اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۸۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
هفته چهارم لیگ برتر فوتبال/ تسلاوی فولاد خوزستان در مشهد/سعداوی: باید تیمی بسازیم که در شأن فوتبال خوزستان بازی کند
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان مدعی شد تیمش در مصاف با سیاه‌جامگان مشهد اشراف کاملی بر جریان بازی داشته است.


شوشان: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان مدعی شد تیمش در مصاف با سیاه‌جامگان مشهد اشراف کاملی بر جریان بازی داشته است.

نعیم سعداوی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل سیاه‌جامگان مشهد اظهار داشت: قبل از اینکه بخواهم صحبت‌هایم را شروع کنم، باید به احترام شما خبرنگاران از روی صندلی بلند شوم، چون به‌خاطر تأخیر در پرواز در نشست خبری قبل از بازی حاضر نشدم و امیدوارم مرا ببخشید.

وی ادامه داد: ما شناخت خوبی نسبت به حریف داشتیم و سیاه‌جامگان را خیلی خوب آنالیز کردیم. می‌دانستیم که آنها بازی قبلی را واگذار کرده‌اند و تلاش می‌کنند از شرایط میزبانی بهترین بهره را ببرند، اما تیم‌مان را بازپروری و نقاط ضعف و قوت‌مان را بازنگری کردیم. واقعاً کار کردیم و همان‌طور که دیدید، ‌فوتبال جانداری به نمایش گذاشتیم.

سعداوی اضافه کرد: کار خوبی انجام دادیم. سهم ما از موقعیت‌های خطرناک بازی نسبت به حریف بیشتر بود. یک غفلت باعث شد گل را دریافت کنیم، اما با اعتماد به جوانانی که برای اولین‌بار نام‌شان را می‌شنوید، به بازی برگشتیم. آنها این همه جرأت و جسارت به خرج دادند و بازی بسیار خوب و هجومی با موقعیت‌های را به نمایش گذاشتند. این خیلی خوب است که توانستیم نتیجه را برگردانیم. البته اگر کمی خوش‌شانس بودیم، برنده بازی می‌شدیم.

وی در خصوص تعطیلات لیگ برتر افزود: هیچ تعطیلی به سود فوتبال کشور نیست خصوصاً ما که در برنامه کلی لیگ، در چند مقطع تعطیلی داریم، اما این اتفاق می‌افتد و ما سردرگم هستیم اما یک شرایط دیگر را نیز مدنظر داریم اینکه تیم ملی کشورمان باید به اردو برود و آماده رقابت‌های مهمی شود. به‌هر حال تعطیلی، کار را سخت می‌کند  و این هنر مربیان است که سعی کنند تیم‌ها را در شرایط آرمانی نگه دارند.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد صحبت های فرهاد کاظمی گفت: آقای کاظمی که استاد من است ولی به ایشان پیشنهاد می‌کنم فیلم بازی را دوباره نگاه کنند. با این جوان‌ها کار‌مان سخت بود که بازی یک بر صفر باخته را جبران کردیم. به‌هر حال ما اشراف کاملی روی بازی داشتیم.

سعداوی در نهایت گفت: مطمئناً جوان‌های ما حرف‌های زیادی برای گفتن دارند اما جرأت و جسارت می‌خواهد که به آنها میدان بدهیم. ما جرأت و همچنین صبر و تحمل داریم و از جوان‌ها حمایت می‌کنیم. از سوی دیگر باید تیم را تقویت کنیم تا جاهایی که احساس می‌شود، بازیکنان جدیدی جذب شود. باید تیمی بسازیم که در شأن فوتبال خوزستان بازی کند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
comment
0
1
comment ای بابا این کی بازیکن خوبی بوده کا حالا مربی خوبی باشه
معلوم که در بازی از کوچکترین موقعیت بدست امده استفاده میشه
ایشون هنوز متوجه فرصت و وقت نشدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار