اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
شوشان: رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع نمایندگان مردم خوزستان در مجلس از بررسی حادثه آتش سوزی پتروشیمی بوعلی ماهشهر با حضور وزیر نفت در جلسه هفته آینده در کمیسیون خود خبر داد.

فریدون حسنوند گفت:از آنجا که حادثه پتروشیمی بوعلی درسطح ملی بوده است، لذا کمیسیون انرژی مجلس به این موضوع ورود کرده و بررسی ها برای ریشه یابی آن تا حصول نتیجه ادامه پیدا می کند.

نماینده مردم اندیمشک درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این نشست برآورد خسارات آتش سوزی در پتروشیمی ماهشهر و راهکارهای پیشگیری از حادثه های مشابه ارائه می شود، افزود:میزان موفقیت عمکرد سیستم ایمنی پتروشیمی مذکور و همچنین مناسب یا عدم کیفیت تجهیزات مناسب این پتروشیمی بررسی می شود.

حسنوند رد ادامه سخنانش با بیان تشکیل کارگروه بررسی آتش سوزی پتروشیمی بوعلی، ادامه داد:مقرر شد هیاتی از نمایندگان مجلس، بخش هایی از پدافند غیرعامل، متخصصان و کارشناسان فنی به منطقه اعزام شوند و گزارش های در خصوص آتش سوزی پتروشیمی ماهشهر به کمیسیون ارائه شود و پس از جمع آوری اطلاعات و استماع نظر وزیرنفت گزارشی در این خصوص تهیه شود.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بایان اینکه گزارش نهایی به صحن علنی و رسانه ها ارائه می شود، افزود:دلایل و ریشه های وقوع حادثه و راهکارهایی در زمینه مدیریتی،فنی و ایمنی دراین گزارش گنجانده می شود تا از تکرار حوادث این چنینی که خسارت فراوانی برای کشور به همراه دارد، جلوگیری شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار