اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۳۵۴
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳
بیانیه حزب اعتدال و توسعه آبادان / لزوم عدم ورود نمایندگان به انتصابات
بعد از انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی شاهد فعالیت گسترده برخی از نمایندگان آبادان برای تغییر...
حزب اعتدال و توسعه شهر آبادان در بیانیه ای ضمن اشاره به ورود و دخالت نمایندگان در انتصابات نوشت:  بعد از انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی شاهد فعالیت گسترده برخی از نمایندگان آبادان برای تغییر مدیران شهرستان هستیم.

به گزارش شوشان ، در این بیانیه که نسخه ای از آن به شوشان ارسال شده ، آمده است : 
 
بر اساس قانون ، جابجایی ، عزل و انتصاب مدیران اجرایی از وظایف ذاتی قوه مجریه می باشد و دخالت های خارج  از این قوه باعث به هم خوردن اصل تفکیک قوا خواهد شد. چه بسا که اگر اینگونه باشد وزرای دولت هم میتوانند به قانونگذاری روی بیاورند و قانون را به رای خویش تفسیر کنند،

متاسفانه بعد از انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی شاهد فعالیت گسترده برخی از نمایندگان آبادان برای تغییر مدیران شهرستان هستیم. باید متذکر شد که این فعالیتهای وکلای مردم آبادان، در راستای وظیفه ذاتی یک نماینده نیست، بلکه نوعی دخالت مستقیم در وظایف مدیران قوه مجریه شهرستان می باشد که نتیجه این رفتارهای نمایندگان دلسوز در کمتر از سه ماه گذشته، تزریق  التهاب به پیکر برخی ادارات و سازمانهای شهرستان بوده است.

 دخالت غیرکارشناسانه و بعضاً ماجراجویانه برخی از نمایندگان در حوزه های آموزش و پرورش، کشاورزی، شیلات، گمرکات، پالایشگاه آبادان، دانشگاهها، بهداشت و سلامت و سایر مراکز به حدی گسترش یافته که فضای کاملا ملتهب در ساختار اینگونه مراکز ایجاد کرده اند ؛ فضایی که جز رکود و هرج و مرج محصولی نخواهد داشت و باید منتظر بود که این دخالتها ضربات کاری بر پیکر دستگاههای اجرایی وارد کند. 

باید پرسید این عزیزان بر اساس کدام منطق و دلایل روشن و کدام نشست با کارشناسان مجرب حوزه ها دست به چنین تزریق تنشی در ادارات میزنند؟  این ماجرا آنجا تاسف انگیزتر میشود که بدانیم گزینه های مورد نظر نمایندگان محترم بعضا افرادی امتحان پس داده ای هستند که نه تنها هیچ توانمندی در حوزه مورد نظر ندارند بلکه صرف انتخاب آنها وابستگی  سیاسی آنهم قومی قبیله ای باشد. چیدمان مهره های نزدیک به نمایندگان، بدین شیوه اساساً غیر منطقی و غیر صحیح میباشد.

ذکر این نکته ضروری است که انتشار این بیانیه به معنای دادن مدال شایستگی به مدیران حال حاضر ارگانهای مختلف شهرستان آبادان نیست، بلکه بیان این نکته است که لازمه تغییر تبدیل به احسن، آنهم بدون تنش و دخالت نمایندگان محترم و از طریق بازنگری کارنامه کاری مدیران است.

حزب اعتدال و توسعه شهرستان آبادان صرفا تغییرات لازم در مدیران شهرستان را به عهده قوه مجریه و با حفظ  اصل شایسته سالاری می داند و ضمن قدردانی از تلاش خالصانه نمایندگان محترم شهرستان خواهان بازنگری کلی در این مسئله میباشد.



comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۸
comment
comment
نويد قائدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
comment
0
0
comment اين افت مختص شهرستان ابادان نيست و تقريبا تمامي شهرستان هاي استان خوزستان در گزند چنين آسيببي قرار دارند
comment
کارمتد پالایشگاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
comment
0
0
comment ببخشید میتونم بپرسم که این حزب به اصطلاح اعتدال و توسعه تا کنون چه کارنامه ای در جهت برقراری عدالت و حرکت در جهت توسعه اقتصادی اجتماعی و خروج از محرومیت مردم ستم کشیده شهرستان آبادان و حومه داشته است و اصلا"تعداد اعضای رسمی این به اصطلاح حزب در آبادان چند نفر است و دبیر محترم این حزب چه شناخت و چه تلاش ملموسی در جهت خروج ادارات مهم آبادان از چنبره افراد نالایق مرتبط با باند های مافیایی فاسد غیر بومی داشته است؟ و جایگاه اجتماعی این حزب در آبادان چقدر است؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
comment
0
0
comment آقای نماینده مملکت قانون دارد/حساب و کتاب دارد/قرار نیست که اداره مملکت بر اساس تبانی ها و توافقات و باز پس دادن وام ها باشد
مسئولین باید کار مردم را انجام دهند نه کار نماینده را
مسئولین در قوه اجرائیه هستند و مستقل از قوهئ مقننه
تا کی نماینده ها می خواهند اصل تفکیک قوا را زیر پا بگذارند
ای استاندار جوان اگر از جوانی تهور را داشته باشی در مقابل خواست قموی و قبیله ای مقاومت کن و خودت هم از گرایشات قومی دست بکش
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
comment
0
0
comment متاسفانه در همه شهرستان های استان این رفتار نمایندگان دیده میشود
comment
همشهرى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
comment
0
0
comment باز هم بارك ال....به حزب اعتدال وتوسعه ابادان كه موضع بحق گرفت ما كه از سران اين حزب در خوزستان تا كنون حتي كلامي صحبت نكردند خدا بداد انتخابات و حزب استان برسد
comment
منصور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
comment
0
0
comment متاسفانه ورود نمایندگان در انتصاب سمت های ادارات موجب خدشه به شایسته سالاری می باشد که عواقب این امر قطعا فساد بر انگیز است. در سازمانی که سمت های مدیریتی آن با رشد افراد آن سازمان و طی مراحل ارتقایی مراحل رشد را طی می کنند موجب سلامت آن سازمان می گردند ولی شاهد هستیم با مراجعه افرادی که به دنبال منافع شخصی خود بوده و عملا کارآیی چندانی در سازمان مطبوع خود ندارند و از طریق لابی گری و متوسل شدند به نمایندگان به دنبال پست های مدیریتی هستند که این سازوکار ختم به خیر نخواهد بود.
comment
ربانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
comment
0
0
comment واقعا به نماینده جه ربطی دارد
[...] هم بدتره
comment
هوشنگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
comment
0
0
comment سلام وقت كردي سري به شوشتر هم بزنيد چه خبره تنها آبادان نيست
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار