اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۸۸۵
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۱
استاندار خوزستان : فعلا عملکرد مدیران ارزیابی می شوند/ اصراری به تغییر مدیریت ها ندارم/ تغییر زمانی سودمند است که به بهبود وضعیت استان منجر شود
در خصوص تمامی مسائل به نتیجه مطلوب رسید و پس از آن برای تغییر تصمیم گرفت...


شوشان: استاندار خوزستان گفت: عجله ای برای تغییر مدیریت در خوزستان وجود ندارد و فعلا عملکرد مدیران ارزیابی می شوند.

شریعتی گفت: دستور رئیس جمهور در راستای شفاف سازی اطلاعات دستگاه ها و دریافتی های نامتعارف را حتما اجرا می کنیم و اگر انجامش را به استان ها واگذار کردند وظیفه خود را انجام می دهیم.

استاندار جدید خوزستان تصریح کرد: فعلا در حال ارزیابی واحدهای حوزه استانداری و حوزه های اجرایی استان هستیم.

شریعتی بیان کرد: خیلی عجله ندارم که مدیران عوض شوند چون با عوض شدن که چیزی درست نمی شود. هر جایی لازم است که برای تسهیل امور جابه جایی مدیران لازم است انجام می دهم در غیر اینصورت اصراری به تغییر مدیریت ها ندارم.

 استاندارخوزستان شناخت از مسائل پیرامون را پیش از هر تصمیم گیری یک ضرورت برشمرد و گفت: تغییر زمانی سودمند است که به بهبود وضعیت استان منجر شود و هر زمان که این تغییر را احساس کنیم آن را عملی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: با تغییر نمی توان چیزی را تغییر داد بلکه باید در خصوص تمامی مسائل به نتیجه مطلوب رسید و پس از آن برای تغییر تصمیم گرفت.



مطالب مرتبط
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۸
comment
comment
كارمند استانداري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
comment
0
0
comment آقاي استاندار ما كارمندها كه نميتونيم شما رو ملاقات كنيم،و ضمنا بخاطر يه سري محدوديت ها ميترسيم كه حرفمون رو رو در رو به شما بگيم،از ترس عواقبي كه بعدا برامون داره ولي تورو خدا يه فكري به حال اداري مالي استاندازي علي الخصوص امور اداري كنين،حق ما پرسنل داره به راحتي تضييع ميشه و يه عده با باند بازي روز به روز ترفيع ميگيرن و تمام امتياز ها رو براي خودشون مصادره كردن
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
comment
0
0
comment جناب آقای دکتر شریعتی گرامی، مجموعه معاونت توسعه مدیریت و ادارات زیر مجموعه آن نیاز به یک پالایش همه جانبه دارد در این معاونت سلسله مراتب از پایین به بالا می باشد یعنی شخص اول معاونت توسعه خان ....... رییس امور اداری می باشد و آقایان ...... نیز ماشین های امضای ایشان می باشند متاسفانه...... به جای رسیدگی به امور پرسنل تنها در حال رایزنی برای ابقای خود برای یک دوره هفت ساله دیگر است و متاسفانه در این راه بسیاری نیز قربانی رایزنی های ایشان می شوند. تحول اساسی در مجموعه معاونت توسعه و اداراه کل اداری و مالی و رییس امور اداری بی تخصص استانداری خواست کلیه پرسنل می باشد.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
comment
0
1
comment آقای شریعتی اگر اینجوری که تو میگی،

پس چرا دولت ،مقتدایی را اخراج کرد.

پیشنهاد: باتوجه به عزل واخراج مقتدایی می بایست ،۸۰درصد پستهای مدیریتی هر چه سریعتر. تغیر پیدا کنند.
comment
فعال سیاسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
comment
0
1
comment جناب آقای شریعتی،
جنابعالی با اجماع و تایید گروههای و احزاب همسو با دولت ، بر سر کار آمدی، پس سریعتر زیر مجموعه را تغییر بده
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
comment
0
0
comment اگه اينجوري فكر ميكني پس هيچ اميدي نبايد بهت داشته باشيم با اين معاونان و كادر مديريتي استان هيچ كاري از پيش نمي بري .
comment
سیاستمدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
comment
0
0
comment آقای شریعتی خیلی از کارامدی صحبت میکنی!!!

مگر خود جنابعالی کارامد هستید؟؟

جنابعالی که با لابی دوست و فامیلت (جناب آقای فروزنده)استاندار شدی.

ضمنا: جنابعالی در دوره ای که سرپرست معاونت سیاسی بودی(عملکرد ناموفقی داشتی....

پس خواهش میکنم، اینقدر ، از کلمه کارامدی صحبت نکید. باتشکر ویژه
comment
روح اله احمدی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
comment
0
0
comment با درود به محضر همه خوانندگان این پیام جناب آقای دکتر شریعتی استاندار محترم خوزستان اگر شما همه برای مدیریت امور و به عنوان یک مدیر مانند مدیران گذشته آمده اید تا روزمرگی سازمان ها را نظاره گر باشید بهتر است شعار ندهید اما آن چیزی که در این دوره امان مردم را بریده بیکاری فقر و به دنبال آن فساد اخلاقی اجتماعی در تمامی زمینه هاست مردم خوزستان و نه تنها خوزستانیهای مقیم بلکه استان های همجوار چشم به تصمیمات کلیدی شما دارند استان های همچون کهگیلویه و بویر احمد چهارمحال بختیاری و لرسان و ایلام جناب آقای دکتر شریعتی بازار کار و شرایط مستعد خوزستان در جذب نیروی کار و صنعتی بودن و داشتن استعدادهای بالقوه کشاورزی و گردشگری خوزستان نیاز به تصمیمات جهادی و نیاز به اقتدار یک شیعه علی ابن ابی طالب دارد تا با الگو گرفتن از سیره این امام معصوم برای باج ندادن به زیاده خواهان زمینه بستر سازی عدالت را در جامعه فراهم آورید آقای دکتر شریعتی عزیز مناطق ویژه اقتصادی ماهشهر و منطقه ویژه بندری امام خمینی و مناطق آزاد اروند و خرمشهر نیاز به باز بینی و توجه ویژه و کنترل و نظارت مستمر و هدف گذاری برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار دارد که متاسفانه مدیران این مناطق از بالاترین رده تا پایین ترین رده فقط کت و شلوار پوشیدن و حقوق های آنچنانی را از مدیریت به ارث برده اند و تلاشی برای رفع بیکاری نمی کنند و فقط منافع سرمایه گذاران و اطرافیان را فراهم می آورند امید است است نظارت مستمر و حضور همیشگی بازرسان ستانداری برای رفع مشکلات نیروی کار موجود و همچنین رفع موانع اشتغال در این مناطق را هر چه سریعتر فراهم آورید.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
comment
0
0
comment چرا با تغییر مشکلی حل نمیشه؟ مگر خداوند نگفته که سرنوشت هیچ قومی را تغییر نخواهد داد مگر این که خودشان تغییرات را ایجاد کنند؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار