اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۰

مدیر موسسه توزیع- ترویجی «رسانه بیداری اهواز» معتقد است دولت نباید متولی ایجاد فروشگاه های زنجیره ای کتاب باشد چراکه بخش خصوصی نشان داده که در این موارد از دولت موفق تر است.

شهرام رستمی فر مدیر موسسه «رسانه بیداری اهواز» در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی «منا نشر»، ایجاد فروشگاه های زنجیره ای کتاب را ضرورتی انکارنشدنی خواند و اظهار کرد: فروشگاه های زنجیره ای با ارائه کتاب خوب و جذاب و همچنین در دسترس قرار دادن آثار، کمک بسیار بزرگی به افزایش سرانه مطالعه می کند.

به گفته وی فروشگاه های زنجیره ای کتاب باید در کمال سادگی و به دور از تشریفات مرسوم تاسیس شوند تا مردم نسبت به خرید از آن ها رغبت نشان دهند.

عضو گروه های ترویجی مجمع ناشران انقلاب اسلامی همچنین گفت: من فکر می کنم فعالیت موسسات در بخش خصوصی نشان داده که می توانند در ارتباط با مردم موفق باشند. به اعتقادمن اگر قرار باشد فروشگاه های زنجیره ای راه بیافتد باید با کمک و حمایت دولت اما کاملا با برنامه ریزی تشکل های مردم نهاد و بخش خصوصی باشد چراکه حضور دولت موفقیت این طرح را تحت الشعاع قرار می دهد.

رستمی فر معتقد است بخش خصوصی و تشکل های مردم نهاد موفق تر از بخش دولتی عمل کرده اند و از همین رو پروژه ای چون ایجاد فروشگاه های زنجیره ای کتاب نباید از طریق دولت انجام شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار