اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸
رئیس هیات گلف خوزستان گفت: تیم های خوزستانی همواره بیشترین سهمیه را در سوپر لیگ کشور داشته و موجبات ارتقای سطح مسابقات را فراهم کرده اند.

علیرضا مرادحاجتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره قهرمانی تیم ملی حفاری در پنجمین دوره سوپر لیگ گلف کشور اظهارکرد: سوپر لیگ امسال نسبت به سال های گذشته با کیفیت بالاتری برگزارشد و از آنجا که از هشت تیم حاضر در این رقابت ها، شش تیم از خوزستان حضور داشتند بازهم شاهد قدرت نمایی تیم های خوزستانی بودیم.

وی افزود: تیم ملی حفاری در این دوره از رقابت ها موفق شد با غلبه بر حریفان خود به دیدار پایانی راه یافته و به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان برود و پس از شکست این تیم به مقام قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یابد.

وی بیان کرد: رقابت های سوپرلیگ گلف کشور تاکنون با هشت تیم برگزار می شد اما با توجه به صعود دو نماینده دیگر از خوزستان به این رقابت ها، تعداد تیم های حاضر در مسابقات بیشتر شده و سهمیه خوزستان نیز به هشت تیم افزایش یافت. 

مراد حاجتی گفت: هم اکنون تنها استان های خوزستان، تهران و اصفهان در این رقابت ها حضور دارند و انتظار می رود سایر استان ها نیز در این رشته ورود کنند اما تیم داری در این رقابت ها نباید تنها برای حضور باشد چرا که تنها حضور موثر و قدرتمند می تواند سطح رقابت ها را ارتقا دهد.

وی همچنین اظهار کرد: زمین گلف ملی حفاری یکی از زمین های استاندارد خوزستان است اما با همکاری اداره ورزش و جوانان خوزستان در زمین 16 هکتاری اهواز نیز یک زمین گلف احداث و قصد داریم بخش بانوان را نیز فعال تر کنیم.

دور برگشت مرحله پایانی پنجمین دوره سوپر لیگ گلف کشور 13 خرداد به پایان رسید و تیم ملی‌حفاری در اهواز به مصاف نفت‌ مسجدسلیمان رفت که موفق شد با نتیجه 4 بر 2 به برتری برسد و مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار