اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۸۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
سیدخلف موسوی خبر داد:
شهردار اهواز طی بازدیدی، آخرین وضعیت پروژه زیرگذر شریعتی و روگذر جواد الائمه را مورد بررسی و رسیدگی قرار داد.

شهردار اهواز طی بازدیدی، آخرین وضعیت پروژه زیرگذر شریعتی و روگذر جواد الائمه را مورد بررسی و رسیدگی قرار داد.

در بازدید شهردار اهواز که با حضور حسینی نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان همراه بود، بر جابجایی خطوط اصلی گاز از مسیر اجرایی پروژه توافق شد.

سیدخلف موسوی در محل کارگاه زیرگذر شریعتی گفت: معارضین و خطوط انتقالی انرژی شامل آب، فاضلاب، فیبر نوری و برق ، روند اجرایی پروژه های بزرگ عمرانی در شهر اهواز  را با کندی مواجه کرده است.


شهردار اهواز توضیح داد: نگاه بخشی و جزیره ای ، آفت توسعه پایدار است و تا زمانی که نگاه بین حوزه ای نداشته  باشیم ، وضعیت موجود تغییر نخواهد کرد.

موسوی خاطرنشان کرد: متاسفانه چندین برابر هزینه اجرای پروژه ها، صرف تملک و رفع معارضین می شود که این امر جز اتلاف منابع نیست.

شهردار اهواز اظهار امیدواری کرد با همکاری شرکت گاز و آبفا برای جابجایی خطوط آب، فاضلاب و گاز که در معرض پروژه قرار گرفته اند و همت جهادی مجموعه تلاشگر شهرداری ، شاهد به سرانجام رسیدن این پروژه و بهره برداری از آن در هفته دولت سال جاری باشیم.

سیدخلف موسوی اظهار داشت: این نوید را به مردم شریف منطقه یک و آخر آسفالت می دهم که پس از بهره برداری پروژه زیرگذر شریعتی ضمن کاهش بار ترافیکی، شاهد رونق اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار و زندگی در منطقه باشیم.

شهردار اهواز توضیح داد: از شهروندان عزیز و فهیم که همواره حامی شهرداری در اجرای پروژه های بزرگ بوده اند به سبب تاخیری که ناخواسته در اجرای این پروژه شاهد بودیم، عذرخواهی می کنم، بی تردید شهروندان دلسوز ما خاطرشان هست که تا سال ها به بهانه خاک نامرغوب و نامطمئن که ریسک اجرای حفاری در اهواز را بالا نشان می داد، اجرای زیرگذرها متوقف شده بود و در این دوره ، پس از اجرای موفق زیرگذر خلیج فارس، زیرگذر شریعتی نیز در حال اتمام است.

سیدخلف موسوی با بیان این مطلب که در زمان طراحی پروژه های بزرگ باید دقت شود تا جایی که ممکن است معارضین و تاسیسات شهری کمتری بر سر راه اجرایی شدن پروژه ها وجود داشته باشد، اظهار داشت: قرار ما بر صداقت و شفافیت با شهروندان است و مردم باید بدانند که به عنوان مثال، جابجایی خط انتقال فشار قوی برق و دکل آن چندین ماه این پروژه را متوقف کرده بود. یا تملک املاک در مسیر پروژه رقمی چندین برابر خود پروژه هزینه در بر داشت.

شهردار اهواز اجرای پروژه های حمل و نقل و ترافیکی را یکی از الزامات تحقق افق توسعه شهر اهواز دانست و گفت: کاهش 30 درصدی تصادفات منجر به فوت از سال 91 تا 94 نشان دهنده درست بودن جهت گیری مدیریت شهری در این سال ها بوده است و با ادامه این روند و تکمیل رینگ های ساحلی و اتصال خطوط شرقی و غربی، مشکلات حمل و نقل شهر طی سالیان آینده برطرف خواهد شد.

شهردار اهواز در پایان بازدید خود در نشستی با رئیس کمیسیون عمران شورا، جمشید سلحشور و محمد صفری معاون فنی و عمرانی شهرداری و پیمانکار پروژه دستورات لازم را برای تسریع و حل معضلات این طرح صادر کرد.


همچنین سید ناصر حسینی نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان، جابجایی خطوط انتقال گاز در مسیر پروژه زیرگذر شریعتی را به عنوان اولویت کاری این شرکت اعلام کرد و گفت: شرکت گاز در مسیر توسعه  اهواز خود را از مدیریت شهری جدا نمی داند و در پروژه های عمرانی بزرگ نظیر تقاطع غیرهمسطح چهارشیر و زیرگذر شریعتی در کنار شهرداری اهواز خواهد ماند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
comment
0
0
comment سلام. خسته نباشید انشاله اله اگر زیر گذر شریعتی به اتمام رسید ادامه تملک خط کند رو مسیری که پایه های برق جابجا شدند چی میشه اون مسیر تا اتوبان آیت اله بهبهانی که همه اش معارض وجود داره و حالا حالا هم رفع نخواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار