اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
همه نخبگان و فعالان سیاسی و اجتماعی را به همراهی و حمایت از استاندار جدید در جهت ایجاد فضای جدید و رفع مشکلات و دغدغه های استان دعوت می نماید
شوشان: انجمن اسلامی جامعه پزشکی خوزستان در بیانیه ای ضمن تبریک انتصاب دکتر شریعتی به عنوان استاندار خوزستان ، همه نخبگان و فعالان سیاسی و اجتماعی را به همراهی و حمایت از استاندار جدید در جهت ایجاد فضای جدید و رفع مشکلات و دغدغه های استان دعوت نمود.

به گزارش شوشان ، در این پیام آمده است: 

با حمد و سپاس به درگاه خداوند بزرگ و تبریک ایام پر خیر و برکت ماه رمضان و میلاد با سعادت امام حسن (ع)، اینک که پس از یک ماه و نیم صبر و انتظار مردم غیور و فعالان سیاسی خوزستان، با درایت دولت تدبیر و امید، یکی از فرزندان پرتلاش خوزستانی سکانداری امور اجرایی استان را به عهده گرفت، انجمن اسلامی جامعه پزشکی ضمن عرض تبریک این انتصاب شایسته و حسن اعتماد دولت اعتدال به برادر عزیز و همکار گرامی جناب آقای دکتر شریعتی امیدوار است با توجه به سوابق و تجارب متنوع و برخورداری از همراهی و اجماع نیروهای فعال استان،در پیشبرد امور و رفع معضلات استان بیش از پیش کوشا و موفق باشند. 

بدون تردید تصمیم دولت تدبیر و امید به انتصاب استاندار بومی، موجب افزایش امیدواری و نشاط سیاسی در خوزستان گردید و همه خوزستانی ها باور دارند و ثابت خواهند نمود که نیروهای نخبه و ارزنده این استان در صورت وجود فضای مناسب، همچون دوران دفاع مقدس  با تاسی از شهدای گرانقدرمی توانند اداره این استان مهم و استراتژیک و قلب تپنده و شریان حیاتی کشور را با دلسوزی تمام به عهده بگیرند.

امیدواریم با  انتصاب مدیریت جدید استان، فصل تازه ای از فعالیت و تلاش در مسیر توسعه فراگیر خوزستان گشوده شود و با حضور نخبگان بومی استان در عرصه مدیریت عالی، شرایط و تعامل سیاسی و اجتماعی نخبگان تقویت و بهبود یافته، با رعایت اعتدال و مبارزه با تبعیض در همه امور و استفاده از همه نیروهای شایسته، همگرایی، همدلی و برادری بین همه اقوام و گروهها در راستای اهداف والای نظام اسلامی ومنویات رهبر معظم انقلاب بیش از پیش افزایش یابد.

خوزستان با اینکه از تمامی مواهب و منابع طبیعی برخوردار است اما متاسفانه بدلایل گوناگون از گسترش فقر، محرومیت مفرط  و بیکاری رنج می‌برد و امروز دردهای بیشماری دارد که بجز تلاش همگانی و دست جمعی و کمک و یاری همه گروهها و نخبگان اجتماعی و سیاسی و اقتصادی التیام نخواهد یافت. در زمینه توسعه همه جانبه، استان خوزستان مشکلات و دغدغه های جدی و فراوان در حوزهصنعت و اقتصاد، جذب سرمایه، کشاورزی، انتقال و انحراف منابع آب به حوزه های دیگر (علیرغم کمبود آب شرب و کشاورزی درون استانی) بهداشت ودرمان ،آلودگی هوا و مشکلات زیست محیطی، اشتغال، گردشگری و کیفیت زندگی شهروندان دارد.

 برای نیل به توسعه پایدار و رفع همه محرومیت‌های مذکور تلاشی فراوان و همتی بلند و برنامه‌ای جامع و همه جانبه می‌طلبد که می‌توان این برنامه های راهبردی را از دل برنامه‌های توسعه کشور به خوبی استخراج نمود و با استمداد از همه نخبگان و ارجاع به نیروهای کارآمد به درستی این برنامه ها را پیگیری نمود و راه توسعه پایدار استان را هموار ساخت. بنابراین، باید از این فرصت بدست آمده برای توسعه استان به خوبی استفاده کرد و دین خود را به مردم صبور و متعهد وشهید پروراستان ادا نمود.

انجمن اسلامی جامعه پزشکی خوزستان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاشهای استاندار سابق جناب آقای دکتر مقتدایی، همه نخبگان و فعالان سیاسی و اجتماعی  را به همراهی و حمایت از استاندار جدید جناب آقای دکتر غلامرضا شریعتی در جهت ایجاد فضای جدید و رفع مشکلات و دغدغه های استان دعوت می نماید و از خداوند بزرگ و منان و به میمنت این ایام مبارک، موفقیت و سعادت مردم خوزستان و مسئولین و خدمتگزاران آن را مسألت می‌نماید.

ربنا وفقنا لما تحب و ترضی
انجمن اسلامی جامعه پزشکی خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار