اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۶۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
افشین آریایی

قصد دفاع از عملکرد مدیریت پتروشیمی را ندارم یقینا انتقادات زیادی به عملکرد آنها وارد است اما در جریان آتش سوزی خبری از آنچه که فرار غیر بومیان عنوان شده نشنیدم آنچه که از طریق دوستان حاضر در صحنه و رسانه های جمعی بدست آمد همه حاکی از حضور دلسوزانه مدیران ارشد استان و وزارت نفت در صحنه حادثه بود.

به نظر می رسد با توجه به اینکه از آغاز بکار نماینده محترم شهرستان جناب آقای دکتر گلمرادی بیش از یک ماه نگذشته بی انصافی است که بخواهیم بدون دادن فرصت لازم به ایشان با  تحریک فراخوان هايي از این قبیل علیه ایشان دست به فضا سازی بزنیم . منظور اینجانب به هیچ وجه فراموش کردن مطالبات و تعطیل کردن خواسته ها نیست بلکه باید به مسئولین فرصت لازم را بدهیم. با شناختی که بنده از اقای گلمرادی و استاندار جدید جناب دکتر شریعتی دارم مطمئن هستم که می توان از ظرفیت و پتانسیل این دو بزرگوار در جهت رفع معضلات و مشکلات شهرستان بهره جست. 

اگر قرار باشد که هر منبع ناشناسی با فراخوان های گاه و بیگاه خود شهرستان بندر ماهشهر را به صحنه تجمعات اعتراضی تبدیل کند مطمئنا ره آوردی بجز افزایش حساسیت‌ها، اوج گیری تنشها و در نهایت، از دست رفتن فرصت‌ها نخواهد داشت. 

متن فراخوان منتشر شده در گروه ها 

سال هاست که سکوت بر این منطقه عشایرنشین باغیرت حاکم است. سالهاست که منتظر نماینده مجلسی هستیم که دلسوزباشد! ولی کاملا دراشتباه بودیم ! حق دادنی نیست حق گرفتنی است! سال هاست که حق بچه های بومی این منطقه ماهشهر و شهرک طالقانی و شهرک چمران شهرک مدنی سربندر و حومه بیکار و دارند با فقردست پنجه نرم می کنند اگر ما پیرو امام علی (ع) هستیم و به گفته آن امام بزرگوار اسلام که حق گرفتی نه دادنی است پس ما بچه های شیعه به گفته امام خود جامعه عمل بپوشانیم و به دنبال حق خود باشیم!

آتش سوزی در پتروشیمی ابوعلی سینا حقیقت های زیادی نشان ما داد! نشان داد که غیر بومی ها پا فرار گذاشته و این شهر مقدس که سال‌ها درآمد هنگفتی برای  غیر بومی ها بود دست زن و بچه ها را گرفته و پا به فرارگذاشته و تنها کسانی که در این عرصه آتش سوزی تا آخرین لحظه ایستادگی کردند و حاضر به کمک کردن هستند و تا آخر لحظه زندگی خود را فدای دین و این مملکت اسلامی می کنند  جوانان بیکار و غیر بیکار این منطقه هستند.

پس ای جوانان ملت غیر ماهشهر و سربندرو حومه همه یک صدا شوید که منطقه ویژه پتروشیمی بندر ماهشهر که قلب اقتصاد این مملکت هست. حق مسلم جوانان بیکار این منطقه هست. ای جوانان این منطقه منتظر کسی یا نماینده ای مجلسی نباشید که برای ما اشتغال به وجود بیاورد. سکوت بس است. نگاه کردن به ظلمی که برما جوانان و خانواده ما روا شده بس است. حق جوانان خودمان را بگیریم!


برچسب ها: افشین آریایی
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
محمدجغتای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
comment
0
1
comment سلام وعرض ادب خدمت دوست.بزرگواروفرزانه ام.دکترآریایی.میشودراهکار.یاتوضیح بدی که چه جوری حق مسلم خودرابایدگرفت؟؟؟؟؟ باسپاس فرآوان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار