اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۰۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
جمعیت هلال احمر استان خوزستان:
یکی از اهداف جمعیت هلال احمر برگزاری برنامه های متنوع اوقات فراغت در مناطق حاشیه ای و کمتر برخوردار است که در این مناطق فعالیت های بشر دوستانه و کمک به افراد ناتوان با کمک جوانان و نوجوانان نیز انجام می شود.

شوشان: معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: هر چقدر بتوان فرصت اوقات فراغت را برای جوانان و کودکان فراهم کنیم این قشر از آسیب های اجتماعی بیشتر دور خواهند ماند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، بیژن فتاحی راد افزود: برای دور ماندن جوانان از بزهکاری و آسیب های اجتماعی باید اوقات فراغت این قشر را با برنامه های متنوع و مفید پر کرد.

وی اظهار کرد: اوقات فراغت یک فرصت است و معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان از این فرصت برای جذب و آموزش افرادی که خواستار فعالیت بشر دوستانه هستند استفاده می کند.

فتاحی راد افزود: این جمعیت در 24 شهرستان خوزستان ستادهایی اوقات فراغت را ایجاد کرده که فعالیت آنها از اول تیر آغاز و در آنها برنامه ها و فعالیت های فرهنگی از جمله اردوهای استانی و برون استانی، آموزشی و ورزشی، آموزش دوره های امداد به جوانان ارائه می شود.

وی بیان کرد: برنامه های مهارت آموزی و برگزاری کارگاه های پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی از دیگر برنامه های اوقات فراغت در این جمعیت است.

وی گفت: پارسال با وجود محدودیت منابع مالی جمعیت هلال احمر، 15 هزار جوان و نوجوانان خوزستانی در برنامه های اوقات فراغت شرکت کردند.

وی افزود: یکی از اهداف جمعیت هلال احمر برگزاری برنامه های متنوع اوقات فراغت در مناطق حاشیه ای و کمتر برخوردار است که در این مناطق فعالیت های بشر دوستانه و کمک به افراد ناتوان با کمک جوانان و نوجوانان نیز انجام می شود.

بر اساس آمار اعلام شده بیش از 995 هزار دانش آموز در مقطع های مختلف تحصیلی در خوزستان مشغول تحصیل هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار