اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
تصاویر حضور تکاوران ارتش و سپاه که برای حضور در مسابقات بین‌المللی روسیه عازم این کشور شده‌اند، منتشر شد.
تصاویر حضور تکاوران ارتش و سپاه که برای حضور در مسابقات بین‌المللی روسیه عازم این کشور شده‌اند، منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تمرینات نیروهای برتر نیروهای مسلح کشورمان که برای شرکت در مسابقات بین‌المللی نظامی روسیه، عازم این کشور شده‌اند، آغاز شده است.

از کشورمان، هفت تیم نظامی برای شرکت در مسابقات تک‌تیراندازی (Sniper Frontier)، تانک بیاتلون (Tank Biathlon)، حمله سوواروف (Suvorov Attack)، کوهستان (Elbrus Ring)، دسته هوابرد (Airborne Platoon)، تهاجم دریابرد (Seaborne assault) و غواصی (Depth) عازم کشور روسیه شده‌ است. شمار نیروهای اعزامی از کشورمان به روسیه، 204 تن اعلام شده که این نیروها، نظامیانی خبره و برتر از ارتش، سپاه پاسداران، ناجا و بسیج مستضعفین هستند.

اعضای تیم‌های نظامی اعزامی ایران، از  6 ماه گذشته نسبت به کسب آمادگی‌ جسمانی، اقدام کردند و 10 روز پایانی پیش از اعزام را نیز در اردوی شبانه‌روزی در دانشگاه امام حسین(ع) سپاه حضور داشتند.

مسابقات بین‌المللی نظامی (International Army Games) با حضور کشورهای مطرحی از سطح جهان در حوزه نظامی برای دومین بار در کشورهای روسیه و قزاقستان برگزار می‌‌شود. دوره قبلی این مسابقات در سال 2015 برگزار شده بود.

تاکنون 23 کشور برای حضور در این مسابقات اعلام حضور قطعی کرده‌اند، اما 3 کشور از این کشورها، هنوز لیست رشته‌هایی را که قرار است در مسابقات آن رشته شرکت کنند، به کشور برگزار کننده اعلام نکرده‌اند.

روسیه با شرکت در 23 رشته، چین با شرکت در 22 رشته، قزاقستان با شرکت در 21 رشته و ونزوئلا با شرکت در 9 رشته، کشورهایی هستند که در صدر لیست میزان حضور در رشته‌های مختلف قرار دارند.

این مسابقات از 11 مرداد (1 آگوست) در چند شهر کشورهای روسیه و قزاقستان آغاز شده و تا 24 مرداد (14 آگوست) ادامه خواهد داشت.

اولین تصاویر از تمرینات تکاوران ارتش و سپاه در کنار نظامیان روسیه را در ذیل ببینید:

برچسب ها: تصاویر ، ارتش ، سپاه ، روسیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار