اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران خبر داد:
این جشنواره، یک کار معنوی و فرهنگی است که به وسیله آن پیام شهدای شلمچه به امام رضا(ع) انعکاس داده خواهد شد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران از برگزاری نخستین یادواره شهدای ورزشکار زن در تهران و طی هفته دفاع مقدس خبر داد.

سردار داوود آذرنوش در حاشیه برگزاری افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی «جاده ولایت» در شلمچه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال به همت سازمان بسیج ورزشکاران و به مناسبت هفته دفاع مقدس و در فاصله زمانی ۳۱ شهریورماه تا هفتم مهرماه نخستین یادواره شهدای ورزشکار زن را برای ۱۷ خواهری که در رشته های ورزشی و یا در کسوت مربی گری فعال بوده و در دوران جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند، برگزار خواهیم کرد.

وی در ادامه به برگزاری جشنواره جاده ولایت اشاره کرد و گفت: این جشنواره، یک کار معنوی و فرهنگی است که به وسیله آن پیام شهدای شلمچه به امام رضا(ع) انعکاس داده خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران افزود: این کار هم از لحاظ زمانی و هم نظر ارزش معنوی حرکت بزرگی است که روز میلاد امام هشتم نیز برنامه ویژه ای برای اختتامیه آن در نظر گرفته شده است.

سردار آذرنوش با یادآور شدن اینکه برنامه های دیگری نیز توسط بسیجیان ورزشکار به مناسبت دهه کرامت تدارک دیده شده است، عنوان کرد: عمده برنامه ها به مناسبت دهه کرامت با محوریت دو استان خراسان رضوی و قم برگزار می شوند اما برگزاری جشنواره های فرهنگی ورزشی و سایر برنامه های مختلف همچون کوهپیمایی و دوی همگانی در سطح کشور که خاص استان خاصی نیست نیز در برنامه بسیج ورزشکاران قرار دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار