اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
مقصود حق شناس گفت: با توجه به گرم شدن هوا در ۲۴ ساعت گذشته بالاترین آمار حوادث مربوط به آتش سوزی کنتورهای برق با ۹ مورد بوده است.
شوشان: مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: با توجه به گرم شدن هوا در ۲۴ ساعت گذشته بالاترین آمار حوادث مربوط به آتش سوزی کنتورهای برق با ۹ مورد بوده است.

حق شناس اظهار کرد: ۲۴ ساعت گذشته ۳۲ نوبت آژیر امدادی ایستگاه های عملیاتی آتش نشانی به صدا در آمد و آتش نشانان به یاری مردم شتافتند.

وی افزود: بعد از آتش سوزی کنتورهای برق، دفع حیوانات موزی با هفت مورد، تصادف خودرویی با پنج مورد و آتش سوزی اماکن با چهار مورد بیشترین آمار را به خود اختصاص داده اند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز درخواست کرد: از همشهریان استدعا داریم به منظور کاهش احتمال وقوع حوادث با توجه به استفاده حداکثری همشهریان از وسایل برودتی به نکاتی از جمله استفاده از سیم، فیوز و لوازم استاندارد در برق کشی اماکن، دستکاری نکردن فشنگی فیوز و نصب فیوزهای انشعابی از کنتور بر مبنای مصرف توجه و توصیه های ایمنی را به کار بگیرند.

حق شناس در پایان گفت: ممنوعیت انشعاب بیش از حد از پریز برای مصرف چندین دستگاه، استفاده از وسایل برقی استاندارد، استفاده نکردن از وسایل پر مصرف مانند لباسشویی، اتو و ظرفشویی در اوج زمان مصرف برق، الزامی بودن نصب کلید حفظ جان و خارج کردن وسایل مصرفی بدون استفاده از برق در هنگام خارج شدن از منزل از دیگر توصیه ها است.

برچسب ها: گرمای اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار