اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
زهیوی و کامل رکوردداران لیگ شانزدهم
در 36 بازی برگزارشده در لیگ شانزدهم، 14 پنالتی برای تیم‌های مختلف گرفته است، این در حالی است که سرخابی‌های پایتخت هنوز نتوانستند در چهار دیدار انجام‌شده خود حتی یک ضربه پنالتی به‌دست بیاورند.
به گزارش پایگاه خبری شوشان نقل از ورزش سه، در جریان بازی‌های برگزارشده در لیگ شانزدهم داوران 14 بار در سوت خود به نشانه اعلام خطای پنالتی دمیدند، ضرباتی 11 گل برای تیم‌های مختلف داشت.

* سه تیم سپاهان اصفهان، فولاد و استقلال خوزستان تنها تیم‌هایی هستند که توانستند دو بار شانس گل زنی از روی ضربه پنالتی را به‌دست بیاورند.
 
* پرسپولیس و استقلال به همراه تیم‌های نفت تهران، گسترش فولاد تبریز و ذوب‌آهن اصفهان تنها تیم‌هایی هستند که هنوز نتوانستند طعم کسب ضربه پنالتی را بچشند.
 
* علاوه بر تیم‌های سپاهان، فولاد و استقلال خوزستان، تیم‌های سیاه‌جامگان، پیکان، صبا، صنعت نفت آبادان، سایپا، ماشین‌سازی، پدیده و تراکتورسازی نیز تیم‌هایی هستند که یک بار ضربه پنالتی به‌دست آوردند.
 
* چهار تیم ماشین‌سازی تبریز، پدیده مشهد، صبای قم و سیاه‌جامگان نیز تنها تیم‌هایی بودند که بیشترین پنالتی را تقدیم حریفان خود کردند، هرکدام از این تیم‌ها تاکنون دو بار با خطا در محوطه جریمه باعث کسب پنالتی حریفانشان شدند.

* علاوه بر چهار تیم نامبرده، شش تیم دیگر یک پنالتی به حریفان داده‌اند، تراکتورسازی، پیکان، نفت، استقلال تهران، سپاهان و سایپا، 10 تیمی هستند که علیهشان پنالتی گرفته‌شده است.
 
* تیم‌های پرسپولیس، فولاد خوزستان، استقلال خوزستان، ذوب‌آهن، گسترش فولاد و صنعت نفت آبادان نیز شش تیمی هستند که تاکنون به حریفان خود پنالتی نداده‌اند.
 
* رحیم زهیوی تنها بازیکنی هستند که تاکنون دو اقدام به نواختن ضربات پنالتی کرده است و هر دو پنالتی را نیز به گل تبدیل کرده است.
 
* ایوب کلانتری، مرتضی آقاخان، رضا عنایتی، فرید بهزادی کریمی، حسین بغلانی، حامد شیری، سیدجلال رافخایی، محمد ایرانپوریان و ایوب والی نیز دیگر بازیکنانی هستند که ضربات پنالتی خود را به گل تبدیل کردند.
 
* تاکنون سه بازیکن نتوانستند پنالتی‌های خود را به گل تبدیل کنند، مهرداد محمدی از جمع سپاهانی‌ها، اکبر ایمانی از تیم فولاد خوزستان و محسن یوسفی از پدیده، سه بازیکنی هستند که در نواختن پنالتی‌های خود ناکام بودند. * بهمن کامل، مدافع تیم ماشین‌سازی تبریز تنها بازیکنی است که تاکنون مرتکب دو خطای منجر به پنالتی شده است و از این نظر رکورددار است.
 
* آرازدات هارویان و حسن جعفری از تیم پدیده، داوود بهادری و حمیدرضا دیوسالار از تیم صبا، محسن آقایی و حمیدرضا علی عسگری از تیم سیاه‌جامگان، هادی محمدی از تراکتورسازی، امیرحسین صادقی از پیکان، وحید حمدی نژاد از نفت تهران، امید ابراهیمی از استقلال تهران، شجاع خلیل زاده از سپاهان و جونیور لوپز از سایپا نیز دیگر بازیکنانی هستند که در لیگ شانزدهم مرتکب خطای پنالتی شده‌اند.
 
* اما تاکنون بازیکنی را نداشته‌ایم که دو پنالتی برای تیمش به‌دست بیاورد و 14 پنالتی به‌دست‌آمده توسط 14 بازیکن متفاوت بوده است، علی‌اصغر عاشوری و مهدی مؤمنی از استقلال خوزستان، مهرداد جماعتی و بهرام رشیدفرخی از تیم فولاد خوزستان، فرید بهزادی کریمی و مهرداد محمدی از تیم سپاهان، مسعود حسن‌زاده از سایپا، حمیدرضا علی عسگری از تیم سیاه‌جامگان، آرش برهانی از پیکان، کریم اسلامی از صبا، میلاد جهانی از صنعت نفت آبادان، سعید دقیقی از ماشین‌سازی و حسین زامهران از پدیده نیز بازیکنانی هستند که توانستند برای تیم‌های شان پنالتی به‌دست بیاورند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار