اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
استاندار خوزستان از ارائه درخواست به معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور برای تخصیص سهمیه استخدامی ویژه آموزش‌و‌پرورش استان خبر داد.
 
دکتر غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص پیگیری تخصیص سهمیه استخدام بومی برای آموزش‌وپرورش استان با بیان این‌که نیروی انسانی به‌ویژه معلمان نقش ویژه‌ای در فرآیند تعلیم‌وتربیت بر عهده دارند، اظهار داشت: معتقدیم که تحقق اهداف و برنامه‌های توسعه‌ای آموزش‌وپرروش و ارتقای شاخص‌های آموزشی در گرو تأمین نیروی انسانی متعهد و کارآمد برای این بخش است.
 
وی به رتبه چهارم آموزش‌وپرورش خوزستان در کشور از نظر جمعیت دانش‌آموزی اشاره و تصریح کرد: با توجه به مسائل مختلف ازجمله وقوع جنگ تحمیلی، شرایط خاص اقلیمی، کمبود امکانات خدماتی و رفاهی و کمبود شدید نیروی انسانی در خوزستان آموزش‌وپرورش به حمایت ویژهای نیاز دارد تا به جایگاه مناسب و ‌درخور شأن مردم خوزستان دست یابد.
 
استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: کمبود نیروی انسانی و شرایط خاص خوزستان موجب شده است که به‌طور هفتگی 180 هزار ساعت از کلاس‌های دانش‌آموزان استان به‌صورت حق‌التدریس پُر شود که معادل هفت هزار و 500 نفر است.
 
شریعتی ادامه داد: همچنین این وضعیت موجب درخواست سالانه حدود 2 هزار و 500 نفر برای انتقال و 2 هزار نفر برای بازنشستگی شده است که روند توسعه آموزشی استان را با مشکل مواجه کرده است؛ بر این اساس برای جبران چالش‌های این نهاد نیاز است که سهمیه خاص برای استخدام معلم در استان در نظر گرفته شود که این درخواست طی نامه‌ای به  معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور ارائه شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار