اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۹۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴
رییس مجمع نمایندگان خوزستان در گفتگو با شوشان : نشست با معاون رییس جمهور برای افزایش اعتبارات استانی / تلاش نمایندگان خوزستان برای تخصیص بیشتر اعتبارات استانی / در تغییر مدیریت ها شایسته سالاری مدنظر قرار گیرد/ از حاشیه ها دوری کنیم / مدیریت در استان نیاز به تحول دارد
مدیریت در خوزستان نیاز به تحول دارد و برخی مدیران خوزستان باید تغییر کنند. در تغییر مدیران صبغه اجرایی و خدمت صادقانه باید مدنظر قرار بگیرد و از مسائل حاشیه ای باید پرهیز شود.

شوشان: چندی پیش استاندار خوزستان در نشست شورای برنامه ریزی از کاهش اعتبارات استانی انتقاد کرد و گفت که پسندیده نیست سهم اعتبارات استانی با این‌ همه محرومیت سالانه کاهش یابد.

به گزارش شوشان ، پس از این انتقاد ، حجت الاسلام مجید ناصری نژاد رییس مجمع نمایندگان خوزستان در گفتگو با شوشان گفت : نمایندگان خوزستان در مجلس دهم از همان ابتدای امر پیگیر افزایش اعتبارات استانی بودند و جلسات و نشست های مختلفی نیز بدین منظور برگزار کردند. 

وی افزود: محرومیت های وسیع خوزستان در بخش های مختلف به اندازه ای است که با این اعتبارات قطره چکانی بهبود نخواهد یافت. 

رییس مجمع نمایندگان خوزستان با بیان اینکه برای افزایش اعتبارات استانی نشست های مختلفی برگزار شده ، گفت: به منظور بهره مندی بیشتر خوزستان از اعتبارات ، نمایندگان خوزستان جلسات متعددی با معاون رییس جمهور و همچنین وزرا برگزار کرده اند و تلاش های زیادی برای تخصیص اعتبارات شده است. 

ناصری نژاد ادامه داد: در چند روز آینده نیز مجمع نمایندگان خوزستان با نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگرار خواهند کرد و بر ضرورت تخصیص اعتبارات بیشتر تاکید خواهند کرد. نمایندگان خوزستان به جد پیگیر افزایش اعتبارات استانی هستند.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گزینه های مطرح شده برای پست های اجرایی و ستادی در خوزستان گفت : فارغ از اسامی ، آنچه که اهمیت دارد این است که انتصابات باید بر مبنای شایسه سالاری باشد و قومیت و جناح در نظر گرفته نشود. 

ناصری نژاد افزود: مدیریت در خوزستان نیاز به تحول دارد و برخی مدیران خوزستان باید تغییر کنند. در تغییر مدیران صبغه اجرایی  و خدمت صادقانه باید مدنظر قرار بگیرد و از مسائل حاشیه ای باید پرهیز شود.


مطالب مرتبط
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
comment
0
0
comment عجب ؟
comment
نوین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
comment
0
0
comment سلام آقای ناصرص روحانی محترم [...] و میل [...]از جنابعالی شروع شد که خواستید [...]
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار