اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۸
روز سه شنبه در هفته گذشته یک نفر بر اثر خونریزی مغزی ناشی از گرمازدگی فوت کرده است البته علت قطعی مرگ را پزشک قانونی باید بگوید.

مدیر امور بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: روز سه شنبه در هفته گذشته یک نفر بر اثر خونریزی مغزی ناشی از گرمازدگی فوت کرده است البته علت قطعی مرگ را پزشک قانونی باید بگوید.

میثم معزی اظهار داشت: روز سه شنبه هفته گذشته بیماری با علائم گرما‌زدگی به اورژانس مراجعه می‌کند و در نهایت بر اثر خونریزی مغزی فوت می‌شود.

وی درباره جزئیات این اتفاق افزود: با توجه به گفته همکاران فوریت‌های پزشکی فردی که به نظر کارگر ساختمانی می‌آمده با علائمی از جمله کاهش سطح هوشیاری شدید، افزایش درجه حرارت مرکزی بدن و علائم گرما زدگی به اورژانس مراجعه می‌کند باوجود اینکه انجام کارهای اولیه انجام شد ولی فرد فوت می‌کند.

مدیر امور بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه مرگ این فرد 40 ساله مشکوک است، بیان کرد: مرگ فرد به دلیل خونریزی مغزی ناشی از گرمازدگی بوده ولی علت قطعی مرگ را پزشک قانونی باید بگوید.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا تا کنون علوم پزشکی این خبر را اعلام نکرده است، گفت: هدف ما از پخش خبر این است که مردم مراقبت‌های بیشتری داشته و بدانند که گرما عوارض غیر قابل جبرانی را می‌تواند داشته باشد.

مغزی عنوان کرد: در زوی که این اتفاق رخ داده دما تقریبا 50 درجه بوده است و اتفاق حدودأ ساعت  3الی 4 ظهر رخ داده است.

وی افزود: مردم مراقبت‌های لازم را در روزهای گرم داشته باشند و از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب خود داری کنند، مایعات زیاد بنوشند همچنین به هنگام گرما‌زدگی مراقبت‌های اولیه را برای بیمار از جمله قرار دادن یخ در نواحی مختلف بدن انجام دهند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار