکمی بابک دین پرست را جایگزین محمدحسین فروزانمهر در معاونت هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منطقه ای این وزارتخانه کرد.
فروزانمهر با حکم وزیر کشور به عنوان مشاور اقتصادی وی منصوب شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار