اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
37 عنوان کتاب از 21 ناشر در هفته گذشته در بازار نشر جزو پرفروش ها قرار گرفتند.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار حوزه کتاب و ادبیات ایرنا، در فهرست پرفروش‌های هفته گذشته، کتاب من پیش از تو نوشته جوجو مویز بیش از سایر آثار در سبد خرید علاقه‌مندان و خریداران کتاب قرار گرفت.
من پیش از تو روایت زندگی ویل ترینرِ جوانی ماجراجو است که به ورزش‌هایی خطرناک و هیجان انگیز مانند صخره‌نوردی می‌پرداخت، او که در اوج جوانی و سلامت و ثروت به سر می‌برد، ناگهانی و به دنبال یک تصادف قطع نخاع شده و زندگی‌اش زیر و رو می‌شود. 

رویارویی این جوان با پرستاری که مسئول مراقبت از او است و تلاش می‌کند تا نگاه جدیدی به زندگی را به او بیاموزد ماجرای این رمان را شکل می‌دهد. آثاری مانند بار دیگر شهری که دوست می‌داشتم، آن رسید لعنتی، هنر همچون درمان، اعتبار در تفسیر، پایان رابطه، گناه تو گناه من، نشان سرخ دلیری، 40 فکر سمی، مترو 2034، سیگار شکلاتی و روی ماه خداوند را ببوس نیز از آثاری هستند که برای اولین بار به فهرست پرفروش‌های بازار کتاب راه یافتند.

کتابهای درک یک پایان از جولین بارنز با ترجمه حسن کامشاد، اعتبار در تفسیر ازاریک دونالد هرش و ترجمه محمد حسین مختاری، پایان رابطه نوشته گراهام گرین با ترجمه احد علی قلیان، زنان، دشتان و جنون ماهانه از شهلا زرلکی،بنی آدم نوشته محمود دولت آبادی، بی باد و بی پارو از فریبا وفی، تراژدی تنهایی تالیف کریستوفر دوبلیک با ترجمه بهرنگ رجبی و درک یک پایان از جولین بارنز با ترجمه حسن کامشاد نیز جزو پرفروش های هفته گذشته هستند.

منگی نوشته ژوئل اگلوف با ترجمه اصغر نوری، جستارهایی در باب عشق آلن دوباتن از گلی امامی، دوستش داشتم تالیف آنا گاوالدا و ترجمه ناهید فروغان، بیگانه از آلبر کامو با ترجمه خشایار دیهمی، خاطرات صد در صد واقعی یک سرخ ‌پوست از شرمن الکسی نیز در رده کتابهای پرفروش قرار گرفتند.

کتاب هایی مانند پاییز فصل آخر سال است از نسیم مرعشی، روی ماه خداوند را ببوس نوشته مصطفی مستور، من او را دوست داشتم از آنا گاوالدا با ترجمه الهام دارچینیان، یوزپلنگانی که با من دویده‌اند نوشته بیژن نجدی و غیره به عنوان پرفروش های هفته گذشته معرفی شدند.
برچسب ها: کتاب های پرفروش
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار