اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
شوشان: قدس و آزادی مسجدالاقصی به عنوان مسئله اي مهم و راهبردی برای وحدت هر چه بيشتر و اثربخش تر دنیای اسلام در راستاي مقابله با نظام سلطه و استکبار جهانی مطرح بوده و هست. 

روز قدس، روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان بی دفاع فلسطین، روز استقامت، عدالتخواهی، اتحاد دنیای اسلام و نماد آزادی خواهی، دفاع از مظلومان و ستمدیدگان در برابر مستکبران و چپاولگران مزدور جهاني است. 

نامگذاری این روز توسط حضرت امام خميني(ره) بنیانگذار كبير جمهوری اسلامی ایران، نقطه عطفی جهت همبستگی تمامی مسلمانان جهان بود که قطعا"  ثمرات بسیاری برای جوامع اسلامی در پی داشته و دارد. 
 
امسال و در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان، روز جهانی قدس در شرایطی فرا می رسد که توطئه های مستکبرانه برخی بازیگران شیطان صفت، منطقه را به دریایی از آتش خشم و خشونت تبدیل کرده و علاوه بر فلسطین همیشه مظلوم، حقوق، اموال و نفوس مردم مسلمان كشورهاي عراق، یمن و سوریه پایمال زورگويي، تحجر و تروریسم استعمارگران و استکبارگران بي دين و آئين گشته است.
 
با توجه به شرایط حساس فعلی منطقه، به یاری خداوند منان، امسال نیز همچون سالهای گذشته بلكه پرشورتر و مثال زدني تر، بار دیگر مسلمانان جهان با وحدتی چشمگير، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام خواهند کرد و با اتحاد خود پیامی واضح و روشن به مستکبران غاصبگر سرزمینهای اشغالی می دهند که فلسطین و سایر ملتهای آزادیخواه هيچگاه تن به ذلت نداده و این ظلم تاریخی و جنایت علیه بشریت هرگز از یاد مردم حق جو و خداجو نخواهد رفت.
 
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ضمن اعلام محکومیت و انزجار از حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس و حامیان مزدور و جنایتکارش در کشتار مسلمانان بی دفاع منطقه،‌ از تمام مردم روزه دار و عزیز استان خوزستان به ويژه جامعه دانشگاهي، اعضاء هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه دعوت می نماید تا با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، با فریاد الله اکبر و ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، همگام و همصدا با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین، صدای عدالت طلبی و حقیقت جویی را بلند سر داده و با آرمانهای امام راحل عظیم الشان(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) تجدید پیمان و میثاقي دوباره نمایند.
 
بی تردید اين حضور پرشور، مرهمی بر دردها و آلام ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین و گامی بلند در جهت خنثی سازی توطئه های متعدد از جمله تفرقه و اختلاف افکنی ها در بین مسلمانان و نيز تسهيل كننده تحقق آرمان آزادی و رهایی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیست خواهد بود. ان شاءالله
 
به اطلاع می رساند راهپیمایی روز قدس امسال در شهرستان اهواز در روز جمعه ۱۱تیرماه ١٣٩٥ در ساعت ١١ از مسجد آیت الله جزایری واقع در خیابان امام(ره) آغاز و به سمت مصلی مهدیه امام خمینی (ره) ادامه خواهد داشت و پس از آن نيز، روزه داران مسلمان در آئين عبادي-سياسي نماز جمعه شركت خواهند نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار