اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۵۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
از سوی موسسه بین المللی مادر؛
مریم نصیری زاده از عشایر ساکن سرگچ رامهرمز می باشد که بعد از نابینا شدن همسر و داشتن فرزندان زیاد ، برای امرار معاش به دل کوه می زند...


شوشان: یک زن عشایری رامهر مز به‌ عنوان مادر نمونه توسط موسسه بین‌المللی مادر در سطح کشور انتخاب شد.

به گزارش شوشان ، بنیاد بین المللی مادر ، مهر ماه 1393 در استان فارس برای تکریم و حفظ شأن و منزلت مقام والای مادر تاسیس گردید. این بنیاد به منظور شناخت مقام والا و بی بدیل مادر هر ساله 10 مادر نمونه را به عنوان نماینده مادران ایران انتخاب می کند.
 
در همین راستا تیمی با سرپرستی بنیانگذار این بنیاد به سراغ خانم مریم نصیری زاده بانوی سنگ شکن رامهرمزی جهت حضور در مراسم تجلیل از مادران برجسته کشور که اول مهرماه در تهران و با حضور سفیران و میهمان برگزار می شود به رامهرمز آمدند.
 
غلامرضا محمدی بنیانگذار بنیاد مادر اظهار کرد: پس از آنکه  فیلم سنگ شکستن این شیر زن در معدن را مشاهده کردم به وجد آمدم و فیلم را به هیئت امنای بنیاد نشان دادم  که بعد از تحقیقات انجام شده بنا شد خانم مریم نصیری زاده به عنوان مادر نمونه استان خوزستان در جشنواره امسال معرفی شود.
 
وی عنوان کرد: در مسیر شناخت این مادر نمونه و دسترسی به وی برای ملاقاتش ، اداره امورعشایر شهرستان رامهرمز  بسیار  کمک کردند که از آنها کمال تشکر را دارم.
 
خانم مریم نصیری زاده از عشایر ساکن سرگچ رامهرمز می باشد که بعد از نابینا شدن همسر و داشتن فرزندان زیاد ، برای امرار معاش به دل کوه می زند و 8 سال جوانی خود را صرف سنگ شکستن در معدن می کند تا اینکه با درآمد حاصله از کار در معدن دام می خرد و از ادامه کار در آنجا دست می کشد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
لر اهواز خوزستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
comment
0
0
comment زنده باد زنان رامهرمزی، زنده باد زنان خوزستانی، زنده باد زنان ایران، زنده باد زنان لر.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار