اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۷۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸
رئیس کل دادگستری خوزستان:شاخص های امنیتی در خوزستان مثبت و مطلوب است
 رئیس کل دادگستری خوزستان وضعیت این استان از نظر شاخص های امنیتی را مثبت و خوب ارزیابی کرد و گفت:با وجود امنیت در خوزستان شرایط برای سرمایه گذاری در این استان فراهم است.

فرهاد افشارنیا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در شوش با بیان اینکه رتبه خوزستان از نظر ناامنی در کشور 23 می باشد افزود:استان خوزستان از امنیت بالایی برخوردار است و با این امنیت زمینه برای هرگونه سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار فراهم است.

وی رصد نیروهای امنیتی ،اطلاعاتی و انتظامی در این استان مطلوب ارزیابی کرد و گفت:هر گونه تحرک دشمن در استان خوزستان تحت نظر بوده و کشفیات انجام شده اخیرا در رابطه با بعضی گروه های ترورریستی محصول زحمات شبانه روزی مجموعه نیروهای اطلاعاتی و انتظامی در این استان حاصل شده است.

وی همچنین ضمن هشدار به دارندگان سلاح غیر مجاز اظهار کرد:این افراد در صورت تحویل سلاح خود ضمن برخورداری از تخفیف در مجازات در صورت احراز صلاحیت مجوز نگهداری سلاح مجاز نیز دریافت می کنند.

افشار نیا در عین حال تاکید کرد:دارندگان سلاح غیر مجاز در صورتیکه اسلحه خود را به دستگاه قضایی و نیروی انتظامی تحویل دهند با حداقل مجازات قانونی پرونده آنها به سرانجام خواهد رسید.
رئیس کل دادگستری خوزستان در ادامه از پیگیری معضل تیراندازی در این استان خبر داد.

وی همچنین هدف از سفر به شهرستان شوش را بررسی وضعیت قضایی و حقوقی این شهرستان و بررسی دعاوی و جرایم اولویت دار عنوان کرد و گفت: در نشست با قضات ، مدیریت و دادستان شوش همچنین جلسه شورای تامین در این خصوص بحث و تبادل نظر شد. 

افشارنیا افزود:به منظور حل برخی تهدیدها در این شهرستان راهکارهای مناسب در کوتاه مدت و بلند مدت ارائه شده و برنامه ریزی لازم نیز در این خصوص صورت گرفت.

مقام عالی قضایی در استان خوزستان همچنین از تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به تیراندازی و وجود سلاح های مجاز و غیر مجاز در دست برخی افراد خبر داد.
وی گفت:وجود اسلحه در دست برخی افراد و اقدام به تیراندازی هوایی در مجالس معضلی است که باید مدیریت و ساماندهی شود. 

افشار نیا همچنین در خصوص آخرین وضعیت پرونده شهادت فرمانده پاسگاه حسین آباد شوش به دست اشرار گفت:با تشکیل کمیته ای خاص متشکل از قضات و پرسنل نظامی چند پرونده قدیمی در دستگاه قضایی شوش در دست پیگیری است.

نشست با قضات و رئیس دادگستری، نشست با کارمندان وتشکیل جلسه شورای تامین از جمله برنامه های سفر رئیس کل دادگستری خوزستان به شهرستان شوش بود.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
comment
0
0
comment بعضی ها [...] دارند.
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
comment
0
0
comment بادرود به کلیه کسانی که در این زمینه زحمت می کشند یکی از عوامل مهم تشدید کننده نا امنی بیکاری حاشیه نشینی توسعه ناپایدار وتبعیض وبیعدالتی ست که همه این عوامل در خوزستان به وفور موجود است
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار