اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
بازدید استاندار خوزستان از مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان حواشی را به همراه داشت. گزارش تصویری سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به همراه حواشی این مراسم را می خوانید:

دکتر شریعتی استاندار خوزستان در ابتدای سخنان خود گفت: واقعیت این است من خجالت می کشیدم به مسجدسلیمان بیایم چرا که این شهر روزگاری حرف اول را در منطقه می زد

زمانی که علی عسگر ظاهری از استاندار خوزستان درخواست نمود به حل مشکل پروژه جاده میانبر و راه اندازی فرودگاه وراه آهن نگاه ویژه ای داشته باشد حاضرین با تشویق های مکرر بر این درخواست صحه گذاشتند.

بازدید میدانی استاندار خوزستان از پروژه های آلومینیوم و پتروشیمی بدون پیاده شدن از خودرو صورت گرفت که اعتراض تعدادی از حاضرین خصوصاً تعدادی از اهالی رسانه را به همراه داشت.

هنگامی که خودرو حامل استاندار به سمت آلومینیوم حرکت کرد چند خودرو جاده را مسدود نموند و از تردد دیگر خودروها جلوگیری نمودند. این مسئله اعتراض حاضرین را به همراه داشت.

مهندس حسینی مدیرعامل شرکت آلومینیوم مسجدسلیمان از حاضرین در این جلسه بود.

جلسه با قرائت حاج مقدمی قاری ممتاز و بین المللی قران آغاز شد.

مجری گری این برنامه همانند گذشته بر عهده شهرام ملکی نیا مجری مرکز خوزستان بود.

کوچک بودن سالن و ازدیاد جمعیت باعث شد بسیاری از حاضرین نتوانند وارد سالن شوند و عده ای نیز تا پایان جلسه به صورت ایستاده مراسم را دنبال می کردند. این مسئله مشکلاتی را برای خبرنگاران به وجود آورده بود.

در این جلسه تعدادی از مدیران کل از جمله مدیرکل راه و شهرسازی، صنعت و معدن، شرکت شهرک ها و همچنین تعدادی از هیئت مدیره شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان حضور داشتند.

8888 copy33333 copyIMG_20160626_163217index44444 copy000 copy99999 copy555555 copy22222222 copy777777777 copy66666666 copy


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار