اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۸۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹
دوچرخه‌سوار رامهرمزی حامی محیط زیست
ممبینی هدف خود از این کار را بیداری مسئولان برای مبارزه با ریزگردها و مخالفت با انتقال آب رودخانه کارون به اصفهان عنوان کرد.

شوشان: یک دوچرخه‌سوار حامی محیط زیست از پنجم تیرماه سفرش را از خوزستان آغاز و به نشانه اعتراض می‌خواهد تا وزارت نیرو و سازمان محیط زیست رکاب بزند.

امیر ممبینی درباره این برنامه‌اش اظهار کرد: با عبور از شهرهای دورود، ازنا، شازند، اراک، سلفچگان، قم و تهران می‌خواهم به ساختمان وزارت نیرو و محیط زیست بروم.

وی ادامه داد: این کار هشت روز به طول می‌انجامد و در بحث‌های گردشگری و زیست محیطی حاضرم با دوچرخه هر کاری انجام بدهم.

ممبینی هدف خود  از این کار را بیداری مسئولان برای مبارزه با ریزگردها و مخالفت با انتقال آب رودخانه کارون به اصفهان عنوان کرد.

وی در ‌مورد تاثیر این کار گفت: هر راهی برای مبارزه با آلودگی رفته‌ام که تأثیری نداشته، ولی با این حال باز هم تلاش می‌کنم و امیدوارم تاثیرگذار باشد.

ممبینی با بیان اینکه چهارمین سفرش با دوچرخه در راستای گردشگری و زیست محیطی است، اضافه کرد: به صورت حرفه‌ای رکاب نمی‌زنم و فقط در بحث‌های گردشگری و محیط زیستی فعالیت می‌کنم.

او با بیان اینکه فقط نهادهای مردمی از برنامه‌هایش حمایت می‌کنند، افزود: در این برنامه کانون همیاران طبیعت جهاد دانشگاهی واحد لرستان، پویش سه‌شنبه بدون خودرو، مدیریت قرار سبز و انجمن زیست محیطی پویان رامهرمز حمایت کرده‌اند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
دادرس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
comment
0
0
comment تيتر اشتباه تايپي دارد .
ركاب زني نه ركباب زني .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار