اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۶

شوشان: رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان خوزستان گفت: به منظور حمایت از سرمایه گذاری داخلی و تشویق و ترغیب مردم به استفاده از کالا و خدمات داخلی، هرگونه تبلیغ کالا و خدمات خارجی در فضاهای کسب و کار شهری و بین شهری خوزستان ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری شوشان ، امیر حسین نظری با اشاره به اینکه دستورالعمل تبلیغات محیطی کالا و خدمات، مصوب و ابلاغ شده است اظهار داشت: کارگروهی متشکل از فرمانداری شهرستان اهواز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری اهواز در آینده ای نزدیک و با طرح موضوع در کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی، نسبت به حذف تمامی تبلیغات کالا و خدمات خارجی در سطح شهراهواز اقدام خواهند کرد.

وی بیان کرد: بر اساس دستورالعمل یاد شده و تبلیغ کالا و خدمات خارجی که مشابه داخلی دارد و همچنین تبلیغ کالا و خدمات داخلی که نام خارجی دارد نیز، توسط صاحبان واحدهای صنفی ممنوع است.

این مقام مسوول بیان داشت: تبلیغ کالا و خدمات داخلی با سرمایه گذاری مشترک ایرانی و خارجی می بایست با نام ایرانی و منطبق با قانون ممنوعیت به کارگیری اسامی، عناوین و اصلاحات بیگانه و نام اجرایی آن باشد.

نظری بیان داشت: تبلیغ کالا و خدمات خارجی که مشابه داخلی ندارد ، نیز در فضای شهری اعم از بزرگ راه ها، تابلوهای شهری و بین شهری، پل های عابر پیاده، تابلوهای الکترونیکی، فرودگاه ها، پایانه های مسافربری، ایستگاه های اتوبوس و قطار شهری و بین شهری، ورزشگاه ها، نمایشگاه ها، بوستان ها، مجتمع های فرهنگی و هنری، فرهنگ سراها، کتابخانه ها، دانشگاه ها و مراکز آموزشی، مبادی ورودی شهرها، میدان های بزرگ و نقاط پر تردد، ازاین پس ممنوع است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار