اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
در پی برکناری سهراب بختیاری‌زاده از هدایت تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان نماینده مردم مسجدسلیمان خواهان ادامه کارسهراب بختیاری‌زاده در این تیم شد.
در پی برکناری سهراب بختیاری‌زاده از هدایت تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی خواهان ادامه کارسهراب بختیاری‌زاده در این تیم شد.

علی عسگر ظاهری عبده‌وند در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در مسجدسلیمان در این باره اظهار داشت: در پی اختلافاتی که در چند روز اخیر بین سرمربی نفت مسجدسلیمان و یکی از مدیران این تیم به وجود آمد با صحبت‌هایی که با سرمربی نفت مسجدسلیمان ومدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان دراین باره داشتم سهراب بختیاری‌زاده به کارش در تیم نفت مسجدسلیمان ادامه خواهد داد.

به گزارش تسنیم سهراب بختیاری زاده سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که در چند روز گذشته به دلیل اختلافاتی که بین او مدیران باشگاه نفت مسجد سلیمان بوجود امده بود دردیدار این تیم برابر فجر سپاسی شیراز و همچنین تمرینات پیش از بازی نفت مسجدسلیمان برابر این تیم حضور نیافته بود.

وی روزگذشته با تصمیم مدیران این باشگاه از این تیم کنار گذاشته شد و حتی جایگزین وی نیزبرای هدایت نفت مسجد سلیمان در ادامه رقابت های لیگ دسته یک معرفی گردید اما با وساطت نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی دراین خصوص سهراب بختیاری زاده در سمت سرمربی‌گری نفت مسجدسلیمان ابقا شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار