اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی پوشان خریدهای خوبی را برای فصل پیش رو انجام داده اند، گفت: با این خریدها انتظارات از منصوریان بالا رفته است.

به گزارش مهر، جواد زرینچه گفت: امسال برخلاف سال گذشته، استقلال خریدهای خوبی انجام داد و توانست مهره های قابل قبولی را جذب کند. نفراتی که به استقلال آمده اند هر کدام برای یک تیم وزنه محسوب می شوند و می توانند در طول فصل به منصوریان کمک زیادی بکنند.

کاپیتان پیشین استقلال خاطرنشان کرد: البته درست است که گرفتن مهره های کارآمد کاری بسیار خوب است اما مدیریت آنها نیز کار هنرمندانه است و فکر می کنم منصوریان از عهده این کار به خوبی بربیاید و به گونه ای تیم را مدیریت کند که تا پایان فصل دچار مشکل نشود.

زرینچه در ادامه افزود: همیشه تیم هایی که در فوتبال ما ستاره های زیادی دارند با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند و منصوریان و همکارانش باید خیلی مراقبت باشند تا حضور پرتعداد ستاره در تیمشان آنها را دچار مشکل نکند.

وی در پاسخ به این پرسش که شرایط رقیب همیشگی استقلال را در فصل نقل و انتقالات چگونه می بینید؟ گفت: پرسپولیس هم مانند استقلال تلاش می کند مهره های قابل قبولی را جذب کند تا بتواند در لیگ امسال عملکرد به مراتب بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشد و هم در مقابل رقیب سنتی اش در فصل نقل و انتقالات عقب نیفتد.

زرینچه ادامه داد: البته نباید از سایر تیم های دیگر مثل تراکتورسازی، ماشین سازی، سپاهان و ذوب آهن اصفهان هم به سادگی بگذریم. زیرا آنها هم به دنبال جذب بازیکنان بزرگ هستند تا بتوانند گوی سبقت را از سایر رقبا ربوده تا بتوانند به قهرمانی برسند.

کاپیتان پیشین استقلال در خصوص حضور هواداران در تمرینات استقلال نیز گفت: خوشحالم که در این چند روز تماشاگران زیادی به کمپ زنده یاد حجازی می روند و از تیمشان حمایت می کند و این می تواند انگیزه بازیکنان را برای فصل جدید دوچندان کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم این وحدت و همدلی که از ابتدای فصل در استقلال به وجود آمده و باعث شده تا انگیزه هواداران و بازیکنان برای حمایت از تیمشان بالا برود، تا پایان فصل تداوم داشته باشد تا همگی بتوانند جشن قهرمانی باشکوهی را برگزار کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار